Ik vond dat best meevallen.Ikweetnix schreef:Frank en TOons acteer prestaties waren wel niet echt top.
Had anders wel leuk geweest als het serieus was.
Toon Vrancken (Bill Barberis)
-
- x 435
Re: Toon Vrancken (Bill Barberis)
0 x
-
- Poster rang 5
Of Olivia zeker?Crackers schreef:Hij kreeg een dankberichtje van een nummer dat hij niet kende en dat was dus Jana die hem wilde bedanken voor dat kaartje. Maar dat kaartje heeft Toon niet geschreven denk ik, maar wel Stan.Lazylady schreef:En wat was dat nu met zijn gsm? Heb dat weer gemist.
Geen kwaad woord over t acteren, maar toen Frank deed alsof hij het al wist voelde ik al nattigheid dat het een moppeke was.Omega schreef:Een beetje zoals het in het echt zou zijn dus. Dus juist wel goed geacteerd.Ikweetnix schreef:Frank en TOons acteer prestaties waren wel niet echt top.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
- Ikweetnix
- Poster rang 1
Dat bedoelde ik vooral met acteerprestaties . Het was vrij obvious het moment Frank in het spel kwam
0 x
"You can call me Root"
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
't Was ook al meteen duidelijk dat het om een grap ging toen Frank er zogezegd al van wist. En dan nog Adil onder zijn voeten geven dat hij niet tactvol heeft gereageerd
Waar bleven zijn bemoedigende woordjes destijds voor zijn eigen zoon?
Mij lijkt het duidelijk dat Adil nog niet de balans heeft gevonden tussen wat (niet)mag van zijn religie en zijn ware gevoelens. Toen Toon die hand op zijn schouder legde en wanneer hij 2 minuten later het al persé moest voort vertellen tonen aan dat hij toch wat problemen heeft, maar langs den andere kant leek hij ook bezorgd toen hij stond te luistervinken.

Mij lijkt het duidelijk dat Adil nog niet de balans heeft gevonden tussen wat (niet)mag van zijn religie en zijn ware gevoelens. Toen Toon die hand op zijn schouder legde en wanneer hij 2 minuten later het al persé moest voort vertellen tonen aan dat hij toch wat problemen heeft, maar langs den andere kant leek hij ook bezorgd toen hij stond te luistervinken.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
- Poster rang 5
We onthouden dat Jana dus nog kans maakt bij Toon. 

0 x
-
- x 435
Ik heb er een topic over geopend, mensen! http://thuisforum.be/viewtopic.php?f=8& ... 91#p345391
... en voor wie nu in de war zou zijn, alle berichten bt de discussie zijn ernaar verplaatst.
... en voor wie nu in de war zou zijn, alle berichten bt de discussie zijn ernaar verplaatst.
0 x
-
- x 435
Maar gezien hij haar geheime aanbidder niet is...lord F. schreef:We onthouden dat Jana dus nog kans maakt bij Toon.
Ik heb niet meteen de indruk dat hij meer voelt voor haar, maar wat niet is kan natuurlijk nog altijd komen.
0 x
-
- Poster rang 5
Eventjes een stuk conversatie verzetten.nounake schreef:dat zie ik niet zitten ; ik denk dat Toon duidelijk maakte dat hij haar een kind vindt en een beetje wil doen alsof via SMS .

Toon (en Jana) weten natuurlijk nog niet van Olivia haar spelletjes. Eens ze daarachter komen ben ik toch benieuwd hoe het verder verloopt.
0 x
-
- x 435
Eens Toon dat ontdekt, zal hij Olivia op haar ... gat geven!lord F. schreef:Eventjes een stuk conversatie verzetten.nounake schreef:dat zie ik niet zitten ; ik denk dat Toon duidelijk maakte dat hij haar een kind vindt en een beetje wil doen alsof via SMS .
Toon (en Jana) weten natuurlijk nog niet van Olivia haar spelletjes. Eens ze daarachter komen ben ik toch benieuwd hoe het verder verloopt.
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4
Ik snap niet goed hoe Olivia ervoor kan zorgen, dat Jana's nummer op Toons gsm komt... Gebruikt zij gewoon de gsm van Jana even.. of heb ik een en ander nu totaal verkeerd begrepen?
0 x
-
- x 435
Ik denk dat je een paar dingen verkeerd hebt begrepen.annekeHU schreef:Ik snap niet goed hoe Olivia ervoor kan zorgen, dat Jana's nummer op Toons gsm komt... Gebruikt zij gewoon de gsm van Jana even.. of heb ik een en ander nu totaal verkeerd begrepen?
Zoals ik het begrijp: Yana gaat ervan uit dat de kaartjes en geluksbrenger van Toon afkomstig zijn en stuurde een sms.
0 x
-
- Poster rang 5
t is Jana ipv Yana.ikke schreef:Ik denk dat je een paar dingen verkeerd hebt begrepen.annekeHU schreef:Ik snap niet goed hoe Olivia ervoor kan zorgen, dat Jana's nummer op Toons gsm komt... Gebruikt zij gewoon de gsm van Jana even.. of heb ik een en ander nu totaal verkeerd begrepen?
Zoals ik het begrijp: Yana gaat ervan uit dat de kaartjes en geluksbrenger van Toon afkomstig zijn en stuurde een sms.

Wat je zegt klopt, maar Olivia heeft wellicht vorige week ofzo eens met Jana haar gsm eens een berichtje gestuurd naar Toon. Toon kent haar nummer niet en stuurde nietsvermoedend een sms "Wie ben jij?" naar het onbekende nummer. Jana vraagt zich vervolgens af waarom hij out of the blue dat berichtje stuurt naar haar en denkt vervolgens dat het anonieme kaartje/geluksbrenger dat nadien toekomt bij haar van hem komt en bedankt hem daarvoor enzovoort enzovoort.

0 x
- annekeHU
- Poster rang 4
bedankt voor de opheldering.. ik had dus duidelijk gemist dat Olivia de gsm van Jana had gebruikt, maar misschien is dit niet eens getoond?
Benieuwd of de koppelpogingen van Olivia er voor gaan zorgen, dat we ( tegen de seizoensfinale of zo) een nieuw Thuiskoppel hebben?
Benieuwd of de koppelpogingen van Olivia er voor gaan zorgen, dat we ( tegen de seizoensfinale of zo) een nieuw Thuiskoppel hebben?
0 x
-
- Poster rang 5
Uiteraard is dat niet getoond.annekeHU schreef:bedankt voor de opheldering.. ik had dus duidelijk gemist dat Olivia de gsm van Jana had gebruikt, maar misschien is dit niet eens getoond?

0 x