Sam De Witte (An Vanderstighelen)

Gesloten
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Re: Sam De Witte (An Vanderstighelen)

Bericht door karolien85 »

Misschien heeft Sam een andere naam gekregen :angel:

Nee idd, dan zou Lena Sam moeten herkend hebben..
Maar toch, als t binnenkort toch zo lijkt te zijn .. Dan had ik t juist hee 8)
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

jessie V. schreef:Dat ze bang is geen goede moeder te zijn, vind ik niet sterk genoeg, gezien haar houding. Welke a.s. moeder is er ten volle van overtuigd dat ze een goede moeder gaat zijn?. Ik denk dat het zoiets moet zijn als Ranske schreef. Misschien is er door haar toedoen een kindje gestorven of ze denkt dat ze daar aan schuldig is.
Dat hebben we nog maar net gehad met Mayra. En die wilde uiteindelijk ook moeder worden. Dat zou wel heel erg in herhaling vallen zijn.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

ranske schreef:Er zijn veel mogelijkheden en in Thuis altijd nog meerdere. Of Sam had een kindje en door 'n moment
van onachtzaamheid is dat overleden ? Of Sam zeer jong zwanger en moest het kindje afstaan van die
pleegmoeder ? Of zeer jong en om dezelfde reden vanwege die moeder het laten aborteren ?
Of omdat haar echte moeder haar achterliet als baby, alleen in een bos of...vul maar aan.
Maar hebben we ooit eens even kunnen meelezen in een brief van één of ander hospitaal ?????Ik weet het niet meer zeker maar er was iets dat toen onbegrijpelijk leek . Dat was in de periode met die omgevallen muur en nooit betaalde verzekeringen dacht ik .
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

tvx1 Ik zie de overeenkomst niet tussen het gedoe van Mayra om koste wat kost een kind te krijgen en Sam haar angst om een kind te krijgen omdat er misschien in haar verleden iets ernstigs is gebeurd.
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

nounake schreef:
ranske schreef:Er zijn veel mogelijkheden en in Thuis altijd nog meerdere. Of Sam had een kindje en door 'n moment
van onachtzaamheid is dat overleden ? Of Sam zeer jong zwanger en moest het kindje afstaan van die
pleegmoeder ? Of zeer jong en om dezelfde reden vanwege die moeder het laten aborteren ?
Of omdat haar echte moeder haar achterliet als baby, alleen in een bos of...vul maar aan.
Maar hebben we ooit eens even kunnen meelezen in een brief van één of ander hospitaal ?????Ik weet het niet meer zeker maar er was iets dat toen onbegrijpelijk leek . Dat was in de periode met die omgevallen muur en nooit betaalde verzekeringen dacht ik .
Ja die brief, daar zal wel iets mee zijn. Ze is toen verantwoordelijk gesteld voor iets dat toen erg verkeerd afgelopen is. Volgens mij is ze daarna dan naar haar nonkel in Frankrijk gegaan, om op haar plooi te komen. We zullen het binnenkort wel weten zeker...
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

jessie V. schreef:tvx1 Ik zie de overeenkomst niet tussen het gedoe van Mayra om koste wat kost een kind te krijgen en Sam haar angst om een kind te krijgen omdat er misschien in haar verleden iets ernstigs is gebeurd.
Dat is omdat dat niet de vergelijking is die ik maakte. Ik had het over de angst om voor een eigen kind te zorgen omdat er in haar verleden iets ernstigs is gebeurd. En DAT hebben wel al gehad met Mayra.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Oplossing is simpel.

Mayra wil nog een kind en Sam wil er een kwijt, dan ga je toch naar een scenario Peggy-Ann ?

Dan worden beide partners evenwaardig: Ann heeft de dochter van Peggy, Mayra de zoon/dochter van Sam.

Zo is iedereen tevreden en kan Tim ook nog af en toe zijne kleine bezoeken, net zoals nu Tom doet :lol:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik vind dit echt zo egoïstisch. :thumbdown: Tim z'n mening doet er zelfs niet toe lijkt het wel.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Ze gaat al praten met de psycholoog van het centrum voor abortus, dat is al iets. Ze kan ook de grens over steken en het zo laten weg halen. Dan is het in een wip en een hei gebeurd. Al moet je je van zo'n gesprek ook niet te veel voorstellen denk ik.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Crackers schreef:Ze gaat al praten met de psycholoog van het centrum voor abortus, dat is al iets. Ze kan ook de grens over steken en het zo laten weg halen. Dan is het in een wip en een hei gebeurd. Al moet je je van zo'n gesprek ook niet te veel voorstellen denk ik.
Denk je dat je zomaar een abortuscentrum kan binnen stappen en een uur later terug buiten wandelt als "niet meer zwanger zijnde?"

Vooraf heb je ALTIJD een gesprek met een psycholoog & arts die met je gaat praten over wat de ingreep inhoudt, die inlichtingen geeft over anticonceptie en VOORAL peilt naar de redenen waarom je de zwangerschap wil afbreken. Zo kunnen ze ook nagaan of je wel écht achter die beslissing staat en of er geen andere factoren mee spelen zoals invloed uit de omgeving etc....

Ik hoop dat Sammeke toch tenminste die psycholoog ook écht es vertelt wat er toch op haar lever ligt. Ik denk wel dat ze echt van Tim houdt maar blijkbaar is haar trauma zo groot dat ze 't aan niemand durft te zeggen, zelfs niet met het risico dat ze Tim daarmee kwijt speelt. En dat zou natuurlijk wel es wat zout in de wonde kunnen zijn.

En natuurlijk snap ik Tim ook wel hoor. Het moet ook pijnlijk zijn voor hem. Het moet ook lastig zijn als blijkt dat je bij de persoon die je zo graag ziet niet kan doordringen.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Als ze niet wil dat Tim moeilijk doet over die abotus, had ze even goed niks kunnen zeggen en het gewoon doen. Ze loopt al met zoveel geheimen rond, dit kan er nog wel bij.
Geen kinderen willen, wel per ongeluk zwanger geraken, toestanden creëren waar het niet nodig is... Samenhokken met een bende promiscue pubers. Sam = :crazy:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

^ Inderdaad - ze heeft van niemand goedkeuring of toestemming nodig als ze een abortus wil.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

satine schreef:^ Inderdaad - ze heeft van niemand goedkeuring of toestemming nodig als ze een abortus wil.
Nee technisch gezien niet nee. Maar het is niet dat ze onverwachts zwanger is na een scheve schaats of zo. Ze heeft een relatie me Tim en wil met hem een lange toekomst. Dus zomaar die abortus doen zonder de mening van uw partner daar in de verste verte in te kennen vind ik echt niet kunnen. En al zeker niet van niets gebaren en het laten verwijderen zonder hem ooit te zeggen dat je zwanger was zoals hierboven wordt gesuggereerd. Dat is gewoon smerig.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ze ZOU het kunnen doen, maar ze heeft er voor gekozen om het wel tegen Tim te zeggen.
Dat vind ik eigenlijk al positief.

En het is niet omdat het wettelijk kan - een abortus zonder toestemming van de partner - dat ik hier achter sta.
Voor alle duidelijkheid.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

satine schreef:Ze ZOU het kunnen doen, maar ze heeft er voor gekozen om het wel tegen Tim te zeggen.
Dat vind ik eigenlijk al positief.

En het is niet omdat het wettelijk kan - een abortus zonder toestemming van de partner - dat ik hier achter sta.
Voor alle duidelijkheid.
Sorry dan voor het misverstand. Ik zag eerst je bedanking van soapseut die zei dat Sam beter helemaal niets gezegd had aan Tim en dan jouw bericht. Die twee samen gaven toch de indruk dat je daar achter stond. Vandaar dat ik dat dacht.
0 x
Gesloten