Olivia Hoefkens (Moora Vander Veken)
- Kwast
- Poster rang 5
Re: Olivia Hoefkens (Moora Vander Veken)
Wat een irritant blaag. Die kan maar aan ding denken zo lijkt het.
ik zou niet gelukkig worden van zo'n stuiterbal op de vroege morgen.

0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Caligula
- Poster rang 5
Ik heb anders wel met het meiske te doen. Verdomme Lowie,zeg het dan hé ipv rond de (Thuis)pot te draaien.
0 x
Potentia Principatum
- karolien85
- Poster rang 3
- x 1
- zanacht
- Poster rang 2
Na het gedrag van Lowie tov Tom zou ze toch eens mogen beginnen nadenken waarom Lowie zo reageert en telkens als Olijf een poging wil wagen om Jana te koppelen dan is Lowieke daar ook steeds tegen en heeft hij steeds uitvluchten klaar. Denk eens na, meiske. 

0 x
-
- x 435
Ze denkt na, maar ze ziet Lowie zodanig graag dat ze hem blindelings vertrouwt. Ocharme Oliviake!zanacht schreef:Na het gedrag van Lowie tov Tom zou ze toch eens mogen beginnen nadenken waarom Lowie zo reageert en telkens als Olijf een poging wil wagen om Jana te koppelen dan is Lowieke daar ook steeds tegen en heeft hij steeds uitvluchten klaar. Denk eens na, meiske.
0 x
-
- x 435
Ach, Olivia ziet het maar al te goed, maar blijkbaar is ze zó wanhopig dat ze denkt dat ze niemand anders/beter dan Lowie zal kunnen krijgen.
Jammer, had toch gedacht dat dat meisje wat meer zelfrespect zou hebben, maar ja, het komt maar weer eens uit; diegene met de vlotste babbel...
(Wat niet wil zeggen dat ik goedpraat wat Lowie aan het doen is!)
Jammer, had toch gedacht dat dat meisje wat meer zelfrespect zou hebben, maar ja, het komt maar weer eens uit; diegene met de vlotste babbel...
(Wat niet wil zeggen dat ik goedpraat wat Lowie aan het doen is!)
0 x
-
- Poster rang 5
Gebuisd?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
Dat lijkt er sterk op, maar waarom dan meteen beginnen drinken? Wat gaat dat nu uithalen?
Ik kan me morgen al helemaal voorstellen... Meneer Waak..Euh Lowie komt thuis, treft Olijfje lazarus aan, reageert weer als een eikel zonder inlevingsvermogen, laat Olijfje nog verdrietiger achter en gaat Jana weer opvrijen.
(Maar daarmee vind ik het nog niet minder zinloos en onverstandig om in de drank te vliegen.)
Ik kan me morgen al helemaal voorstellen... Meneer Waak..Euh Lowie komt thuis, treft Olijfje lazarus aan, reageert weer als een eikel zonder inlevingsvermogen, laat Olijfje nog verdrietiger achter en gaat Jana weer opvrijen.
(Maar daarmee vind ik het nog niet minder zinloos en onverstandig om in de drank te vliegen.)
0 x
-
- x 435
Omdat ze duidelijk zeer zwaar gebuisd is. Niet à la Jana "Ik heb twee buizen en nu heb ik geen drie maanden vakantie."Lazylady schreef:Dat lijkt er sterk op, maar waarom dan meteen beginnen drinken? Wat gaat dat nu uithalen?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Lazylady ik ben het met je eens. Lowie, een eikel zonder inlevingsvermogen! Haar troosten zal er niet direct bij zijn. Nou moet ik wel zeggen dat ik Olivia nou ook weer niet veel heb zien studeren, of aanstalten maken daartoe. Ze fladderde alsmaar rond roepend dat ze moest gaan studeren en daar bleef het bij.
0 x
-
- Poster rang 4
Niet als verwijt maar ze studeerde niet graag want ze had moeite met de leerstof.
Nu ze Olivia naar bed hielpen hoe moet dat met die Valentijnsmenu
???
Ze kunnen Olivia morgen zeggen dat ze vannacht voor elkaar gekozen hebben.
Indien niet is dat moment niet ver meer af.
Heb wel met haar te doen.
Nu ze Olivia naar bed hielpen hoe moet dat met die Valentijnsmenu

Ze kunnen Olivia morgen zeggen dat ze vannacht voor elkaar gekozen hebben.
Indien niet is dat moment niet ver meer af.

0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Hola Pola!
Olivia buiten westen wegens tequila, Jana en Lowie in datzelfde huis en nuchter? Laat de violen maar aanrukken!
Olivia buiten westen wegens tequila, Jana en Lowie in datzelfde huis en nuchter? Laat de violen maar aanrukken!

0 x
-
- x 435
Ben ik nu de enige die denkt dat ze via facebook(?) ontdekt heeft dat Jana en Lowie iets met elkaar hebben?
Volgens mij is ze daardoor beginnen zuipen!
Volgens mij is ze daardoor beginnen zuipen!
0 x
-
- Poster rang 5
Daar 5 seconden aan gedacht, maar uiteindelijk lijkt het enkel plausibel dat het over haar punten gaat.ikke schreef:Ben ik nu de enige die denkt dat ze via facebook(?) ontdekt heeft dat Jana en Lowie iets met elkaar hebben,
Volgens mij is ze daardoor beginnen zuipen?
Waarom zou dat immers ook op Facebook ofzo staan als ze maar 2-3 keer gevrijd hebben.

Misschien dat haar slechte punten er nu even voor gaan zorgen dat Lowie en Jana hun affaire "on hold" zetten omdat ze compassie met haar hebben? Tot de seizoensfinale ofzo.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
Dan vraag ik mij af waarom we zicht kregen op de facebookpagina van Jana... Ik denk niet dat de vrijpartijen ter sprake zullen gekomen zijn op facebook, maar veel mensen laten daar wel persoonlijke berichtjes achter. 'k Vrees dat Jana ook zo dom is geweest.lord F. schreef:Daar 5 seconden aan gedacht, maar uiteindelijk lijkt het enkel plausibel dat het over haar punten gaat.ikke schreef:Ben ik nu de enige die denkt dat ze via facebook(?) ontdekt heeft dat Jana en Lowie iets met elkaar hebben,
Volgens mij is ze daardoor beginnen zuipen?
Waarom zou dat immers ook op Facebook ofzo staan als ze maar 2-3 keer gevrijd hebben.
Misschien dat haar slechte punten er nu even voor gaan zorgen dat Lowie en Jana hun affaire "on hold" zetten omdat ze compassie met haar hebben? Tot de seizoensfinale ofzo.
Vanavond zullen we er hopelijk meer over vernemen/zien.
ps: "Thuis" en plausibel???

0 x