Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Bericht door lord F. »

Ja, hoe heeft ze die schouder zo blauw gekregen? Daarvoor moet je al erg vindingrijk zijn. :lol:

En ze bracht zichzelf al in de problemen door te zeggen dat die "schrammen" op haar armen waren van Geert die haar geschopt had. Tenzij je je dan weer moet voorstellen dat Geerts schoenen erg scherpe punten hebben. :mrgreen:
In haar plaats had ik die letsels toch van een aanneembare uitleg voorzien.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Die armen zagen er in ieder geval niet uit. Die heeft in haar armen zitten snijden of zoiets. Dat kan toch niet? :shock:
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 551

Bericht door Kiki_Dee »

Wel dom vaniet Marianne. Haar dochter en haar soon to be ex-man zijn dokters, die zien toch zo dat dit niet door te nijpen is. Zo'n rechte wonden.
0 x
Ikweetnix
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Ikweetnix »

Wordt tijd dat ze tegen zich zelf beschermd wordt. Een tijdje in een psyhiatrische instelling lijkt me geen overbodige luxe voor haar
0 x
"You can call me Root"
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Ik snap eigenlijk niet waarom Marianne zichzelf ook nog eens gesneden heeft. Het nut van de gekneusde polsen en schouder is duidelijk maar die snijwonden passen er echt niet bij. Die kloppen helemaal niet met het verhaal dat ze afschildert. Niet zoals het aan Peter verteld heeft (en die is natuurlijk te blind om dat in te zien), niet zoals het aan de politie verteld heeft en niet zoals ze het aan Ann en Tom vertelde. Het lijkt er op dat ze hierdoor bij die laatste twee al door de mand is gevallen.
0 x
maartenB
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door maartenB »

Kwast schreef:Stop dat mens in een dwangbuis! Die is van lotje getikt ik zweer het je.
Dat zou ik nog wel graag eens zien in thuis. Marianne in een dwangbuis in zo een stoffen kamer van de psychiatry afdeling :)
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Volgens mij zijn die sneden van de rand van de tafel en zullen ze aan die rand van de tafel nog wel bloed vinden... Neen? Een oudere huid barst sneller, dus ik denk dat het wel door de rand van de tafel kan komen.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Maar was er niet in een of andere James Bond film zo een gast die messen aan zijn schoenen had? Ik kan me vergissen hoor.
Maar mss is het dat wel, alhoewel ik de schoenen van Geert nooit zo heb gezien! Marianne toch, ge gaat door de mand vallen meiske! :lol:
0 x
Potentia Principatum
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1668
x 2577

Bericht door satine »

Soapseut schreef:Volgens mij zijn die sneden van de rand van de tafel en zullen ze aan die rand van de tafel nog wel bloed vinden... Neen? Een oudere huid barst sneller, dus ik denk dat het wel door de rand van de tafel kan komen.
Dat denk ik ook - het zag er ook niet echt als snijwonden uit, maar meer gebarsten.
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Dat Mayra niet in de psychiatrie belandde bewijst hoe geslepen en berekend ze in alle omstandigheden blijft.
Marianne en Peggy daarbij vergeleken zijn als rotverwende kinderen wiens pop afgepakt is.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Talent! Heeft ze het over oude vrouwen... :wtf: dat mens wordt met de dag gekker.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Op zich niet zo raar dat ze er tegenop ziet om met zo'n rollator te gaan lopen. Ik heb wel vaker van mensen gehoord dat ze toch over een soort drempel moeten om daaraan toe te geven. En het excuus: "dat is voor oude mensen", heb ik ook al vaker gehoord van mensen die zelf eigenlijk ook niet meer piepjong zijn. :razz: ;)

De manier waarop Marianne haar mouwen naar beneden trok om haar "verwondingen" te verbergen, doet toch een beetje vermoeden dat ze in de gaten krijgt dat ze niet goed bezig is. Het zou tijd worden...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Christel schreef:Het zou tijd worden...
Ik denk dat het nu een beetje laat is.Ik wacht alleen nog op het verhaal van Eddy/Nancy.
0 x
Potentia Principatum
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Caligula schreef:
Christel schreef:Het zou tijd worden...
Ik denk dat het nu een beetje laat is.Ik wacht alleen nog op het verhaal van Eddy/Nancy.
Dan is Nancy meteen ook haar job kwijt bij de dokterspraktijk.

Zou ze dat willen riskeren ?
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Als Marianne zichzelf maar niets aandoet... Dat is ook weer niet de bedoeling.
0 x
Plaats reactie