(Als ik zoveel heb lig ik al bijna te ijlen
Stan Van Damme (Lennart Lemmens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Re: Stan Van Damme (Jannes Coessens)
Voor iemand die 38,5°koorts heeft was hij nog behoorlijk goed bij de pinken.
maar in normale toestand meet ik nog geen 36° en heb al koorts bij 37¨°)
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Caligula
- Poster rang 5

Ho,een watje mss?hannanaske schreef:(Als ik zoveel heb lig ik al bijna te ijlenmaar in normale toestand meet ik nog geen 36° en heb al koorts bij 37¨°)
Maar idd zo ziek zag hij er nu ook weer niet uit.
0 x
Potentia Principatum
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Caligula schreef:Ho,een watje mss?hannanaske schreef:(Als ik zoveel heb lig ik al bijna te ijlenmaar in normale toestand meet ik nog geen 36° en heb al koorts bij 37¨°)
![]()
![]()
Maar idd zo ziek zag hij er nu ook weer niet uit.
Hoho!
Die stan is blijkbaar van een sterker caliber ja!
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 690
- x 532
Hoe oud is Stan eigenlijk? Ik vind dat er wel een beetje kinderachtig mee omgesprongen wordt.
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Stan volgt les in de 2de middelbare, hij is jarig in mei, en wordt dan 14 jaar.
0 x
-
tvx1
- x 435
Klopt. Maar Jannes wordt al 16. Dus daarom kan de omgang van anderen met Stan soms wel vreemd aandoen.annekeHU schreef:Stan volgt les in de 2de middelbare, hij is jarig in mei, en wordt dan 14 jaar.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Woeps, Stan is precies wat pissed vandaag. Omdat zijn attenties verkeerd aankwamen? 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
lord F.
- Poster rang 5

Of omdat het wel duidelijk begint te worden voor hem dat Jana hem compleet niet ziet staan.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Laat ons a.u.b hopen dat dit de reden is.lord F. schreef:Of omdat het wel duidelijk begint te worden voor hem dat Jana hem compleet niet ziet staan.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Maar Stan heeft er wel de leeftijd voor om avances te maken via anonieme attenties omdat hij het niet zelf durft te doen.Lazylady schreef:Laat ons a.u.b hopen dat dit de reden is.lord F. schreef:Of omdat het wel duidelijk begint te worden voor hem dat Jana hem compleet niet ziet staan.
Wat nog niet wil zeggen dat hij haar onderbroek gepikt heeft natuurlijk.
Soit, Olivia deed al even raar natuurlijk door 2 boterkoeken op te eten die niet van haar zijn, terwijl er "JANA" op de broodzak staat.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Dat is wel een rare toestand, kan Olivia niet lezen? Stan is toch een stuk jonger dan Jana? Zou hij achter al die acties zitten? Hoe weet hij zoveel over haar?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
Soapseut
- x 435
Maar die attenties kwamen toch ook toen Stan in Australië zat? Of herinner ik mij dat verkeerd?
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Dus mss een samenloop van omstandigheden?Soapseut schreef:Maar die attenties kwamen toch ook toen Stan in Australië zat? Of herinner ik mij dat verkeerd?
0 x
-
tvx1
- x 435
Er is één kaartje gekomen rond de periode van zijn vertrek. Hij zou het dus nog snel zelf kunnen gedaan hebben of iemand anders gevraagd hebben om dat kaartje in de bus te steken. Daarna is er een hele tijd niets meer aangekomen, "toevallig" tot dat Stan terug was uit Australië.lord F. schreef:Dus mss een samenloop van omstandigheden?Soapseut schreef:Maar die attenties kwamen toch ook toen Stan in Australië zat? Of herinner ik mij dat verkeerd?
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Voilà ! dat denk ik al een hele tijd : gewoon heel onhandige trucs van een verliefde heel jonge puber .Maar ...misschien ook niet en dan is 't gissen en wachten .tvx1 schreef:Er is één kaartje gekomen rond de periode van zijn vertrek. Hij zou het dus nog snel zelf kunnen gedaan hebben of iemand anders gevraagd hebben om dat kaartje in de bus te steken. Daarna is er een hele tijd niets meer aangekomen, "toevallig" tot dat Stan terug was uit Australië.lord F. schreef:Dus mss een samenloop van omstandigheden?Soapseut schreef:Maar die attenties kwamen toch ook toen Stan in Australië zat? Of herinner ik mij dat verkeerd?
0 x