Welke verhaallijn zou je nog willen zien in Thuis?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
lord F.
- Poster rang 5

Re: Welke verhaallijn zou je nog willen zien in Thuis?
Omdat Waldek al valse verklaringen afgelegd heeft bij de politie?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

Bravo, eindelijk! Ik heb al dikwijls gesuggereerd dat Thuis zich beter aan de curve van Gauss zou houden ipv de meest buitenissegge situaties voor te schotelen. Nu zal ik zeggen, een transgender zie ik nog wel komen hoor. Een kannibaal mss minder, maar wat over een teruggekeerde Syriëstrijder die van plan is om een aanslag te plegen op het Thuisdorp (alhoewel ik moet toegeven,waarom zou hij dat in Allah's naam doen)?Captain Cuckoo schreef: Met alle respect, maar moeten alle mensen met iedere vorm van "afwijkend gedrag" nu echt aan bod komen? Ik heb ook in Thuis nog geen personage gezien met kanibalistische neigingen, maar wie zit daar op te wachten?
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Dat voorstel staat helaas erg dicht bij de realiteit. Alleen: hoe dat subtiel aan een bestaande verhaallijn plakken? De broer van (op gedempte toon) Adil? 
0 x
-
spirit-es
- Nog geen rang
De verhaallijn van 'Nina en Dominique' die er met het geld van Peter vandoor zijn... dat ging toch wel heel vlotjes, er mag daar nog een ontknoping in komen...
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Wel,wel stel je maar eens even voor dat de rosse sprinkhaan plots voor Peter's neus staat!

0 x
Potentia Principatum
-
jamesbond
- Nog geen rang
En stel dat ze ne kleine heeft van Peter ...
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

jamesbond schreef:En stel dat ze ne kleine heeft van Peter ...
Jij bent echt op en top Thuis!
0 x
Potentia Principatum
-
Summer85
- Poster rang 1

Paulien die zwanger wordt van Adil en de clash tussen het westerse denken en het moslimgeloof van Adil (en vooral zijn mama). Dat zou toch een schoon verhaallijn zijn e?
Dit is GEEN spoiler, ik bedenk me dat gewoon
Dit is GEEN spoiler, ik bedenk me dat gewoon
0 x
-
Lolplayer
- Poster rang 1

Zoveel moslim is er niet aan Adil om een clash te kunnen vormen.
Peins dat Adil moslim is zoals zovele belgen "christen" zijn.
Denk trouwens dat dat ook effectief het doel is van thuis, de eerste generatie immigranten "Waldek" en "Mo" waren de typische sukkeltjes wiens taal op niks trok en opgesloten zaten in hun eigen cultuur. In het geval van Aisha en Youssef was het dan weer omgekeerd, ze waren goed opgeleid en het waren geen sukkeltjes, maar ze waren nog altijd religieus preuts en constant bezig over "hun" cultuur. Met als resultaat dat ze uiteindelijk maar met elkaar trouwen en naar Marokko verhuizen. Adil op zijn beurt is dan weer eerder de geassimileerde moslim, aka de moslim zoals vele mensen willen zoals ze zijn. Met andere woorden moslims die hun godsdienst in hun "privacy" beleven en zich cultuur niet onderscheiden. Idem voor Mayra voor wiens afkomst niet meer is dan de oorzaak van haar huidskleur en voor de rest geen betekenis heeft.
De clash tussen Adil en zijn moeke met heel dat homoding en Paulien als vriendin was trouwens al een beetje een cultuurclash van de geintegreerde Karima die perfect Nederlands sprak en werk had met haar eerder geassimileerde zoon.
Peins dat Adil moslim is zoals zovele belgen "christen" zijn.
Denk trouwens dat dat ook effectief het doel is van thuis, de eerste generatie immigranten "Waldek" en "Mo" waren de typische sukkeltjes wiens taal op niks trok en opgesloten zaten in hun eigen cultuur. In het geval van Aisha en Youssef was het dan weer omgekeerd, ze waren goed opgeleid en het waren geen sukkeltjes, maar ze waren nog altijd religieus preuts en constant bezig over "hun" cultuur. Met als resultaat dat ze uiteindelijk maar met elkaar trouwen en naar Marokko verhuizen. Adil op zijn beurt is dan weer eerder de geassimileerde moslim, aka de moslim zoals vele mensen willen zoals ze zijn. Met andere woorden moslims die hun godsdienst in hun "privacy" beleven en zich cultuur niet onderscheiden. Idem voor Mayra voor wiens afkomst niet meer is dan de oorzaak van haar huidskleur en voor de rest geen betekenis heeft.
De clash tussen Adil en zijn moeke met heel dat homoding en Paulien als vriendin was trouwens al een beetje een cultuurclash van de geintegreerde Karima die perfect Nederlands sprak en werk had met haar eerder geassimileerde zoon.
0 x
-
flodderke
- Poster rang 2

nee aub niet ! breng de scenarioschrijvers niet op dat idee. Voor mij hoeft dat echt niet.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja maar Thuis kennende stel ik me dan direct de vraag: is het kind wel van Adil?...Summer85 schreef:Paulien die zwanger wordt van Adil en de clash tussen het westerse denken en het moslimgeloof van Adil (en vooral zijn mama). Dat zou toch een schoon verhaallijn zijn e?
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
En waarom zou het kind dan niet van Adil zijn?Caligula schreef:Ja maar Thuis kennende stel ik me dan direct de vraag: is het kind wel van Adil?...Summer85 schreef:Paulien die zwanger wordt van Adil en de clash tussen het westerse denken en het moslimgeloof van Adil (en vooral zijn mama). Dat zou toch een schoon verhaallijn zijn e?
Of denk je misschien ook dat het kind van Sam niet van Tim is???
0 x
-
ikke
- x 435
satine schreef:En waarom zou het kind dan niet van Adil zijn?Caligula schreef:Ja maar Thuis kennende stel ik me dan direct de vraag: is het kind wel van Adil?...Summer85 schreef:Paulien die zwanger wordt van Adil en de clash tussen het westerse denken en het moslimgeloof van Adil (en vooral zijn mama). Dat zou toch een schoon verhaallijn zijn e?
Of denk je misschien ook dat het kind van Sam niet van Tim is???
0 x
- Seraph
- Poster rang 1

Over dat kind gesproken, volgens mij wordt het dus echt levend geboren 
Laat me raden, een meisje met de naam Hannah?
Laat me raden, een meisje met de naam Hannah?
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
-
flodderke
- Poster rang 2

ik zie dat in het eerste bericht in dit topic iemand graag een transgender verhaal zou zien in thuis; gepost in september 2014. Die is dan wel op haar wenken bediend. Lezen de schrijvers dit topic ?
0 x