Paulien Snackaert (Tina Maerevoet)

Gesloten
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Paulien Snackaert (Tina Maerevoet)

Bericht door Kwast »

Kennelijk. Er zijn 3 dominante bitches in Thuis. Peggy, Rosa en dat rare mens waarvan ik even de naam kwijt ben. Paulien maakt toch mooie foto's?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

wel, daarom toch goed dat Lena haar even over de streep trok? :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Pauline is juist hetzelfde kieken als haar moeder : die laten zich altijd overtuigen door eender wie .
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

En is dat erg in dit geval? Ipv in een café te werken kan ze mss eindelijk doen wat ze graag doet, maar dan moet ze wel in zichzelf geloven.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

lord F. schreef:En is dat erg in dit geval? Ipv in een café te werken kan ze mss eindelijk doen wat ze graag doet, maar dan moet ze wel in zichzelf geloven.
Je hebt gelijk, maar ik geloof ook niet in haar fotografisch talent...
Zij zou misschien beter die bij-job van Luc krijgen ipv Femke?
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

ikke schreef:
lord F. schreef:En is dat erg in dit geval? Ipv in een café te werken kan ze mss eindelijk doen wat ze graag doet, maar dan moet ze wel in zichzelf geloven.
Je hebt gelijk, maar ik geloof ook niet in haar fotografisch talent...
Zij zou misschien beter die bij-job van Luc krijgen ipv Femke?
Ze heeft voor haar fotografie in Amerika gestudeerd en ze is er blijkbaar goed in.
Het zou maar al te zot zijn dat ze dan de rest van haar leven in een café blijft werken. :)
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Toch vind ik die Lena een drammer. En wat was het resultaat van die eerste serie foto's? Een hoop gedoe en herrie met Adil omdat die foto helemaal niet kon. Misschien wil Paulien niet meer samenwerken met dat opdringerige mens.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

jessie V. schreef:Toch vind ik die Lena een drammer. En wat was het resultaat van die eerste serie foto's? Een hoop gedoe en herrie met Adil omdat die foto helemaal niet kon. Misschien wil Paulien niet meer samenwerken met dat opdringerige mens.
Ik dacht ook al zoiets, maar dan kan Paulien dat ook gewoon zeggen natuurlijk. Ik snap niet dat die zich opeens zo laat doen.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Lazylady schreef:
jessie V. schreef:Toch vind ik die Lena een drammer. En wat was het resultaat van die eerste serie foto's? Een hoop gedoe en herrie met Adil omdat die foto helemaal niet kon. Misschien wil Paulien niet meer samenwerken met dat opdringerige mens.
Ik dacht ook al zoiets, maar dan kan Paulien dat ook gewoon zeggen natuurlijk. Ik snap niet dat die zich opeens zo laat doen.
Omdat ze het zelf ook wel graag wil doen, maar dat ze nog twijfelt aan zichzelf?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik dacht dat Paulien al wel bewezen had dat ze talent heeft voor fotografie. Dat was al zo toen ze in Thuis verscheen.
Nu als dat zo is dan moet ze er voor gaan en niet in die Frens blijven zitten.
0 x
Potentia Principatum
ikke
x 435

Bericht door ikke »

En dat zou ze inderdaad beter niet meer doen ook. Mja, wij hebben niets in de soap te brokken...
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Moeder Adil zou Lena beter onder haar voeten geven!
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Lazylady schreef:Moeder Adil zou Lena beter onder haar voeten geven!
Ja, dat vind ik ook. Dat is diegene die totaal geen besef heeft welke gevolgen haar acties voor anderen kunnen hebben.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Adil nam het tegen zijn moeder op voor zijn Paulientje, ondanks de slagen en verwondingen die hem, door haar stomme schuld, te beurt vielen.
Mooi van hem!
Paulien mag hem wel heel erg dankbaar zijn en een volgende keer goed nadenken voor ze gemaakte afspraken nog eens onder tafel veegt!
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

ikke schreef:Adil nam het tegen zijn moeder op voor zijn Paulientje, ondanks de slagen en verwondingen die hem, door haar stomme schuld, te beurt vielen.
Mooi van hem!
Vind je? De enige die verantwoordelijk is voor de slagen en blauwe plekken is wel nog altijd de broer van Adil!

Die broer mag dan wel beschaamd zijn voor die cover van Adil bij al zijn familie en vrienden, maar iemand een blauw oog slaan is ook niet wat Allah/god zou goedkeuren hoor! :thumbdown:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Gesloten