De Biker Boys

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Lazylady
x 435

Re: De Biker Boys

Bericht door Lazylady »

Nickos schreef:Het zag er zo fake uit dat het grappig was, en Bart de Pauw kennende was dat waarschijnlijk ook de bedoeling.
Oh, opluchting. :P Ja, gezien het daar zo'n horrorboel aan het worden was... :eek: :D
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

deze zondag nog eens een stukje gekeken... en ik blijf het maar niks vinden! Smaken verschillen , en dat is maar goed ook!
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Den Berre met zijn zielige puppyface voor de camera over zijn arm-afsnij-ervaring :laughing-rofl: :laughing-rolling: :laughing-rofl: :laughing-rolling: :laughing-rofl: :laughing-rolling: :laughing-rofl: :laughing-rolling:

Ik heb efkes moeten pauzeren want ik lag werkelijk in een deuk!
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Het was... Tja, ik heb er niet veel woorden voor hoe ik het vond. :D :mrgreen:

Chapeau voor alle acteurs en zeker voor Stefaan De Gand, die zichzelf zo te paal zet door een halve zot te spelen. Zelfde voor Gène Bervoets! Ze gebruiken toch maar hun eigen naam. :P
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Vandaag was duidelijk de aflevering te veel. Als het vorige week de laatste was geweest, was het een goed einde, nu was het een anticlimax en weten we niks meer dan ervoor.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Crackers schreef:Vandaag was duidelijk de aflevering te veel. Als het vorige week de laatste was geweest, was het een goed einde, nu was het een anticlimax en weten we niks meer dan ervoor.
goh, integendeel. de laatste 2 afleveringen vond ik best wel ok. Daarvoor begon het een dipje te krijgen naar mijn mening.
Maar net niet zo goed als Het Geslacht De Pauw.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Ik vond het: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

't Was een beetje een vreemde aflevering....

Wel ongelooflijk voorspelbaar waarom Haldis de acte de présence was in die discotheek Maar hij had er wel 25 euh....5 euro mee verdiend :lol:

Die blooper van Ben Segers voor de Penismuseum was ook hilarisch
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ja, ik vond het maar niets. Enkel de bloopers waren leuk en de scènes met Gène Bervoets ook wel, van "die Spanjaard die in z'n gat geschoten had". :laughing-rolling: :laughing-rofl:

Spijtig dat we niet meer weten. Flauw. Heel flauw zelfs. :thumbdown:
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Het grappige was ook dat Benji hoogtevrees had toen hij in Schotland moest springen. In de bloopers zag je alvast dat de acteur Ben Segers dat stuk niet moest repeteren. Hij durfde met moeite tot bij de rand te komen. :lol:

'k Herken mezelf daar precies wat in :shh:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Lazylady schreef:Spijtig dat we niet meer weten. Flauw. Heel flauw zelfs. :thumbdown:
Dat was toch de clou? :)

Maar ik ben ook kritisch hoor >> Ik vond de eerste afleveringen heel sterk. Daarna begon het wat te slabakken, soms iets teveel recyclering van dezelfde grappen. Misschien dat het met 3 afleveringen minder een sterkere reeks zou geworden zijn?
De laatste 2 afleveringen vond ik dan weer beter. En de clou van hun verdwijning is dat ze 8 weken hebben zitten klooien om een proefaflevering te maken waarin alles misliep, maar dat ze pas een hype worden eens ze vermist zijn. :)

Maar er zaten wel fouten in hun concept in de laatste aflevering >> hoe kan Haldis in de reeks zo populair zijn bij het publiek als al het beeldmateriaal tijdens hun reis allemaal verloren gegaan is (en de cameramannen ook vermist)? :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Plaats reactie