Wat er niet klopt in Thuis

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Wat er niet klopt in Thuis

Bericht door lord F. »

Laten we een rechtszaak inspannen tegen Thuis! :mrgreen:
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Goed, ik ken een hele goede advocaat :angel:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Goed, ik ga alvast met de collectebus rond. :angel:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

satine schreef:Goed, ik ga alvast met de collectebus rond. :angel:
Ik doe mee! Maar rap hé want ik heb nog wat anders te doen.
En wat de rechtszaak betreft, een echte hé, geen Thuis-rechtszaak!
0 x
Potentia Principatum
ikke
x 435

Bericht door ikke »

lord F. schreef:Laten we een rechtszaak inspannen tegen Thuis! :mrgreen:
Ik doe niet mee!
Een petitie vind ik nog leuk...
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:
tvx1 schreef:Dan moeten we misschien de kijkers er eens toe aanzetten om massaal niet meer te kijken. Een soort staking dus... :whistle:
En hoe ga je een laten we zeggen "substantieel" deel van de kijkers daarvan overtuigen? Het lijkt me even onrealistisch als Thuis zelve. We zijn hier een paar op dit forum die er zouden voor kunnen gaan, denk je dat de VRT ons gaat horen? Het enige dat me een beetje hoop geeft is het idee dat ze mss zichzelf aan het opblazen zijn met waanzinnige verhaallijnen, extensie tot eind juni. Mss wordt het wel trop is te veel. We will see.
Er zijn toch genoeg sociale media waarmee we hen kunnen bereiken. Facebook, Twitter, fora, ... Zo moeilijk is het niet om de mensen te bereiken. Denk maar eens aan Project X.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Allemaal wel een goed idee, maar de vraag is of één er zich wat van gaat aantrekken, want wat hebben ze te verliezen indien niet? THUIS heeft toch meer dan genoeg kijkcijfers, dus waarom zich aanpassen voor ons forummers... (Niet dat ik niet vind dat er wat mee zou moeten gebeuren hoor.)
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

en eerlijk gezegd, volgens mij trekt meer dan 90 % van de kijkers zich niks aan, van het herhalen van verhaallijnen, van onwaarschijnlijke zaken, van doofpot-operaties , etc... De meest verstandige manier van Thuis kijken, is nog altijd verstand op nul en kijken maar.... en zeker niet nadenken over wat je ziet!
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Zo zie ik het ook - verstand op nul en een half uurtje ontspannen. ;)
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Ja idd, ik lig er ook niet van wakker. :)
al verbaas ik me wel ervan dat dat drukwerk al klaar is van zodra er ze maar aan denken.
0 x
maartenB
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door maartenB »

Van een soaps moet je ook geen al te hoge verwachtingen hebben. Het is een blijft een soap, en veel verhalen worden herhaal, maar na zoveel afleveringen is dat onvermijdelijk.

Trouwens er zat gisteren een fout in Thuis. Toen nancy de Tv terug instak nam ze de afstandbediening en legde ze die op het aanrecht (dacht ik toch zo gezien te hebben) En de volgende moment pakt Eddy de afstandbediening en dan lag die terug op de strijkplank.
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Lazylady schreef:Allemaal wel een goed idee, maar de vraag is of één er zich wat van gaat aantrekken, want wat hebben ze te verliezen indien niet? THUIS heeft toch meer dan genoeg kijkcijfers, dus waarom zich aanpassen voor ons forummers... (Niet dat ik niet vind dat er wat mee zou moeten gebeuren hoor.)
Daarom dus dat ik op een soort "staking" van de kijkers aanwees. Dan kelderen de kijkcijfers en dan hebben ze WEL iets om zich zorgen over te maken. Nog beter zou zijn als we allemaal massaal op familie afstemmen, want dan zouden de kijkcijfers van VTM nog eens tegelijkertijd in de hoogte schieten en dan zou één het pas voelen.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

tvx1 schreef:
Lazylady schreef:Allemaal wel een goed idee, maar de vraag is of één er zich wat van gaat aantrekken, want wat hebben ze te verliezen indien niet? THUIS heeft toch meer dan genoeg kijkcijfers, dus waarom zich aanpassen voor ons forummers... (Niet dat ik niet vind dat er wat mee zou moeten gebeuren hoor.)
Daarom dus dat ik op een soort "staking" van de kijkers aanwees. Dan kelderen de kijkcijfers en dan hebben ze WEL iets om zich zorgen over te maken. Nog beter zou zijn als we allemaal massaal op familie afstemmen, want dan zouden de kijkcijfers van VTM nog eens tegelijkertijd in de hoogte schieten en dan zou één het pas voelen.
Bij Familie worden geen fouten gemaakt? :)
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

tvx1 schreef:
Theoretisch kan je idee kloppen, maar in de praktijk? Hoeveel van de 10.000 forummers denk je mee te krijgen? Het is onbegonnen werk.Ik wil er echt wel voor gaan hoor, dat is dan +1 :angel:
@ lord F. Ik ken niks over Familie maar vermits het ook een soap is zullen ze op zijn minst wel even veel fouten maken als Thuis zeker?
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:
tvx1 schreef:
Theoretisch kan je idee kloppen, maar in de praktijk? Hoeveel van de 10.000 forummers denk je mee te krijgen? Het is onbegonnen werk.Ik wil er echt wel voor gaan hoor, dat is dan +1 :angel:
@ lord F. Ik ken niks over Familie maar vermits het ook een soap is zullen ze op zijn minst wel even veel fouten maken als Thuis zeker?
Ik heb het niet enkel over de forummers, maar over alle soorten kijkers te bereiken via sociale media zoals Facebook en Twitter enz...
Laatst gewijzigd door tvx1 op wo 04 feb 2015, 23:07, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Plaats reactie