Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- Caligula
- Poster rang 5
Re: Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
En dat is reuzegoed voor het speculatie-topic!
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 4
Ja dat is zo. Toch, en dit is maar 'n persoonlijke mening, als dit een goede seizoensfinale is wat houdt hen tegen
om dit scenario verder te rekken om dan gekruid ons terug voor te schotelen eind mei 2014 ?
om dit scenario verder te rekken om dan gekruid ons terug voor te schotelen eind mei 2014 ?
0 x
-
- Poster rang 4
Correctie vorig bericht : eind 2015 , desnoods 2016 ?
0 x
-
- Poster rang 1
Gisteren was het een goei aflevering. De spannings opbouw was goed, de scene met emma was schokkerend, Judith was schitterend in haar rol. Goede aflevering.
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
-
- x 435
En Tim die bezig was met de I.P.-adressen maakte het nog spannender!maartenB schreef:Gisteren was het een goei aflevering. De spannings opbouw was goed, de scene met emma was schokkerend, Judith was schitterend in haar rol. Goede aflevering.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Ik heb me gisteren zitten afvragen of het bier op was want nergens werd er bier gedronken : in de frens was het water en/of limonade; in de zus&zo was het ook water en/of koffie en verder dronken ze porto of rode wijn 

0 x
-
- Poster rang 5
Tönissteiner sponsorde de aflevering van gisteren, dan kan er moeilijk overal bier staan.martha schreef:Ik heb me gisteren zitten afvragen of het bier op was want nergens werd er bier gedronken : in de frens was het water en/of limonade; in de zus&zo was het ook water en/of koffie en verder dronken ze porto of rode wijn

Of ze hebben ruzie met hun andere sponsor Kasteelbier?

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- annekeHU
- Poster rang 4
Is er iemand die weet waar de scenes opgenomen zijn, met David, Ann, Mayra Sandrientje, Marianne , die volgens het verhaal in Kaapverdië zijn? Misschien dat het bij de aftiteling stond?
0 x
-
- Poster rang 5
In de aftiteling stond dat Tönissteiner sponsorde.annekeHU schreef:Is er iemand die weet waar de scenes opgenomen zijn, met David, Ann, Mayra Sandrientje, Marianne , die volgens het verhaal in Kaapverdië zijn? Misschien dat het bij de aftiteling stond?

Was ook wel benieuwd waar ze ergens gefilmd hebben. Alleszins ergens waar het zonnig was. Een prop zoals een palmboom en wat zand kan je natuurlijk rap plaatsen om het gevoel te geven dat ze in Kaapverdië zitten.

0 x
-
- x 435
Die scènes waren zo amateuristisch verlicht, dat het me binnen lijkt opgenomen te zijn...
Dat was nogal een vaal licht, voor Kaapverdië.

0 x
-
- Poster rang 5
Wel, als we van gans hun vakantie enkel maar dat plekje zien van gisteren ga ik er ook vanuit dat het een filmset is in België.Evaaa schreef:Die scènes waren zo amateuristisch verlicht, dat het me binnen lijkt opgenomen te zijn...![]()

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Vond het ook nogal vreemd verlicht inderdaad, dat viel best wel op... (normaal zie ik zo'n dingen nietlord F. schreef:Wel, als we van gans hun vakantie enkel maar dat plekje zien van gisteren ga ik er ook vanuit dat het een filmset is in België.Evaaa schreef:Die scènes waren zo amateuristisch verlicht, dat het me binnen lijkt opgenomen te zijn...![]()

Misschien nemen ze dat wel op in zo'n vakantiepark als Center Parcs bijvoorbeeld?

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- annekeHU
- Poster rang 4
Gezien de besparingen bij de VRT , mag je er zeker van zijn dat het ergens in België is opgenomen.. ze gaan heus niet in Kaapverdië filmen, maar mijn vraag is waar?
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Volgens Meneer Theo Stess zou het gefilmd zijn in het tuincentrum Rijmenants in Wuustwezel
bron: https://www.facebook.com/thuisopeen/pho ... =1&theater
bron: https://www.facebook.com/thuisopeen/pho ... =1&theater
0 x
-
- Poster rang 5
Nooit geweest, maar denk dat het makkelijker is om dat in een studio na te bouwen.Christel schreef: Misschien nemen ze dat wel op in zo'n vakantiepark als Center Parcs bijvoorbeeld?

Dan heb je er nog een beetje vat op hoe alles moet staan.
Benieuwd of ze er nog uitstapjes gaan maken deze week.
0 x