Jelle en Dorien zijn anders indertijd nooit terug uit hun rolstoel geraakt.lord F. schreef:Het zal wellicht niet langer duren dan één seizoen, maar door haar rolstoel komt ze ook iets hulpelozer over en moet ze wel rekenen op de hulp van Eddy en Nancy.Caligula schreef:Toch niet zo lang als Simonne met haar krukken destijds hoop ik. Met een rolstoel en een halve (?) blinde hebben we het nu wel gehad dacht ik.lord F. schreef:Vraag me wel af hoe lang de scenaristen in gedachten hebben dat ze in die rolstoel moet zitten.Realistisch gezien zal dat wel even duren, maar voor het verhaal nu is dat nu wellicht het dankbaarst.
Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
tvx1
- x 435
Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Klopt, maar Jelle is na een paar maanden rolstoel geruisloos uit de serie verdwenen (of gerold).tvx1 schreef:Jelle en Dorien zijn anders indertijd nooit terug uit hun rolstoel geraakt.lord F. schreef:Het zal wellicht niet langer duren dan één seizoen, maar door haar rolstoel komt ze ook iets hulpelozer over en moet ze wel rekenen op de hulp van Eddy en Nancy.Caligula schreef:Toch niet zo lang als Simonne met haar krukken destijds hoop ik. Met een rolstoel en een halve (?) blinde hebben we het nu wel gehad dacht ik.lord F. schreef:Vraag me wel af hoe lang de scenaristen in gedachten hebben dat ze in die rolstoel moet zitten.Realistisch gezien zal dat wel even duren, maar voor het verhaal nu is dat nu wellicht het dankbaarst.
En Dorien is na 1 (en een half) seizoen rolstoel ook met Sam naar Lanzarote vertrokken.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

lord F. schreef:En Dorien is na 1 (en een half) seizoen rolstoel ook met Sam naar Lanzarote vertrokken.
Ja,maar met wel het verschil dat Dorien's ruggemerg onherstelbaar beschadigd was tgv het ongeval en dat is bij Marianne blijkbaar niet het geval.
0 x
Potentia Principatum
-
tvx1
- x 435
Maar als Marianne niet meer naar de kine wil gaan gaat er van dat terug kunnen lopen niet veel in huis komen, vrees ik.Caligula schreef:lord F. schreef:En Dorien is na 1 (en een half) seizoen rolstoel ook met Sam naar Lanzarote vertrokken.
Ja,maar met wel het verschil dat Dorien's ruggemerg onherstelbaar beschadigd was tgv het ongeval en dat is bij Marianne blijkbaar niet het geval.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ach, ze heeft pas 1 afspraak gemist omdat ze wat depri is. Voorheen oefende ze toch goed? Dat komt vast wel weer terug...tvx1 schreef:Maar als Marianne niet meer naar de kine wil gaan gaat er van dat terug kunnen lopen niet veel in huis komen, vrees ik.Caligula schreef:lord F. schreef:En Dorien is na 1 (en een half) seizoen rolstoel ook met Sam naar Lanzarote vertrokken.
En anders kunnen ze Rosa misschien eens inzetten om wat in dat stressballetje te gaan zitten knijpen tegenover haar. Dat motiveerde voorheen prima!
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5

Ze gaat gewoon uit haar rolstoel schieten!Christel schreef:En anders kunnen ze Rosa misschien eens inzetten om wat in dat stressballetje te gaan zitten knijpen tegenover haar. Dat motiveerde voorheen prima!![]()
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Driewerf hoera voor Nancy's toespraak!
En nu maar hopen dat Marianne die woorden in haar oren knoopt en niet meer vergeet
En nu maar hopen dat Marianne die woorden in haar oren knoopt en niet meer vergeet
0 x
-
tvx1
- x 435
-
ranske
- Poster rang 4

Toen Nancy zo sprak tegen Marianne zag je het gezicht van Marianne strakker worden, vooral die blik.
Ann aan die deur daar die haar moeder met de dag achteruit ziet zakken in een depressie, had zo tegen Marianne
moeten praten als dokter EN dochter, maar die kan dat niet en de duivel doet al Nancy, wel.
Ann aan die deur daar die haar moeder met de dag achteruit ziet zakken in een depressie, had zo tegen Marianne
moeten praten als dokter EN dochter, maar die kan dat niet en de duivel doet al Nancy, wel.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Vreemde ogen dwingen.In dit geval: vreemde woorden dwingen. An staat te dichtbij.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Ik vond het een heel mooie scène, met ook dat glimlachje van Ann in de achtergrond, knap !ranske schreef:
0 x
-
Lazylady
- x 435
Proficiat Marianne, ze weet het toch ook elke keer weer te verpesten...
maar waarom liet Geert haar daar nu liggen?! Waar trok dat nu weer op?
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Geert vind ik al een hele tijd een ongelofelijk lompe boer, dus wat dat betreft...
Maar veel vernederender dan dit, wordt het in elk geval niet. Marianne toch... Ongelofelijk...

Maar veel vernederender dan dit, wordt het in elk geval niet. Marianne toch... Ongelofelijk...
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Nu ligt Marianne daar het hele weekend op de grond 
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
lord F.
- Poster rang 5

Omdat hij wellicht dacht dat dat weer een spelletje was van haar om z'n aandacht te trekken of hem te testen.Lazylady schreef:Proficiat Marianne, ze weet het toch ook elke keer weer te verpesten...maar waarom liet Geert haar daar nu liggen?! Waar trok dat nu weer op?
Ik hoop toch dat ze het decor wat aangepast hebben zodat ze zacht kon vallen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!