19 jaar Thuis!

Gesloten
jorah69
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 3

19 jaar Thuis!

Bericht door jorah69 »

Jawel dames en heren, vandaag bestond Thuis al 19 JAAR! :razz:
Hopelijk wordt 2015 een knallend jubileum!

Nu, om een topic te openen speciaal voor deze korte toelichting zou een beetje te gek zijn. Mijn vraag is dan ook Welke verhaallijn/welke gebeurtenis hebben jullie het meeste onthouden sinds jullie zijn beginnen te kijken? En Sinds wanneer zijn jullie beginnen te kijken?

Ik zal als eerste gaan:
Ik ben nog maar twee jaar geleden beginnen te kijken, maar ik denk dat ik misschien de geschiedenis beter ken als mensen die vanaf het begin zijn beginnen te kijken... Ik vond de verhaallijn over Manfred Stein (Franks dubbelganger) zeer cool en vooral spannend! Ik weet het, toen keek ik nog niet, maar natuurlijk heb ik deze afleveringen wel in mijn bezit en heb ik ze allemaal één voor één vanaf het puntje van mijn stoel bekeken. ;) Even off the record: wisten jullie dat de werktitel van dit personage Frankenstein was en dat daarom de achternaam Stein is ontstaan? :angel:

Soit, van de afleveringen sinds ik ben beginnen kijken vond ik de blinde Peggy altijd wel boeiend. Vooral omdat ze sindsdien zo complex en geflipt is geworden!

En nu is het aan jullie!
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: 19 jaar Thuis!

Bericht door Crackers »

De moord op Neil en Frank die hem samen met Jenny begraaft in de stallen Ter Smissen. Ik was toen nog heel jong en dat is mij altijd bijgebleven. Ik kijk sinds aflevering 1. De tijd vliegt.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Bij mij ook de dood van Neil en daarnaast ook het begin van de vete tussen Marianne en Rosa met de eerste climax op het perron 1 van station Boortmeerbeek.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

De ontsnapping uit het gerechtsgebouw van Linda door Dirk, Seppe, Kristoff en de rest van de familie Verbist tijdens de 1.000ste aflevering van Thuis? Met een speciale vermelding voor Norman Baert als "slechte" flik. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1002
x 585

Bericht door martha »

kijk ook al sinds aflevering 1 : ik herinner me meer van de eerste jaargangen dan van de latere; merk ik als ik naar de middagherhalingen kijk dat ik vaak tegen mezelf zeg : dat was ik al vergeten. Eén van mijn meest favoriete personage was den Benny :romance-heartsthree: En Peggy in de eerste jaargangen : lekker rebels in tegenstelling tot seuteke Bianca. En ook die jaargang met de verkrachtingen, Swerts en Marianne die niet kon kiezen tussen Walter Frans en Swerts vond ik één van de beste; ik herinner me nog de vurige afspraak tussen Marianne en Walter Frans in de loft in aanbouw :lol:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

martha schreef:kijk ook al sinds aflevering 1 : ik herinner me meer van de eerste jaargangen dan van de latere; merk ik als ik naar de middagherhalingen kijk dat ik vaak tegen mezelf zeg : dat was ik al vergeten. Eén van mijn meest favoriete personage was den Benny :romance-heartsthree: En Peggy in de eerste jaargangen : lekker rebels in tegenstelling tot seuteke Bianca. En ook die jaargang met de verkrachtingen, Swerts en Marianne die niet kon kiezen tussen Walter Frans en Swerts vond ik één van de beste; ik herinner me nog de vurige afspraak tussen Marianne en Walter Frans in de loft in aanbouw :lol:
Daar sluit ik me voor de volle 100% bij aan eigenlijk! :thumbup:

En ook ik kijk al vanaf de eerste aflevering...
Een geflipte familie waarvan ik eigenlijk alle verhaallijnen - van het begin tot het eind - ontzettend leuk/spannend vond om te volgen, was de familie Reimers. Vooral Mathilde vond ik super! :D
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Crackers schreef:De moord op Neil en Frank die hem samen met Jenny begraaft in de stallen Ter Smissen. Ik was toen nog heel jong en dat is mij altijd bijgebleven. Ik kijk sinds aflevering 1. De tijd vliegt.
Dat is het seizoen dat ik ooit eens zou willen zien.
Ik ben sporadisch beginnen kijken rond de tijd dat Simonneke en Frank op trouwen stonden.
Maar welke periode ik het leukst vond? Ik denk de periode met de perikelen rond Mathilde... Geen idee hoelang dat duurde...
Maar daar zat wel voldoende geloofwaardige actie in.
0 x
Gesloten