We hebben ze nog niet tot in bed kunnen volgen, maar de rest hebben ze al gedaan.Caligula schreef:Ik loop wel wat achter maar hebben Geert en Helène nu al "geconsumeerd"?
Geert Smeekens (Peter Rouffaer)
-
- Poster rang 5
Re: Geert Smeekens (Peter Rouffaer)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- annekeHU
- Poster rang 4
Voor zover ik weet is Helène al een keertje blijven "slapen" in de Zus en zo, dus ik veronderstel van wel.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad... Hij bedankte haar ook voor de fantastische nacht en zo, dus ik veronderstel mee van wel... 

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 4
Deze officiele bedanking in de Zus en Zo
komt over als de zoveelste aanmoediging van Hélène.
Haar goed recht maar ik blijf bij het idee dat Geert de boot op dat punt afhoudt. Wil Marianne treffen
zoals zij deed bij David en zij ondervond dat David alsnog Geert niet kan vervangen.
Die twee zijn op dat punt aan elkaar gewaagd en hun probleem is dat ze niet kunnen loslaten.
Als ze dit nodig hadden om daarachter te komen is zowel Hélène als David gewoon gebruikt.

Haar goed recht maar ik blijf bij het idee dat Geert de boot op dat punt afhoudt. Wil Marianne treffen
zoals zij deed bij David en zij ondervond dat David alsnog Geert niet kan vervangen.
Die twee zijn op dat punt aan elkaar gewaagd en hun probleem is dat ze niet kunnen loslaten.
Als ze dit nodig hadden om daarachter te komen is zowel Hélène als David gewoon gebruikt.
0 x
-
- Poster rang 5
Hmm, denk toch dat Geert oprecht is tov Hélène.ranske schreef:Deze officiele bedanking in de Zus en Zokomt over als de zoveelste aanmoediging van Hélène.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
Jij zou best wel eens gelijk kunnen krijgen, Ranske! En ik gun het je van harte want ik vind Geert/Helène geen spetterende combinatie.ranske schreef:Deze officiele bedanking in de Zus en Zokomt over als de zoveelste aanmoediging van Hélène.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
In het begin dacht ik ook dat Geert, Hélène gewoon gebruikte om Marianne te vergeten, maar inmiddels ziet het er wat mij betreft toch ook steeds meer naar uit dat Marianne hem nog maar weinig kan schelen.
Overigens wel vreemd dat hij die scheiding niet doorzet, dat wel...
Hoe het ook zit, ik vind het ook helemaal geen plezierig koppel om naar te kijken. Hélène die inderdaad wel héél erg hoteldebotel is van haar dokter, en dan Geert die er als een verliefde puber omheen dartelt: het is allemaal zo overdadig "klef"...

Hoe het ook zit, ik vind het ook helemaal geen plezierig koppel om naar te kijken. Hélène die inderdaad wel héél erg hoteldebotel is van haar dokter, en dan Geert die er als een verliefde puber omheen dartelt: het is allemaal zo overdadig "klef"...

0 x
-
- x 435
Naar mijn gevoel is het vooral Geert die zich laat strikken door Hélène die haar zinnen op Geert gezet heeft....Vrouwen mogen ook wel eens op jacht gaan, maar dat slap gedoe van Geert:BAH!Christel schreef:In het begin dacht ik ook dat Geert, Hélène gewoon gebruikte om Marianne te vergeten, maar inmiddels ziet het er wat mij betreft toch ook steeds meer naar uit dat Marianne hem nog maar weinig kan schelen.
Hoe het ook zit, ik vind het ook helemaal geen plezierig koppel om naar te kijken. Hélène die inderdaad wel héél erg hoteldebotel is van haar dokter, en dan Geert die er als een verliefde puber omheen dartelt: het is allemaal zo overdadig "klef"...![]()
En ik bedoel dit helemaal niet dubbelzinnig. Ik bedoel dat ik ervan walg dat Geert zich laat strikken als de eerste de beste verliefde bakvis!

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat Hélène actief achter Geert aan jaagt, is een ding dat zeker is inderdaad. Misschien is het dat wel, dat ik zo afstotelijk vind aan het hele gebeuren...
Het heeft bijna iets wanhopigs, ware het niet dat Hélène duidelijk de indruk wekt dat ze héél goed weet waar ze mee bezig is. Geert daarentegen...

Het heeft bijna iets wanhopigs, ware het niet dat Hélène duidelijk de indruk wekt dat ze héél goed weet waar ze mee bezig is. Geert daarentegen...

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Wel,ik weet dat nog niet zo zeker. Nu dat Helène achter Geert jaagt dat is een feit maar ik vind het eigelijk een beter koppel dan Geert-Marianne want met Marianne hebt ge toch alleen maar een klein beetje last als alles goed gaat en dat is dan nog in het beste geval. Geert heeft ook een goede verstandhouding met zowel Stan als Emma terwijl Marianne dat is toch maar zo-zo.. Maar ik zal wel tegen de scenaristen spreken zeker?Christel schreef:Dat Hélène actief achter Geert aan jaagt, is een ding dat zeker is inderdaad. Misschien is het dat wel, dat ik zo afstotelijk vind aan het hele gebeuren...![]()
Het heeft bijna iets wanhopigs, ware het niet dat Hélène duidelijk de indruk wekt dat ze héél goed weet waar ze mee bezig is. Geert daarentegen...![]()
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 4
Het is niet plezierig om Geert en Hélène bezig te zien. Er zit inderdaad iets wanhopigs in. Geert beweert trouwens dat het vriendschap is en ze kan niet wachten op méér. Als hij haar in huis neemt zal hij de echte leren kennen. Als je tegen
haar kar rijdt zal ze niet openlijk aartsmoeilijk en luidruchtig tegengas geven, neen, het zal stiller gaan maar venijnig.
haar kar rijdt zal ze niet openlijk aartsmoeilijk en luidruchtig tegengas geven, neen, het zal stiller gaan maar venijnig.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Als het nu niet Thuis was zou ik toch zeggen dat daar echt iets kan groeien. Nogmaals, ik vind ze helemaal geen slecht koppel.
0 x
Potentia Principatum
- Crackers
- Poster rang 5
Geertje toch, nu lieg je jezelf toch wat voor als je zegt dat je die Hélène liever ziet dan Marianne.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Zou het? Ik heb toch het idee dat hij echt wel klaar is met Marianne. Of het tussen hem en Hélène "echt" is weet ik ook niet zo zeker, dat zal de tijd uitwijzen...Crackers schreef:Geertje toch, nu lieg je jezelf toch wat voor als je zegt dat je die Hélène liever ziet dan Marianne.

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Wel,ik denk dat ook. Geert heeft het gehad met Marianne (je zou van minder) en Helène lijkt me toch een ietwat rustiger type.. Maar hoever dit gaat dragen is idd een Thuis-mysterie.Christel schreef:Zou het? Ik heb toch het idee dat hij echt wel klaar is met Marianne. Of het tussen hem en Hélène "echt" is weet ik ook niet zo zeker, dat zal de tijd uitwijzen...Crackers schreef:Geertje toch, nu lieg je jezelf toch wat voor als je zegt dat je die Hélène liever ziet dan Marianne.
0 x
Potentia Principatum