Lag het aan mijn teevee, of zag ik Macho-Lowie de "Marie-Claire" lezen bij zijn ontbijt?
Lowie Bomans (Mathias Vergels)
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Re: Lowie Bomans (Mathias Vergels)
Met de eeuwige dooddoener dat hij ook nog van Olivia houdt, is Lowie er in geslaagd zijn scrupules voor een tijdje op OFF te zetten. Wat hem betreft lijkt er niet het minste bezwaar te bestaan om nog een tijdje met beide dames afwisselend te euh… stoeien.
Lag het aan mijn teevee, of zag ik Macho-Lowie de "Marie-Claire" lezen bij zijn ontbijt?
0 x
-
Briseis
- Poster rang 1

Hoe dom kan je zijn om je "escapades" al dan niet openlijk op Facebook te zetten...
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Facebook-chat hé.Briseis schreef:Hoe dom kan je zijn om je "escapades" al dan niet openlijk op Facebook te zetten...
Maar zou dat toch ook niet doen in zijn plaats omdat je nooit weet of er iemand meeleest.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
ikke
- x 435
Ik ook niet, maar er zijn er vele die dat wel doen.lord F. schreef:Facebook-chat hé.Briseis schreef:Hoe dom kan je zijn om je "escapades" al dan niet openlijk op Facebook te zetten...
Maar zou dat toch ook niet doen in zijn plaats omdat je nooit weet of er iemand meeleest.
Wel heel erg stom van Lowie, maar ja, 't moet geen 2 seizoenen duren eer 't uitkomt, hé?! Dan is zo'n stommiteit wel welkom.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
ikke schreef:Ik ook niet, maar er zijn er vele die dat wel doen.lord F. schreef:Facebook-chat hé.Briseis schreef:Hoe dom kan je zijn om je "escapades" al dan niet openlijk op Facebook te zetten...
Wel heel erg stom van Lowie, maar ja, 't moet geen 2 seizoenen duren eer 't uitkomt, hé?! Dan is zo'n stommiteit wel welkom.
Zo is dat, het brengt wat schot in de zaak!
Overigens vond ik het wel frappant dat Jana toch redelijk enthousiast reageerde op Lowie's chatberichtje over hun nacht samen... 's Morgens kon en mocht het allemaal nog niet, maar dat was ze later op Feestboek precies alweer vergeten.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
ikke
- x 435
Dat is niet te snappen, hé, verliefde kiekens?!Christel schreef:ikke schreef:Ik ook niet, maar er zijn er vele die dat wel doen.lord F. schreef:Facebook-chat hé.Briseis schreef:Hoe dom kan je zijn om je "escapades" al dan niet openlijk op Facebook te zetten...
Wel heel erg stom van Lowie, maar ja, 't moet geen 2 seizoenen duren eer 't uitkomt, hé?! Dan is zo'n stommiteit wel welkom.![]()
Zo is dat, het brengt wat schot in de zaak!![]()
Overigens vond ik het wel frappant dat Jana toch redelijk enthousiast reageerde op Lowie's chatberichtje over hun nacht samen... 's Morgens kon en mocht het allemaal nog niet, maar dat was ze later op Feestboek precies alweer vergeten.
"Als de kriebels zitten in de buik,
is 't verstand gaan vliegen." Ja, 'k weet het, 't rijmt al geen kanten, maar verliefdheid valt dan ook niet te rijmen met verstand
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Mja, hoe oprecht ben je via chat?Christel schreef:Overigens vond ik het wel frappant dat Jana toch redelijk enthousiast reageerde op Lowie's chatberichtje over hun nacht samen... 's Morgens kon en mocht het allemaal nog niet, maar dat was ze later op Feestboek precies alweer vergeten.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Als je dan chat met iemand die je kent, merk je dat toch meteen?
Ik vind het nu al hoog tijd dat Lowie open kaart gaat spelen.
Maar ik denk niet dat hij dat van plan is - niet om niemand te kwetsen, maar op deze manier heeft hij precies wat hij wil.
En wat de gevolgen hiervan zullen zijn, dat zal hem worst wezen, vrees ik.
Maar ik denk niet dat hij dat van plan is - niet om niemand te kwetsen, maar op deze manier heeft hij precies wat hij wil.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad, daar vrees ik ook voor. Ik vind hem echt verbazend onverschillig in zijn manier van doen. Dat had ik niet achter Lowie gezocht, moet ik bekennen...satine schreef:Als je dan chat met iemand die je kent, merk je dat toch meteen?
@Lord F.: op Facebook wordt inderdaad regelmatig een façade opgetrokken door mensen, al was het maar om hun oude klasgenoten of vroegere vrienden/vriendinnen te laten zien hoe goed het wel niet gaat met ze. Maar zoiets gebeurt toch niet via een privéchat tussen 2 geliefden (want dat zijn het inmiddels) die bij elkaar in huis wonen? Wat zou dat voor zin hebben?
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Ze kan ook rap iets zeggen om er vanaf te zijn.Christel schreef:@Lord F.: op Facebook wordt inderdaad regelmatig een façade opgetrokken door mensen, al was het maar om hun oude klasgenoten of vroegere vrienden/vriendinnen te laten zien hoe goed het wel niet gaat met ze. Maar zoiets gebeurt toch niet via een privéchat tussen 2 geliefden (want dat zijn het inmiddels) die bij elkaar in huis wonen? Wat zou dat voor zin hebben?
Maar op zich ook maar dom om over zo'n zaken via Facebook te chatten omdat het uiteindelijk altijd ontdekt kan worden.
0 x
-
Briseis
- Poster rang 1

Ja, ik weet dat Facebookchat privé is, vandaar de "al dan niet openlijk", maar Facebook is sowieso nooit een goed plan, want je liefje komt het toch te weten als ze het wil. Olivia kennende zal dat dan ook wel snel uitkomen.
Overigens vond ik Jana's"ik vond het wel ok" nu ook niet echt laaiend enthousiast
En ze antwoordde wel heel snel.
Overigens vond ik Jana's"ik vond het wel ok" nu ook niet echt laaiend enthousiast
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Laaiend enthousiast was het niet, maar haar verzet was toch al stukken minder fel dan 's ochtends, toen het allemaal nog "niet kon en niet mocht".
En inmiddels is Jana dus jaloers - wat te verwachten was - terwijl Lowie het allemaal redelijk vermakelijk schijnt te vinden. Onbegrijpelijk...
En inmiddels is Jana dus jaloers - wat te verwachten was - terwijl Lowie het allemaal redelijk vermakelijk schijnt te vinden. Onbegrijpelijk...
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Gisteren verraste Lowie zijn geliefde Olivia met een Valentijnsgeschenk: een zwarte gebreide muts. Jana bekeek dat alles met een enigszins jaloerse blik. Begrijpelijk. Welke jonge vrouw droomt er niet van voor haar Valentijn ook een zwarte gebreide muts te krijgen van haar prins op het witte paard. Zucht. 
0 x
-
tvx1
- x 435
-
Lazylady
- x 435
En nu ook al uitvluchten zoeken om bij Jana te kunnen zijn. En het goed vinden dat Olivia wil stoppen met studeren, omdat hij dan helemaal vrij spel heeft met zijn Jana'ke.
Inderdaad helemaal de zoon van mijn vader.
Inderdaad helemaal de zoon van mijn vader.
0 x