Geert Smeekens (Peter Rouffaer)
- Caligula
- Poster rang 5
Re: Geert Smeekens (Peter Rouffaer)
Moeder snuit is, denk ik, aan het maneuvreren om alsnog Peggy EN Waldek te houden.
Nu wat Geert betreft denk ik wel dat Tom hem eerder gelooft dan zijn moeder met wie hij toch ook af en toe problemen heeft gehad. Zijn zus is een ander probleem natuurlijk. Ze zou uiteraard Geert graag in de praktijk houden en gelooft ook niet echt dat Geert zoiets zou doen maar kan ook niet geloven dat lieve mama het zelf zou gedaan hebben.Nochtans moet ze weten via haar vriendinneke tot wat mensen allemaal in staat zijn en als dokter zeker.
Ondertussen krijgt Geert wel maxi-full power steun van Helène, die er kennelijk op uit is om Marianne de dieperik in te helpen en dat met een enthusiasme die je van een ietwat oudere vrouw niet zou verwachten. Zij heeft een plan.
Nu wat Geert betreft denk ik wel dat Tom hem eerder gelooft dan zijn moeder met wie hij toch ook af en toe problemen heeft gehad. Zijn zus is een ander probleem natuurlijk. Ze zou uiteraard Geert graag in de praktijk houden en gelooft ook niet echt dat Geert zoiets zou doen maar kan ook niet geloven dat lieve mama het zelf zou gedaan hebben.Nochtans moet ze weten via haar vriendinneke tot wat mensen allemaal in staat zijn en als dokter zeker.
Ondertussen krijgt Geert wel maxi-full power steun van Helène, die er kennelijk op uit is om Marianne de dieperik in te helpen en dat met een enthusiasme die je van een ietwat oudere vrouw niet zou verwachten. Zij heeft een plan.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik kan me voorstellen dat Geert giftig is, maar hij heeft geen beste beurt gemaakt vandaag. En daar stonden veel mensen op te kijken.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ja, gelukkig was Helène daar nog. Maar Jenny was toch niet helemaal overtuigd van Marianne's show.
Nog iets: Ik dacht altijd met mijn jaren ervaring dat een geneesheer eerst door de orde moest gehoord worden alvorens geschorst te worden maar dat was blijkbaar voor de Thuis-Orde nog maar eens niet nodig. En als je dan bedenkt dat dit wordt bekeken door+1miljoen arme vlamingen moet ge ook niet verschieten van verkeerde interpretaties. Heren scenaristen, hou het correct aub; hou de echte soap situaties voor echte soap. Niet zeveren.
Nog iets: Ik dacht altijd met mijn jaren ervaring dat een geneesheer eerst door de orde moest gehoord worden alvorens geschorst te worden maar dat was blijkbaar voor de Thuis-Orde nog maar eens niet nodig. En als je dan bedenkt dat dit wordt bekeken door+1miljoen arme vlamingen moet ge ook niet verschieten van verkeerde interpretaties. Heren scenaristen, hou het correct aub; hou de echte soap situaties voor echte soap. Niet zeveren.
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Hij kon mij gisteren toch niet echt overtuigen, met zijn te brede glimlach en zijn "mwàh" bij elke kus die hij gaf.
Wel vreemd dat hij zo stralend zat te doen tegen zijn stiefzoon - veel tact heeft hij eigenlijk niet, onze Kolonel.
Wel vreemd dat hij zo stralend zat te doen tegen zijn stiefzoon - veel tact heeft hij eigenlijk niet, onze Kolonel.

0 x
-
- x 435
Dat vond ik dus ook. Bweikes! In Tom z'n plaats had ik toch een "stek" gegeven, iets in de trant van: "ik heb ook mijn gevoelens...."satine schreef:Hij kon mij gisteren toch niet echt overtuigen, met zijn te brede glimlach en zijn "mwàh" bij elke kus die hij gaf.
0 x
-
- Poster rang 4
ikke schreef:Dat vond ik dus ook. Bweikes! In Tom z'n plaats had ik toch een "stek" gegeven, iets in de trant van: "ik heb ook mijn gevoelens...."satine schreef:Hij kon mij gisteren toch niet echt overtuigen, met zijn te brede glimlach en zijn "mwàh" bij elke kus die hij gaf.

0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Geert blijft krampachtig zijn best doen om iedereen -zichzelf inbegrepen- te overtuigen dat Helène de vrouw van zijn leven is. Hoewel het hem gegund is leek die vertoning in de loft eerder zielig.
0 x
-
- x 435
Geert speelt meer en meer een achtergrondrol. Mocht het personage verdwijnen zou niemand het missen.
0 x
-
- Poster rang 5
Jij bent wel heel rap met die conclusie.Omega schreef:Geert speelt meer en meer een achtergrondrol. Mocht het personage verdwijnen zou niemand het missen.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Geert gaat bij Helène wonen. Hij zal dus merkelijk minder in de Zus & Zo opduiken. In huize Marianne zullen we hem evenmin nog zien. Voortaan is zijn rol dus beperkt tot "vriend van de oma van Stan".
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Wat waren ze toch weer heerlijk spontaan en verliefd gisteren...
En dineren in een twee-sterren restaurant - hoe dolletjes toch allemaal!
Mij overtuigen ze niet, geen van beiden.
En dineren in een twee-sterren restaurant - hoe dolletjes toch allemaal!

Mij overtuigen ze niet, geen van beiden.

0 x
-
- x 435
Ik herken Geert écht niet meer. Zag hem zelfs liever als IJzeren Kolonel, maar zo? Wat een burgerlul zeg...
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik had ook nooit een hekel aan Geert. Ook niet aan Helene, maar als ik ze samen zie, moet ik bijna kotsen. 

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ook ik werd lichtjes onpasselijk bij dat suikerzoet tafereeltje...
En inderdaad, het ligt er zo dik op dat het weinig overtuigend overkomt. Eerder heel krampachtig, en ik had zowaar medelijden met Tom dat hij elke keer moet dienen als praatpaal voor dat dolverliefde duo

En inderdaad, het ligt er zo dik op dat het weinig overtuigend overkomt. Eerder heel krampachtig, en ik had zowaar medelijden met Tom dat hij elke keer moet dienen als praatpaal voor dat dolverliefde duo

Laatst gewijzigd door Christel op za 28 feb 2015, 20:30, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 4
Dan dat gewapper met de handjes van Hélène
oh wat gaan die genieten, wat zijn die gelukkig.
Nog even en ze zetten hun schoentje voor Sinterklaas en huppelen straks in de hof paaseieren rapen.
Het hoogste genot in hun leven is die sterrenrestaurants, oh wat zijn ze toch uitverkorenen.
Niets mooier dan twee verliefden maar deze zitten al op TGV naar dementie.
Bangelijk.

Nog even en ze zetten hun schoentje voor Sinterklaas en huppelen straks in de hof paaseieren rapen.
Het hoogste genot in hun leven is die sterrenrestaurants, oh wat zijn ze toch uitverkorenen.
Niets mooier dan twee verliefden maar deze zitten al op TGV naar dementie.

Bangelijk.
0 x