Hoe goed vinden jullie deze week (12-16 januari)?
-
mij
- Nog geen rang
Hoe goed vinden jullie deze week (12-16 januari)?
Wat vinden jullie van deze week?
Laatst gewijzigd door mij op za 17 jan 2015, 17:02, 2 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
ikke
- x 435
Re: Hoe goed vinden jullie deze week?
Deze week is nog maar gestart, wat moeten we dan beoordelen??? 
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Diegene die hierboven al gestemd heeft,(dat er reeds 1x gestemd is, zie je door op "toon resultaten " te klikken) heeft dus wellicht een glazen bol???
Hoe kan je nu al stemmen, terwijl de afleveringen van deze week nog moeten beginnen?
Hoe kan je nu al stemmen, terwijl de afleveringen van deze week nog moeten beginnen?
0 x
-
ikke
- x 435
Dat vroeg ik mij dus ook af.annekeHU schreef:Diegene die hierboven al gestemd heeft,(dat er reeds 1x gestemd is, zie je door op "toon resultaten " te klikken) heeft dus wellicht een glazen bol???
0 x
-
mij
- Nog geen rang
Ja, al de 2de keer op rij er iemand direct een 10 geeft na het klaar zetten van de poll.annekeHU schreef:Diegene die hierboven al gestemd heeft,(dat er reeds 1x gestemd is, zie je door op "toon resultaten " te klikken) heeft dus wellicht een glazen bol???
De poll start ik gewoon al vroeg genoeg.ikke schreef:Deze week is nog maar gestart, wat moeten we dan beoordelen???
0 x
-
ikke
- x 435
Die 10 zal "om te lachen" zijn, zeker?mij schreef:Ja, al de 2de keer op rij er iemand direct een 10 geeft na het klaar zetten van de poll.annekeHU schreef:Diegene die hierboven al gestemd heeft,(dat er reeds 1x gestemd is, zie je door op "toon resultaten " te klikken) heeft dus wellicht een glazen bol???
Hoe kan je nu al stemmen, terwijl de afleveringen van deze week nog moeten beginnen?De poll start ik gewoon al vroeg genoeg.ikke schreef:Deze week is nog maar gestart, wat moeten we dan beoordelen???
0 x
-
mij
- Nog geen rang
Denk ook dat het gewoon een flauwe plezante is.ikke schreef:Die 10 zal "om te lachen" zijn, zeker?mij schreef:Ja, al de 2de keer op rij er iemand direct een 10 geeft na het klaar zetten van de poll.annekeHU schreef:Diegene die hierboven al gestemd heeft,(dat er reeds 1x gestemd is, zie je door op "toon resultaten " te klikken) heeft dus wellicht een glazen bol???
Hoe kan je nu al stemmen, terwijl de afleveringen van deze week nog moeten beginnen?De poll start ik gewoon al vroeg genoeg.ikke schreef:Deze week is nog maar gestart, wat moeten we dan beoordelen???
0 x
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Re: Hoe goed vinden jullie deze week (12-16 januari)?
Misschien is het een idee om de poll vrijdagavond online te zetten? Op die manier kan er het hele weekend gestemd worden over de voorbije week.mij schreef:De poll start ik gewoon al vroeg genoeg.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.