Luc Bomans (Mark Willems)

Gesloten
maartenB
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Luc Bomans (Mark Willems)

Bericht door maartenB »

Ik dacht dat Luc, alleen maar eigenaar was van de grond? En niet van de B&B.

Wanneer heeft die dan die aandelen gekocht? En waarom zouden Jenny en Rosa hem aandelen toen verkopen om dan nu moeilijk te doen? Dan hadden ze beter die aandelen niet aan hem verkocht toch?
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

maartenB schreef:Ik dacht dat Luc, alleen maar eigenaar was van de grond? En niet van de B&B.

Wanneer heeft die dan die aandelen gekocht? En waarom zouden Jenny en Rosa hem aandelen toen verkopen om dan nu moeilijk te doen? Dan hadden ze beter die aandelen niet aan hem verkocht toch?
Toen hij begon aan de renovatie van de Zus & Zo. Er waren ook extra kamers voor de gasten die over de vloer komen voor activiteiten van Bomans Projects (?). Rosa en Jenny konden dat niet betalen en dus heeft Luc zich ingekocht in de Zus & Zo om zo die investeringen op zich te nemen in ruil voor 40% van de aandelen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Dank je,lord F. ik krijg nu toch een betere kijk op de zaak (moet enkele eps gemist hebben).
Dus worden de aandelen van Jenny wel heel belangrijk want die geven de meerderheid aan Luc-Peter (mss) en staat Rosa voor schut. Als het Peggy wordt is dat natuurlijk een heel andere zaak.
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

lord F. schreef:
maartenB schreef:Ik dacht dat Luc, alleen maar eigenaar was van de grond? En niet van de B&B.

Toen hij begon aan de renovatie van de Zus & Zo. Er waren ook extra kamers voor de gasten die over de vloer komen voor activiteiten van Bomans Projects (?). Rosa en Jenny konden dat niet betalen en dus heeft Luc zich ingekocht in de Zus & Zo om zo die investeringen op zich te nemen in ruil voor 40% van de aandelen.
Niet echt ingekocht. Hij heeft de uitbreiding van de Zus&Zo (=het bedrijf) gefinancierd in ruil voor 40% van de aandelen (waarvan hij ondertussen de helft aan Peter verkocht heeft). Hij is trouwens eigenaar van alle gebouwen, niet alleen de grond. En hij is dus ook (mede-)eigenaar van twee van de drie bedrijven die elk een deel van de gebouwen huren. Van Bomans Events & Projects en Zus&Zo (20%).
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Het is de eerste keer dat ik nu een beetje naar Luc zijn kant schuif. Peggy en Rosa irriteren me dermate dat ik hoop dat Luc die aandelen in handen krijgt.
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

[quote="jessie V."]Het is de eerste keer dat ik nu een beetje naar Luc zijn kant schuif. Peggy en Rosa irriteren me dermate dat ik hoop dat Luc die aandelen in handen krijgt.

Ik denk precies hetzelfde al heb ik Luc dikwijls verwenst.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

+1

Maar ik vrees er toch voor.
0 x
maartenB
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door maartenB »

Ja, voor het eerst hoop je een keer dat luc zijn slag thuis haalt en de aandelen in handen krijgt.
Al vrees ik ervoor dat het gaat gebeuren.
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Moest hij naast de aandelen grijpen verlies hij niet alleen zijn machtspositie in de B&B, maar véél erger is dat hij dan serieus gezichtsverlies lijdt tegenover zijn toekomstige bruid Djoelia. Om dat te vermijden zal Luc alle geschut boven halen.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Julia denkt dat ze sowieso de hoofdvogel heeft afgeschoten.
Die gaat Luc voorlopig niet van zijn voetstuk halen - als de koop niet door gaat zal het wel aan "de anderen" liggen.

Vond het wel grappig - bubbels als je nog niet eens weet of de koop doorgaat of niet.
Altijd zo vol van zichzelf...
Ik hoop dat Luc nog eens flink op zijn bek gaat. Ik gun het hem. 8)
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Gezichtsverlies vooral tov Peter.

Maar t begint wel een afgezaagde "vondst" te zijn van de scenaristen om eerst Luc de indruk te laten geven dat hij z'n slag thuis haalt. :) Nu zie je de uitkomst van kilometers ver al aankomen.
0 x
Omega
x 435

Bericht door Omega »

satine schreef: Alsof Florke niet wist wat een "schavuit" haar burgerzoontje is. En waarom Frank en Luc niet overeenkomen. :roll:
Florke koos bijna altijd de kant van Luc in een poging 'de kerk in het midden te houden'.
0 x
Omega
x 435

Bericht door Omega »

Captain Cuckoo schreef:Moest hij naast de aandelen grijpen verlies hij niet alleen zijn machtspositie in de B&B, maar véél erger is dat hij dan serieus gezichtsverlies lijdt tegenover zijn toekomstige bruid Djoelia. Om dat te vermijden zal Luc alle geschut boven halen.
Als Luc naast de aandelen grijpt verandert er eigenlijk weinig voor de positie van Luc. Enige verschil is dat Jenny vervangen is door Peggy.

Als Luc die aandelen wel in handen heeft zal hij meteen in een tiran veranderen. Dan zal hij zich pas echt koning wanen. Net als aanhangsel Julia. Zoiets moet je niet willen.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Omega schreef:
Captain Cuckoo schreef:Moest hij naast de aandelen grijpen verlies hij niet alleen zijn machtspositie in de B&B, maar véél erger is dat hij dan serieus gezichtsverlies lijdt tegenover zijn toekomstige bruid Djoelia. Om dat te vermijden zal Luc alle geschut boven halen.
Als Luc naast de aandelen grijpt verandert er eigenlijk weinig voor de positie van Luc. Enige verschil is dat Jenny vervangen is door Peggy.

Als Luc die aandelen wel in handen heeft zal hij meteen in een tiran veranderen. Dan zal hij zich pas echt koning wanen. Net als aanhangsel Julia. Zoiets moet je niet willen.
Of juist wel. ;)
Wij gaan er geen geld mee verliezen. :)
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Omega, realiseer je eens wat er gebeurt als Peggy die aandelen koopt. Dan wordt de oorlog net zo groot.
0 x
Gesloten