Sam De Witte (An Vanderstighelen)
- karolien85
- Poster rang 3
- x 1
Re: Sam De Witte (An Vanderstighelen)
Volgens mij is Sam de mama van Olijfke, en is ze misbruikt geweest en daardoor zo getraumatiseerd door die zwangerschap dat ze het niet meer ziet zitten... En doordat ze baby Olivia heeft moeten afstaan durft ze er nu niet meer aan beginnen omdat alle herinneringen terug naar boven komen...
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Er moet iets meer zijn dan dat wij nu weten. Telkens als het hebben of krijgen van kinderen ter sprake komt verschijnt de paniek in haar ogen. Dat kan niet zijn omdat ze eenvoudig weg geen kinderen wil.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Dat is mij nog nooit opgevallen maar het zou kunnen.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- x 435
Ik heb er zelf niet op gelet of het paniek was, maar het was alleszins allesbehalve positief te noemen.
0 x
- karolien85
- Poster rang 3
- x 1
Ja inderdaad, angst paniek, onzekerheid in die ogen ...heb ik ook opgemerkt
0 x
-
- Poster rang 4
Het probleem is dat Sam er niet over kan/wil praten.
Dat Tim moet toezien dat dit kindje verdwijnt en er nooit een ander zal komen
is erg maar dan de reden nog niet zeggen aan hem vind ik niet kunnen.
Dat Tim moet toezien dat dit kindje verdwijnt en er nooit een ander zal komen
is erg maar dan de reden nog niet zeggen aan hem vind ik niet kunnen.
0 x
-
- x 435
Als dat zo zou zijn, dan zou er toch al een belleke moeten gaan rinkelen zijn bij haar toen Lena haar het hele verhaal vertelde van Olivia haar adoptie. Nee, ik denk gewoon dat ze schrik heeft dat ze geen goede moeder gaat kunnen zijn omdat zijzelf niet echt een goede band met een moederfiguur heeft gehad. Meer moeten we daar niet achter gaan zoeken, denk ik.karolien85 schreef:Volgens mij is Sam de mama van Olijfke, en is ze misbruikt geweest en daardoor zo getraumatiseerd door die zwangerschap dat ze het niet meer ziet zitten... En doordat ze baby Olivia heeft moeten afstaan durft ze er nu niet meer aan beginnen omdat alle herinneringen terug naar boven komen...
0 x
-
- Poster rang 5
Daar zal nu verandering in komen zeker? Ik kan me niet inbeelden dat Tim braaf zal akkoord gaan om dat kind weg te nemen zonder dat ze haar verhaal gedaan heeft. Da's nu wel het minste dat ze hem verschuldigd is.ranske schreef:Het probleem is dat Sam er niet over kan/wil praten.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
't Is al efkes geleden, maar Sam & Tim waren eens in de frens toen iemand een baby op Tim zijn schoot zette. (waarschijnlijk Lucas) Die blik van Sam sprak toen toch al boekdelen vond ik. Je zag dat het haar pijn deed.Crackers schreef:Dat is mij nog nooit opgevallen maar het zou kunnen.
Ik begrijp dat iemand geen kinderen wilt, maar dat wil toch niet automatisch zeggen dat je geen kinderen graag kunt zien of dat je ze niet lief en schattig kunt vinden. Sam wordt precies elke keer ongemakkelijk als iets nog maar in de buurt van kinderen komt.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
- Nog geen rang
- x 7
Moest dat inderdaad zo zijn, dan zou Lena toch wel Sam herkennen, aangezien ze de moeder in die periode gekend heeft.karolien85 schreef:Volgens mij is Sam de mama van Olijfke, en is ze misbruikt geweest en daardoor zo getraumatiseerd door die zwangerschap dat ze het niet meer ziet zitten... En doordat ze baby Olivia heeft moeten afstaan durft ze er nu niet meer aan beginnen omdat alle herinneringen terug naar boven komen...
0 x
-
- Poster rang 5
Tenzij de adoptie anoniem gebeurt is wat wel in de meeste gevallen zo is, dacht ik? Nu zou wel heeel toevallig zijn dat Sam de echte moeder van Olivia zijn (iets dat alleen maar in soaps voorkomt wellicht).deborah1 schreef:Moest dat inderdaad zo zijn, dan zou Lena toch wel Sam herkennen, aangezien ze de moeder in die periode gekend heeft.karolien85 schreef:Volgens mij is Sam de mama van Olijfke, en is ze misbruikt geweest en daardoor zo getraumatiseerd door die zwangerschap dat ze het niet meer ziet zitten... En doordat ze baby Olivia heeft moeten afstaan durft ze er nu niet meer aan beginnen omdat alle herinneringen terug naar boven komen...

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 4
Er zijn veel mogelijkheden en in Thuis altijd nog meerdere. Of Sam had een kindje en door 'n moment
van onachtzaamheid is dat overleden ? Of Sam zeer jong zwanger en moest het kindje afstaan van die
pleegmoeder ? Of zeer jong en om dezelfde reden vanwege die moeder het laten aborteren ?
Of omdat haar echte moeder haar achterliet als baby, alleen in een bos of...vul maar aan.
van onachtzaamheid is dat overleden ? Of Sam zeer jong zwanger en moest het kindje afstaan van die
pleegmoeder ? Of zeer jong en om dezelfde reden vanwege die moeder het laten aborteren ?
Of omdat haar echte moeder haar achterliet als baby, alleen in een bos of...vul maar aan.
0 x
-
- x 435
Lena heeft duidelijk gezegd in dat gesprek met Sam dat ze wel degelijk de moeder van het kindje heeft gekend en dat ze zelfs nog altijd de gegevens heeft van de biologische moeder voor als Olivia het ooit zou willen weten. Dus als dat Sam De Witte zou zijn had Lena haar al lang herkend. We kunnen dus veilig concluderen dat Sam NIET de moeder is van Olivia.lord F. schreef:Tenzij de adoptie anoniem gebeurt is wat wel in de meeste gevallen zo is, dacht ik? Nu zou wel heeel toevallig zijn dat Sam de echte moeder van Olivia zijn (iets dat alleen maar in soaps voorkomt wellicht).deborah1 schreef:Moest dat inderdaad zo zijn, dan zou Lena toch wel Sam herkennen, aangezien ze de moeder in die periode gekend heeft.karolien85 schreef:Volgens mij is Sam de mama van Olijfke, en is ze misbruikt geweest en daardoor zo getraumatiseerd door die zwangerschap dat ze het niet meer ziet zitten... En doordat ze baby Olivia heeft moeten afstaan durft ze er nu niet meer aan beginnen omdat alle herinneringen terug naar boven komen...
Maar sindsdien is er wel heel wat gebeurd. Het belangrijkste is dat ze zich ondertussen verzoend heeft met haar pleegmoeder. En dan was er ook nog de gezellige babbel met Lena. Ik denk niet dat Sam op zich geen kinderen wil, maar dat ze bang is dat ze geen goede moeder gaat zijn omdat ze zelf daaromtrent niet het ideale voorbeeld gekregen heeft.hannanaske schreef:'t Is al efkes geleden, maar Sam & Tim waren eens in de frens toen iemand een baby op Tim zijn schoot zette. (waarschijnlijk Lucas) Die blik van Sam sprak toen toch al boekdelen vond ik. Je zag dat het haar pijn deed.Crackers schreef:Dat is mij nog nooit opgevallen maar het zou kunnen.
Ik begrijp dat iemand geen kinderen wilt, maar dat wil toch niet automatisch zeggen dat je geen kinderen graag kunt zien of dat je ze niet lief en schattig kunt vinden. Sam wordt precies elke keer ongemakkelijk als iets nog maar in de buurt van kinderen komt.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Dat ze bang is geen goede moeder te zijn, vind ik niet sterk genoeg, gezien haar houding. Welke a.s. moeder is er ten volle van overtuigd dat ze een goede moeder gaat zijn?. Ik denk dat het zoiets moet zijn als Ranske schreef. Misschien is er door haar toedoen een kindje gestorven of ze denkt dat ze daar aan schuldig is.
0 x