Met wat? Water, bier,wijn???martha schreef: Denk dat ik vanavond goed ga kunnen doorspoelen
Mijn series (je mag aanraders geven)
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
-
ikke
- x 435
Re: Mijn series (je mag aanraders geven)
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Slimme dame! Maar idd ze hebben nog weinig respect voor ons. Mss iets beter na 25/5 ?
0 x
Potentia Principatum
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 582
ikke schreef:Met wat? Water, bier,wijn???martha schreef: Denk dat ik vanavond goed ga kunnen doorspoelendoe maar rustig aan...
0 x
-
nikkyverhoeven
- Nog geen rang
- Contacteer:
Ik volg momenteel The White Queen op Eén, maar momenteel zitten ze al aan aflevering 6 of 7. Verder Doctor Who, maar wachten op seizoen 8 tot augustus/september. Heb je wel een serieuze hap aan als je vanaf 1963 wil kijken
Maar je kan ook beginnen met seizoen 1 uit 2005, dat heb ik alleszins gedaan. Nu ga ik proberen zo veel mogelijk 'classic who' te zoeken en te bekijken 
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Heb The White Queen vorige zomer gezien op BBC. 
Ben momenteel het boek aan het lezen, maar dat volgt enkel het verhaal van Elizabeth, zou de andere 3-4 ook moeten kopen als ik ze allemaal wil lezen.
Ben momenteel het boek aan het lezen, maar dat volgt enkel het verhaal van Elizabeth, zou de andere 3-4 ook moeten kopen als ik ze allemaal wil lezen.
0 x

-
Briseis
- Poster rang 1

The White Queen is in mijn ogen wel een goede serie, maar ik denk dat ze teveel feiten op een hoopje willen gooien. Ze hadden er beter 2 reeksen van gemaakt. Nu wordt alles snel snel verteld, zonder dat we gaan meevoelen met de personages. Waarom er van kant wordt veranderd is nooit helemaal duidelijk, terwijl er wel veel meer redenen mee gemoeid zijn dan nu wordt getoond. Dus interessant, maar kopje erbij houden en Wikipedia helpt een hoop!
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 582
"Mildred Pierce" de vrijdagavond op canvas (met Kate Winslet die met deze HBO reeks een golden globe en een emmy mee verdiend heeft). Speelt zich af tijdens de grote depressie jaren 30 van de vorige eeuw in californië.
The White queen volg ik ook (deze BBC reeks werd in vlaanderen met name Brugge, Gent en Ieper (binnenkoer lakenhalle) opgenomen).
The White queen volg ik ook (deze BBC reeks werd in vlaanderen met name Brugge, Gent en Ieper (binnenkoer lakenhalle) opgenomen).
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Ik kijk momenteel diverse series:
Grimm
American Horrorstory
Z-nation
Grimm
American Horrorstory
Z-nation
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 582
op canvas de zaterdag : Hinterland
In het welsch en ik
van de prachtige landschappen waar deze grimmige detective serie zich afspeelt. Ik wil er zo graag naartoe (net als de highlands en daar waar George Gently zich afspeelde, ik denk northtumerland).
Zondag ga ik ook kijken naar de biker boys (met o.a. bart de pauw)
Op Nederland zijn ze deze week gestart met the legacy (deens) zal mettertijd wel op canvas te zien zijn
Zondag ga ik ook kijken naar de biker boys (met o.a. bart de pauw)
Op Nederland zijn ze deze week gestart met the legacy (deens) zal mettertijd wel op canvas te zien zijn
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Ja, de landschappen zijn het beste gedeelte van de serie. Vorige week de eerste aflevering gezien, maar verhaal boeide me niet echt.martha schreef:op canvas de zaterdag : HinterlandIn het welsch en ik
van de prachtige landschappen waar deze grimmige detective serie zich afspeelt. Ik wil er zo graag naartoe (net als de highlands en daar waar George Gently zich afspeelde, ik denk northtumerland).
Beetje te braaf, ondanks de liters bloed in de eerste aflevering.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
lord F.
- Poster rang 5

Iemand Gotham al gezien? Die begint blijkbaar volgende week vrijdag op VIER.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 582
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Nog mensen hier die kijken naar 'How to get away with murder'?
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 582
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Ik heb de negen afleveringen die er momenteel zijn van How to get away with murder al gekeken, zeker een aanrader!
Van Gotham heb ik de eerste aflevering gezien, ben aan het wachten tot het seizoen compleet is, maar die ene aflevering smaakt wel naar meer, en de serie is al vroeg verlengd tot een tweede seizoen, wat een goed teken is. ^^
Net de eerste aflevering van Wolf Hall dat wordt uitgezonden op de BBC achter de kiezen. I want more!
En dan te zeggen dat dat boek al meer dan een jaar op mijn boekenplank staat.
Homeland begint vanaf maandag weer op 2BE, vorig weekend heel het nieuwe seizoen gekeken. Er zit eindelijk een nieuw elan in, wat de serie zeker ten goede komt.
Van Gotham heb ik de eerste aflevering gezien, ben aan het wachten tot het seizoen compleet is, maar die ene aflevering smaakt wel naar meer, en de serie is al vroeg verlengd tot een tweede seizoen, wat een goed teken is. ^^
Net de eerste aflevering van Wolf Hall dat wordt uitgezonden op de BBC achter de kiezen. I want more!
En dan te zeggen dat dat boek al meer dan een jaar op mijn boekenplank staat.
Homeland begint vanaf maandag weer op 2BE, vorig weekend heel het nieuwe seizoen gekeken. Er zit eindelijk een nieuw elan in, wat de serie zeker ten goede komt.
0 x