Marianne is al eens de (huis)bazin van Rosa geweest. Ze was ooit eigenares van "Ter Smissen"martha schreef:Waarom haar aandelen niet verkopen aan haar beste vriendin Marianne ? Dat zal pas vonken geven.
Zelfs tweemaal. Marianne is daar voor ook nog eens eigenares geweest van het huis dat Rosa huurde met haar kapsalon. Maar als Marianne Jenny haar aandelen koopt, zou ze geen (huis)bazin zijn van Rosa, maar zouden de twee evenwaardige vennoten zijn.ikke schreef:Marianne is al eens de (huis)bazin van Rosa geweest. Ze was ooit eigenares van "Ter Smissen"martha schreef:Waarom haar aandelen niet verkopen aan haar beste vriendin Marianne ? Dat zal pas vonken geven.
't Zou herhalen zijn van een geschiedenis....
En Jenny zal haar zus dat niet aandoen.
Evenwaardig?Da mjindju nie, éé Op papier misschien...tvx1 schreef:Zelfs tweemaal. Marianne is daar voor ook nog eens eigenares geweest van het huis dat Rosa huurde met haar kapsalon. Maar als Marianne Jenny haar aandelen koopt, zou ze geen (huis)bazin zijn van Rosa, maar zouden de twee evenwaardige vennoten zijn.ikke schreef:Marianne is al eens de (huis)bazin van Rosa geweest. Ze was ooit eigenares van "Ter Smissen"martha schreef:Waarom haar aandelen niet verkopen aan haar beste vriendin Marianne ? Dat zal pas vonken geven.
't Zou herhalen zijn van een geschiedenis....
En Jenny zal haar zus dat niet aandoen.
Dat zie ik toch zo graag zie!ikke schreef:Maar ik denk niet ('k val ook eens in herhaling) dat Jenny zo dom(of slecht) zal zijn om Rosa met haar aartsvriendin op te schepen.
Of gewoon aan Rosa? Dan wordt die meteen meerderheidsaandeelhoudster.Caligula schreef:Dat zie ik toch zo graag zie!ikke schreef:Maar ik denk niet ('k val ook eens in herhaling) dat Jenny zo dom(of slecht) zal zijn om Rosa met haar aartsvriendin op te schepen.![]()
Maar serieus nu: ik denk dat als Jenny haar aandelen verkoopt (nog niet zeker) er nog een hele strijd aan vooraf zal gaan. Vandaar waarschijnlijk dat ze Thuis gerekt hebben tot eind juni want anders kwamen ze niet toe, tenzij vanwege besparingen uiteraard.
Nu moet ik zeggen wat Jenny betreft, zou zij het zomaar aan Peggy gunnen? Ik weet het niet hoor.
Van de andere kant zijn Peter,Femke en Marianne natuurlijk wel vervelende opties. Luc dan maar? Ook niet echt goed.