laatst geziene film

Zeveren over allerlei films kan hier !
Forumregels
Hier worden discussies over allerlei films gehouden.
Plaats reactie
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Re: laatst geziene film

Bericht door Nickos »

lord F. schreef:
ikke schreef:de laatste film van "The Hobbit".
Gezien en niet goedgekeurd. 'k Heb er geen spijt van dat ik ben wezen kijken, maar ben wel blij dat 't een gratis ticket was. :lol:
Er zit geen verhaal in de film.
Geef mij maar "The lord of the Rings"!
En dan heb je nog de eerste 2 films niet gezien. :mrgreen:
Ik ben gisteren naar de laatste hobbit film gaan kijken en ik vind de eerste twee films persoonlijk beter. Ik ben een gigantische lord of the rings fan maar ik kan niet zeggen dat ik fan ben van deze trilogie. Het zijn geen slechte films, maar het is en blijft belachelijk om een boek van 300 pagina's (als het er al zoveel zijn) te verfilmen in drie films met 7 uur speelduur in totaal.
0 x
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Bericht door Matthi »

Nickos schreef:Ik ben gisteren naar de laatste hobbit film gaan kijken en ik vind de eerste twee films persoonlijk beter. Ik ben een gigantische lord of the rings fan maar ik kan niet zeggen dat ik fan ben van deze trilogie. Het zijn geen slechte films, maar het is en blijft belachelijk om een boek van 300 pagina's (als het er al zoveel zijn) te verfilmen in drie films met 7 uur speelduur in totaal.
Helemaal mee eens. Lord of the rings was pakken beter en dit is erg langdradig. Ben het derde deel nog niet gaan zien...
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Matthi schreef:
Nickos schreef:Ik ben gisteren naar de laatste hobbit film gaan kijken en ik vind de eerste twee films persoonlijk beter. Ik ben een gigantische lord of the rings fan maar ik kan niet zeggen dat ik fan ben van deze trilogie. Het zijn geen slechte films, maar het is en blijft belachelijk om een boek van 300 pagina's (als het er al zoveel zijn) te verfilmen in drie films met 7 uur speelduur in totaal.
Helemaal mee eens. Lord of the rings was pakken beter en dit is erg langdradig. Ben het derde deel nog niet gaan zien...
Wel, als je de eerste 2 van de trilogie over de Hobbit al niet denderend vond, dan raad ik je aan de derde niet te gaan bekijken, je mist er niets mee.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Heb net naar Boyhood gekeken. Een doodgewoon verhaal en toch zeer mooi gefilmd! Blij dat ik hem eindelijk es gezien heb! :clap:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

hannanaske schreef:Heb net naar Boyhood gekeken. Een doodgewoon verhaal en toch zeer mooi gefilmd! Blij dat ik hem eindelijk es gezien heb! :clap:
ja, super hé. Te weten hoe lang ze daar mee bezig geweest zijn.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Central Do Brasil voor de tweede keer. Ik heb geen woorden voor deze prachtige film en zou bijna zeggen dat dit de beste is die ik ooit gezien heb! :clap: :bow-yellow: Is echt m'n genre.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Marina Marina Marina

O mia bella amore....

Sorry, verder dan dat raak ik niet :lol:

Mooie film. En hoedje af voor Matheo Simoni! Italiaans leren en accordeon spelen voor een film! Die gast moet echt engelengeduld hebben!

'k Heb een paar keer zitten vloeken naar die vader en die racistische pa van dat meisje. Ik wou dat ik hem uit de tv kon trekken! :lol: Teken dat 't mij toch heeft aangegrepen dan!
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
ikke
x 435

Bericht door ikke »

hannanaske schreef:Marina Marina Marina

O mia bella amore....

Sorry, verder dan dat raak ik niet :lol:

Mooie film. En hoedje af voor Matheo Simoni! Italiaans leren en accordeon spelen voor een film! Die gast moet echt engelengeduld hebben!

'k Heb een paar keer zitten vloeken naar die vader en die racistische pa van dat meisje. Ik wou dat ik hem uit de tv kon trekken! :lol: Teken dat 't mij toch heeft aangegrepen dan!
Prachtfilm!
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Bericht door jessie V. »

Central do Brasil. Ik die film even opgezocht Lazylady. Lijkt me ontzettend mooi.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Van Walter Salles zeker?
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

jessie V. schreef:Central do Brasil. Ik die film even opgezocht Lazylady. Lijkt me ontzettend mooi.
Dat is het ook. Zeker een aanrader!
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Thunderball! De vierde Bond-film met Sean Connery. Spijtig genoeg iets minder fan Goldfinger.
0 x
kittykattenfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kittykattenfan »

lord F. schreef:
hannanaske schreef:Heb net naar Boyhood gekeken. Een doodgewoon verhaal en toch zeer mooi gefilmd! Blij dat ik hem eindelijk es gezien heb! :clap:
ja, super hé. Te weten hoe lang ze daar mee bezig geweest zijn.
ik heb hem gisteren ook gezien. Heel mooi, mooi gefilmd en of om die evolutie nog eens te zien van wat er de laatste 12 jaar allemaal veranderd is. Ook best wel confronterend, dingen die ik dacht dat echt niet lang geleden waren, bleken ineens toch wel al wat langer geleden te zijn.

In het midden verloor die ergens wel wat vaart, hij had van mij wel een halfuurtje minder lang mogen zijn (maar dan was Masons verhaal misschien ook niet goed verteld geweest, ik weet het niet) Ik vond hem alleszins heel mooi ;-)
0 x
Afbeelding
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Billy Elliott
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Woensdag naar The Woman In Black 2 gaan kijken. Een beetje tegen beter weten in, en ik had gelijk want het origineel met Daniel Radcliffe was stukken beter.
0 x
Plaats reactie