Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
- Caligula
- Poster rang 5

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Ha,ha Marianne ten voeten uit! Wat een serpent zeg. But I like it!
En Peterke zou beter op zijn tellen passen.
En Peterke zou beter op zijn tellen passen.
0 x
Potentia Principatum
- Caligula
- Poster rang 5

Nee, volkomen gelijk maar dat is nu net hun zout. En zout heeft nu eenmaal de jammerlijke eigenschap dat het niet snel bederft.tvx1 schreef:en DAT willen de thuismakers dus spijtig genoeg niet snappen.
0 x
Potentia Principatum
-
ranske
- Poster rang 4

Bij Marianne slaan de stoppen door en en bij de schrijvertjes die van geen ophouden weten ook.
Trouwens ze moet zot zijn om te denken dat Eddy dat verzwijgt tegen de gazet van Thuis bij hem thuis.
Trouwens ze moet zot zijn om te denken dat Eddy dat verzwijgt tegen de gazet van Thuis bij hem thuis.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Na geflipte Mayra vorig seizoen, is het deze keer blijkbaar de beurt aan Marianne om om zeep geholpen te worden als geloofwaardig personage.
Haar gedrag heeft niks meer te maken met haar manier van reageren vroeger. Toen hing ze inderdaad ook wel eens het serpent uit, maar er stond wel een reden tegenover die haar manier van doen in perspectief plaatste.
Wat ze nu doet is gewoon belachelijk en gestoord, meer woorden heb ik er niet voor...
Hoe ze daar gisteren zat te permitteren in haar rolstoel...; wat een verschrikking
Haar gedrag heeft niks meer te maken met haar manier van reageren vroeger. Toen hing ze inderdaad ook wel eens het serpent uit, maar er stond wel een reden tegenover die haar manier van doen in perspectief plaatste.
Wat ze nu doet is gewoon belachelijk en gestoord, meer woorden heb ik er niet voor...
Hoe ze daar gisteren zat te permitteren in haar rolstoel...; wat een verschrikking
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
ikke
- x 435
Erg! En ik zit nu al te denken wie de volgende geflipte zal worden...Christel schreef:Na geflipte Mayra vorig seizoen, is het deze keer blijkbaar de beurt aan Marianne om om zeep geholpen te worden als geloofwaardig personage.
Wat ze nu doet is gewoon belachelijk en gestoord, meer woorden heb ik er niet voor...![]()
Kunnen ze nu echt geen geloofwaardige verhaallijn verzinnen, ik weiger te aanvaarden dat "normale" mensen saai zijn.
0 x
-
Devilex
- Poster rang 1

En zo krijgen we voor de zoveelste keer een vals beschuldigde Geert.
0 x
-
ikke
- x 435
En daarmee zal Marianne hem zeker niet terug voor haar winnen!Devilex schreef:En zo krijgen we voor de zoveelste keer een vals beschuldigde Geert.
Dat er aan deze verhaallijn maar gauw een einde komt. *hoop doet kijken*
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1668
- x 2577
Wat ik mij afvraag: als je blauwe plekken hebt, dan kan een arts toch vast stellen hoe 'oud' die zijn?
Zij vraagt toch pas de volgende dag aan Eddy om haar die blauwe plekken te bezorgen?
Of moeten we er van uitgaan dat het gesprek met Geert, Peter en Eddy op dezelfde dag plaats vonden?
En na haar gesprek met Peter heeft ze dan opeens blauwe plekken?
Ze had Eddy beter laten komen voor haar gesprek met Peter, dan had ze die laatste meteen haar 'verwondingen' kunnen laten zien.
Dat ze daar pas in een tweede gesprek mee zou afkomen, maakt het niet erg geloofwaardig.
Maar dat Marianne zo zou doordraaien, dat had ik niet verwacht.
Zij vraagt toch pas de volgende dag aan Eddy om haar die blauwe plekken te bezorgen?
Of moeten we er van uitgaan dat het gesprek met Geert, Peter en Eddy op dezelfde dag plaats vonden?
Ze had Eddy beter laten komen voor haar gesprek met Peter, dan had ze die laatste meteen haar 'verwondingen' kunnen laten zien.
Dat ze daar pas in een tweede gesprek mee zou afkomen, maakt het niet erg geloofwaardig.
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Van Mayra maakten ze een gevaarlijke psychopate. Nu is die terug heel gewoon met haar afgemeten air van onaantastbaarheid. Omdat alleen de kijker in zijn maag blijft zitten met de hele waarheid. Dit is geen oude koeien uit de gracht halen want is nooit opgelost. Gaat het nu idem
met Marianne ? En wie wordt inderdaad de volgende want de schrijvers zijn de pedalen aan het kwijtraken zo te zien.
met Marianne ? En wie wordt inderdaad de volgende want de schrijvers zijn de pedalen aan het kwijtraken zo te zien.
0 x
-
tvx1
- x 435
Nee dat gesprek met Geert was duidelijk de avond ervoor. De aflevering begon met Ann en Mayra in de ochtend die het over Marianne hadden die nog sliep. Ze kreeg toen telefoon van Geert en zei dat ze Sandrine naar school zou brengen en dan naar de Zus&Zo ging komen. Geert had het daar ook over zijn gesprek gisteren met Marianne. Nu volgens mij gaat het ook niet geloofwaardig overkomen bij Peter dat ze bij hun gesprek geen verwondingen had en bij een volgend gesprek plots wel verwondingen heeft die ze al zou gehad hebben van voor hun eerste gesprek? Nee, ik denk dat ze gaat beweren dat Geert nogmaals langsgeweest is en haar nogmaals aangevallen heeft.satine schreef:Wat ik mij afvraag: als je blauwe plekken hebt, dan kan een arts toch vast stellen hoe 'oud' die zijn?
Zij vraagt toch pas de volgende dag aan Eddy om haar die blauwe plekken te bezorgen?![]()
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1668
- x 2577
Een tweede gesprek met Geert, daar had ik nog niet aan gedacht.
Maar als Geert op dat moment een alibi heeft, dan is dat helemaal niet slim natuurlijk.
Dan zou ze al bijna op voorhand moeten weten wanneer hij helemaal alleen is.
Vermits hij Hélène vaak ziet EN in de Zus en Zo logeert, lijkt me dat niet zo simpel.
Maar als Geert op dat moment een alibi heeft, dan is dat helemaal niet slim natuurlijk.
Dan zou ze al bijna op voorhand moeten weten wanneer hij helemaal alleen is.
Vermits hij Hélène vaak ziet EN in de Zus en Zo logeert, lijkt me dat niet zo simpel.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad. En in de dokterspraktijk komt hij (als hij voet bij stuk houdt tenminste) ook niet meer, dus ook daar kan ze die 2e ontmoeting dan niet meer op gooien...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Lazylady
- x 435
Maar ja, toen Marianne die foto's van Geert en z'n dochter verknipte had ze ook al die enge, gestoorde blik. Volgens mij is het vanaf daar verkeerd beginnen gaan.
Alleen mogen ze er nu wel realistisch mee omgaan en niet doen alsof het normaal en "typisch Marianne" is, want dat begint er wel nogal op te lijken de laatste tijd.
Alleen mogen ze er nu wel realistisch mee omgaan en niet doen alsof het normaal en "typisch Marianne" is, want dat begint er wel nogal op te lijken de laatste tijd.
0 x