vriendinnen

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: vriendinnen

Bericht door annekeHU »

Volgens mij zijn beide hoofdpersonages momenteel 40+, en dan werden de actrices vervangen... het zal toch wel weer even wennen zijn!
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Dit is een echt vrouwenprogramma, het feminisme begint ver te gaan :twisted:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Ik was ontgoocheld. De eerste aflevering was niet mis, de vorige heb ik niet kunnen bekijken.
En nu ga ik volgende zondag nog een keer kijken en als 't weer zo flauw is, haak ik af.
PS: hoeveel afleveringen zijn er nog? Als 't volgende keer de laatste aflevering is ga ik geen enkele moeite hebben om te stoppen met kijken. :mrgreen:
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Het gaat over een vriendschap van 75 jaar, en eindigt (voor zover ik het begrepen hebt) als beide dames zo rond hun 95ste in een rusthuis verblijven... dus ik denk dat we zowat halfweg zijn.. de dames zijn nu ongeveer 45 jaar oud... en de aflevering van gisteren dateerde uit de jaren '70.
Het einde situeert zich in de tegenwoordige tijd, want in een allereerste spoilerfilmpje, vraagt een puber aan de beide dames, of ze mekaar hebben leren kennen op Facebook?
Wat ik er leuk aan vindt, is de evolutie te zien in auto's , huizen, kleding van de hoofdpersonages.
Wat ik gisteren lastig vond, was het feit dat men noodzakelijkerwijs andere acteurs had moeten nemen voor de hoofdpersonages, er waren er bij die naar mijn aanvoelen serieus veranderd waren.
Dat viel het meest op bij het hoofdpersonage Nel.
0 x
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

Crackers schreef:Dit is een echt vrouwenprogramma, het feminisme begint ver te gaan :twisted:
1. Wat is daar mis mee met feminisme, het is nog steeds nodig zo blijkt uit vele dingen?
2. Wat was er precies zo feministisch?
3. Kijk dan niet als het je niet aanstaat.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Evaaa schreef:
Crackers schreef:Dit is een echt vrouwenprogramma, het feminisme begint ver te gaan :twisted:
Wat was er precies zo feministisch?
Dat vroeg ik mij eigenlijk ook af.
0 x
Ikweetnix
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Ikweetnix »

Vind het nu ook niet meteen feministisch.. Had er zeker wat meet in gemogen voor mij eigenlijk. Zou wel interessant zijn om de evolutie daar te zien.
0 x
"You can call me Root"
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Het is gewoon een programma voor vrouwen vind ik, dat is alles :razz:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Dit is een echt vrouwenprogramma, het feminisme begint ver te gaan :twisted:
Dit kwam toch wel agressiever over dan je laatste bericht. Was je kwaad omdat er dat moment niets beters was op tv???
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Het programma heet Vriendinnen, wat had je dan verwacht Crackers? :razz:

Ik vond de acteurswissel heel verwarrend: Nel lijkt nu op Eva en omgekeerd.
De pruiken die de personages dragen lijken uit een speelgoedwinkel te komen, zo obvious...
En bij Peter verwacht ik bij elke beweging van zijn hoofd dat de pruik er af gaat schuiven.
Voor mij was het plezier er al grotendeels af.
Hoewel ik meteen toegeef dat ik vooral kijk voor de beelden van vroeger, zeker niet voor het verhaal...

En ik ben ook niet zo'n Veerle Dobbelaere-fan, dus ik weet niet of ik volgende week nog ga kijken.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Crackers schreef:Het is gewoon een programma voor vrouwen vind ik, dat is alles :razz:
Op 2BE loopt er anders net met Game of Thrones een echt mannenprogramma. :mrgreen:

We waren hier al gewaarschuwd :)
martha schreef:Lord F : het is een vrouwenserie 8) :angel:
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Ik vind niet dat het een 'vrouwenserie' is, evenmin als ik Game of Thrones een 'mannenserie' vind.

Ik stop programma's niet zomaar in hokjes. 8)
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

satine schreef:Ik vind niet dat het een 'vrouwenserie' is, evenmin als ik Game of Thrones een 'mannenserie' vind.

Ik stop programma's niet zomaar in hokjes. 8)
Het klopt ook niet, want één van de leuzes van Game of Thrones is "Valar morghulis" of "All Men Must Die". ;) Maar van Vriendinnen zeg ik maar wat jullie erover vertelden hé. :) Wou mss wel kijken voor Charlotte De Bruyne, maar ik was bang dat het zo'n serie zou worden genre De Smaak van de Keyzer. Zo mossel noch vis.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

lord F. schreef:Op 2BE loopt er anders net met Game of Thrones een echt mannenprogramma.
lord F. schreef:Het klopt ook niet, want één van de leuzes van Game of Thrones is "Valar morghulis" of "All Men Must Die". ;)
Tja, welk van de twee is het nu? :razz:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

satine schreef:
lord F. schreef:Op 2BE loopt er anders net met Game of Thrones een echt mannenprogramma.
lord F. schreef:Het klopt ook niet, want één van de leuzes van Game of Thrones is "Valar morghulis" of "All Men Must Die". ;)
Tja, welk van de twee is het nu? :razz:
geweld, seks, machtsspelletjes, ...
Mss toch dat gans de familie zich ermee amuseert. :mrgreen:
0 x
Plaats reactie