SPOILER ALERT!!! (Geen officiële bron)
- annekeHU
- Poster rang 4

Re: SPOILER ALERT!!! Lezen op eigen risico!!!
Sam is destijds voorgesteld als een + 30-jarige zelfstandige vrouw. Nu is +30 rekbaar van 31 tot 39, maar ik dacht dat ze 33 moest zijn(ondertussen dus 34, al is haar verjaardag niet gevierd..)
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Wat ik echt schokkend zou vinden in Thuis is eens een doodgewoon kind van twee doodgewone ouders. Dat zou pas echt schokkend zijn. Geen geadopteerde,geen IVF, geen whatever. Nee, gewoon,gewoon ouderwets weet je wel. Een enorme schokgolf zou het zijn! 
0 x
Potentia Principatum
-
tvx1
- x 435
Jij denkt. Een pure gok. Daar kunnen we niet op af gaan. We kunnen er alleen maar naar gissen. Ik schatte ze ongeveer dezelfde leeftijd als Peggy. Maar ook dat is puur giswerk.annekeHU schreef:Sam is destijds voorgesteld als een + 30-jarige zelfstandige vrouw. Nu is +30 rekbaar van 31 tot 39, maar ik dacht dat ze 33 moest zijn(ondertussen dus 34, al is haar verjaardag niet gevierd..)
Lucas???Caligula schreef:Wat ik echt schokkend zou vinden in Thuis is eens een doodgewoon kind van twee doodgewone ouders. Dat zou pas echt schokkend zijn. Geen geadopteerde,geen IVF, geen whatever. Nee, gewoon,gewoon ouderwets weet je wel. Een enorme schokgolf zou het zijn!
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Niet helemaal hé maar ze komen er idd het dichtste bij.
Enne...wat Thuis leeftijden betreft, we kunnen wel ons best doen maar het blijft giswerk.
Peggy moet zo over de 35 zijn schat ik zo, Femke ietsje jonger (30-31), Peter-Tom tegen de 40 (Peter was de "vlotte dertiger" toen hij in 2007 zijn intrede deed in Thuis en hij zat samen met Tom op de Univ). Rosa 55+ en Ann zeker 40+ en Marianne-Geert-Helène 60+.
Enne...wat Thuis leeftijden betreft, we kunnen wel ons best doen maar het blijft giswerk.
Peggy moet zo over de 35 zijn schat ik zo, Femke ietsje jonger (30-31), Peter-Tom tegen de 40 (Peter was de "vlotte dertiger" toen hij in 2007 zijn intrede deed in Thuis en hij zat samen met Tom op de Univ). Rosa 55+ en Ann zeker 40+ en Marianne-Geert-Helène 60+.
0 x
Potentia Principatum
-
Dndnns
- Nog geen rang
Aangezien Marianne in seizoen 1 al met twee volwassen kinderen zaten die een lange studie erop hadden zitten, kan je zeker wel spreken van minstens 65 jaar. En dan zou ze al op haar 18 moeten bevallen zijn van de eerste. Eigenlijk is dat mens er minstens 70. 
En dan reken ik de tijdsprongen er nog niet bij! (Of gelden die alleen voor Franky en Lowie?)
En dan reken ik de tijdsprongen er nog niet bij! (Of gelden die alleen voor Franky en Lowie?)
0 x
-
tvx1
- x 435
Marianne is 68. Ze werd 50 tijdens seizoen 2. We zijn nu seizoen 20, dus 50+18=68.
Peggy is 37. Ze vierde tijdens seizoen 1 haar 18e verjaardag. 18+19=37
Rosa is 54. Ze kreeg Peggy op haar 17e. 37+17=54
Ann moet minstens rond de 47 zijn. Ze was tijdens seizoen één al een poos huisarts in haar eigen praktijk. Zo een opleiding duurt minstens 9 jaar (dus als je geen enkel jaar moet overdoen). Op 18 naar de universiteit + 9 jaar + minstens 1 jaar dat ze al huisarts was = 28 jaar tijdens seizoen 1 + 19 seizoenen= 47 jaar nu
Tom werd 22 tijdens seizoen 1 en was volop student Rechten. 21+19=41
En nee, er zijn geen tijdsprongen geweest in Thuis. Enkel Franky en Lowie die aan een syndroom, dat ze SORAS (=Soap Opera Rapid Aging Syndrome of Soap Opera Versnelde Veroudering Syndroom) noemen, geleid hebben. Dat het geïsoleerde gevallen zijn is heel duidelijk te merken aan andere personages, zoals Britney, die duidelijk geen tijdsprong doorgemaakt hebben.
Ann moet minstens rond de 47 zijn. Ze was tijdens seizoen één al een poos huisarts in haar eigen praktijk. Zo een opleiding duurt minstens 9 jaar (dus als je geen enkel jaar moet overdoen). Op 18 naar de universiteit + 9 jaar + minstens 1 jaar dat ze al huisarts was = 28 jaar tijdens seizoen 1 + 19 seizoenen= 47 jaar nu
En nee, er zijn geen tijdsprongen geweest in Thuis. Enkel Franky en Lowie die aan een syndroom, dat ze SORAS (=Soap Opera Rapid Aging Syndrome of Soap Opera Versnelde Veroudering Syndroom) noemen, geleid hebben. Dat het geïsoleerde gevallen zijn is heel duidelijk te merken aan andere personages, zoals Britney, die duidelijk geen tijdsprong doorgemaakt hebben.
0 x
-
Dndnns
- Nog geen rang
Wel ja, het was een beetje spottend bedoeld, ik weet dat er officieel geen tijdssprongen zijn gemaakt, in tegenstelling tot bvb. Familie.
0 x
-
Blabsie
- Nog geen rang
Ann was toen 27 aan het begin van seizoen 1. Dus die is idd 47 nu.tvx1 schreef:Marianne is 68. Ze werd 50 tijdens seizoen 2. We zijn nu seizoen 20, dus 50+18=68.
Frank was 43 is seizoen 1 dacht ik .
Overigens ... Als Simonne de moeder is van Sam (En Herman de vader ???) dan zou Yvette dat toch ook op één of andere manier in de mot moeten hebben.
0 x
-
tvx1
- x 435
Ha ja, da's waar. Goed opgemerkt! Als Simonne al een kind op de wereld gezet heeft voor ze Frank leerde kennen, zou Yvette daar toch wel iets van gemerkt moeten hebben. Bovendien kan ik mij niet inbeelden dat Yvette zomaar zou toelaten dat Simonne een baby zou achterlaten in het bos.Blabsie schreef:Ann was toen 27 aan het begin van seizoen 1. Dus die is idd 47 nu.tvx1 schreef:Marianne is 68. Ze werd 50 tijdens seizoen 2. We zijn nu seizoen 20, dus 50+18=68.
Frank was 43 is seizoen 1 dacht ik .
Overigens ... Als Simonne de moeder is van Sam (En Herman de vader ???) dan zou Yvette dat toch ook op één of andere manier in de mot moeten hebben.
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

En stel nu dat ze weer een verhaallijn gaan herhalen... niet Simonne is de moeder van Sam,(hoewel iedereen dat gaat denken..) maar wel Angele? en die heeft dan eventueel liggen rollebollen met de Frank of Herman, lang voordat een van die 2 met Simonne ging?
Ik heb die Angele nooit zien spelen (was voor mijn tijd) maar blijkbaar was dat geen katje om zonder handschoenen aan te pakken! Wie weet lukte zij er wel in , om haar moeder(en respectievelijke vader) om de tuin te leiden...maar ja..dit hoort eerder bij speculatie en fantasie , dan bij spoilers
Ik heb die Angele nooit zien spelen (was voor mijn tijd) maar blijkbaar was dat geen katje om zonder handschoenen aan te pakken! Wie weet lukte zij er wel in , om haar moeder(en respectievelijke vader) om de tuin te leiden...maar ja..dit hoort eerder bij speculatie en fantasie , dan bij spoilers
0 x
-
maartenB
- Poster rang 1

Eerst zien dat het zo is en dan geloven, dit is toch geen spoiler. Dit is een speculatie. Er is nergens een bron die dit bevestigd. En trouwens als het al waar is dan weten we dit pas tegen juni. Want de onthulding van de echte moeder en vader van Sam is volgens mij een onderdeel van de seizoensfinale.
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Een tijdje geleden zag ik "ergens" een schema van de relaties in Thuis. Dat leek al voldoende ingewikkeld (lees: ongeloofwaardig). Ik kan er best in komen dat na zoveel jaren de originele ideeën niet meer voor het oprapen liggen, maar zelfde verhaallijnen blijven hernemen tot het iedereen te veel wordt, lijkt mij evenmin een goede zet richting kijkcijfers.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Mss kunnen we aan Sven de Leijer eens vragen of hij geen nieuwe versie wil maken? 
0 x
Potentia Principatum
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 551
Het kan inderdaad Angele zijn. Enkele afleveringen terug kwam plots haar naam ter sprake aan tafel bij Simonne, Frank en Yvette. Ik vond dat toen al raar.
0 x
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Ja, en Angele gaat ook worden uitgenodigd .. Allee daar hoopt Yvette toch op... Dus het zou best kunnen dag Angele de ma van Sammeke is ..
Maarja.. Dit hoort idd bij speculaties hee
Maarja.. Dit hoort idd bij speculaties hee
0 x