Jenny Verbeeck (Janine Bischops)
- Caligula
- Poster rang 5
Re: Jenny Verbeeck (Janine Bischops)
Arme Jenny, de aandelen verkopen aan Peggy voor de lieve zus. Arme Jenny! Ga nu maar vlug op reis zodat ge de rest niet hoeft te zien.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 4
Jenny haar begrip van familie heeft 'n raar reukje. Is Waldek lucht of zo ?
Zus Rosa kreeg 'n vergiftigd geschenk door zogenaamd liefdevol Peggy 'n kans te geven
want de waarheid is dat ze voor de dooie dood niet aan Luc verkoopt en dat wist Leo.
Ze moet ook niets hebben van Julia sinds die haar onttroonde als pannenkoeken bakker.
Als Jenny echt om haar zus en familie gaf had ze de aandelen verkocht aan een derde.
Zus Rosa kreeg 'n vergiftigd geschenk door zogenaamd liefdevol Peggy 'n kans te geven
want de waarheid is dat ze voor de dooie dood niet aan Luc verkoopt en dat wist Leo.
Ze moet ook niets hebben van Julia sinds die haar onttroonde als pannenkoeken bakker.
Als Jenny echt om haar zus en familie gaf had ze de aandelen verkocht aan een derde.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Wanneer gaat ze eens stoppen met haar zus en haar nicht te behandelen als 2 kleine kinderen ? Dat toontje en dat "schatteke en zoeteke"

0 x
- Kimmeke
- Poster rang 4
- x 1
Domme keuze van Jenny ik begrijp haar totaal niet daar komen gewoon problemen van
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Maar de Zus en Zo runnen is toch niet moeilijk?
Er is altijd tijd genoeg om koffie te drinken en te staan kletsen.
Als Peggy met haar moeder wil praten zegt deze geen tijd te hebben want druk, druk, druk!!!
Maar een paar minuten later zit Rosa dan op haar gemakje - in slow motion, anders gaat het te snel - plakjes cake op een schaaltje te schikken.
Terwijl ze even ervoor nog zooooooooveel werk had.
Nee serieus, ik kan Jenny wel begrijpen.
Of ze hiermee een goede keuze gemaakt heeft zal nog moeten blijven (hoewel haar blik na de reactie van Peggy naar Femke toe wel boekdelen sprak), maar dat ze de zaak niet zomaar aan slokop Luc geeft, dat vind ik wel logisch.
Het is ook wel zoals hier eerder gezegd werd:
Luc heeft ook al (een) faillissement(en) op zijn naam staan - en zijn nieuwe 'firma's' zijn nu ook geen toonbeelden van succes.
Daar horen we gewoon niets meer van.
Als Peggy met haar moeder wil praten zegt deze geen tijd te hebben want druk, druk, druk!!!
Maar een paar minuten later zit Rosa dan op haar gemakje - in slow motion, anders gaat het te snel - plakjes cake op een schaaltje te schikken.
Terwijl ze even ervoor nog zooooooooveel werk had.

Of ze hiermee een goede keuze gemaakt heeft zal nog moeten blijven (hoewel haar blik na de reactie van Peggy naar Femke toe wel boekdelen sprak), maar dat ze de zaak niet zomaar aan slokop Luc geeft, dat vind ik wel logisch.
Luc heeft ook al (een) faillissement(en) op zijn naam staan - en zijn nieuwe 'firma's' zijn nu ook geen toonbeelden van succes.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Nee,dat is idd "stillekes" sinds Silke. Maar goed, Jenny heeft voor haar hart gekozen en niet voor de centen en dat siert haar. Maar ja, ik denk dat ze nu al twijfels heeft. Peggy gaat met "man en macht" proberen om de Taxis heel wat problemen te geven,zo in de genre van: wij heben nu een ander taxi-bedrijf dat toch wel beter is!satine schreef:Daar horen we gewoon niets meer van.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 4
De kern van alles is dat ze niet aan Luc wil verkopen wetend dat ze 't nu helemaal om zeep helpt.
0 x
-
- Nog geen rang
Ergerlijk soms hoe traag die cakeskes of koeken schiktsatine schreef:Maar de Zus en Zo runnen is toch niet moeilijk?
Terwijl ze even ervoor nog zooooooooveel werk had.![]()

0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Ergerlijk soms hoe traag die cakeskes of koeken schikt
[/quote]
En dan maar zagen en zuchten dat het zoooo druk is ...

En dan maar zagen en zuchten dat het zoooo druk is ...
0 x
-
- Poster rang 4
Rosa zal van werken niet doodgaan en niet vergeten dat ze door Peggy haar gedrag Nancy, hun beste werkkracht
verloren. Dat door Peggy haar gedrag Rosa in coma in de kliniek lag en Luc vrijwillig de boekhouding overnam.
Wie het palmares van Luc bekijkt heeft zijn twijfels, juist.Dat van Peggy de laatste tijd al bekeken ?
Ze misbruikt de eigen taxi Leo, moeders Zus en Zo. Frank die haar in huis nam werd op straat in stukjes
gehakt met verwijten zoals ze idem met Waldek gedaan had. Het enige dat ze goed kan.
verloren. Dat door Peggy haar gedrag Rosa in coma in de kliniek lag en Luc vrijwillig de boekhouding overnam.
Wie het palmares van Luc bekijkt heeft zijn twijfels, juist.Dat van Peggy de laatste tijd al bekeken ?
Ze misbruikt de eigen taxi Leo, moeders Zus en Zo. Frank die haar in huis nam werd op straat in stukjes
gehakt met verwijten zoals ze idem met Waldek gedaan had. Het enige dat ze goed kan.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Jenny en Leo: vlug,vlug vlug naar de zee,en neem uw tijd daar! 

0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik ben van huis uit geen pessimist, maar ik zie die twee nog niet aan zee. Ik had ook de neiging om te roepen: ga! nu!
0 x
-
- x 435
Jenny haar kop weer na dat incident met Geert... Kan ze niet tegen de harde waarheid over Marianne?
Leo zal content zijn als hij zal horen dat ze opeens beslist heeft dat Marianne meegaat... en precies dat ze na een weekendje terug te oude is. Hoe naïef kun je zijn?
Leo zal content zijn als hij zal horen dat ze opeens beslist heeft dat Marianne meegaat... en precies dat ze na een weekendje terug te oude is. Hoe naïef kun je zijn?
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Jenny zou beter eens naar de feiten kijken i.p.v blind te vallen door de slechte acteer prestaties van Marianne
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
- Poster rang 5