Sam De Witte (An Vanderstighelen)

Gesloten
Lazylady
x 435

Re: Sam De Witte (An Vanderstighelen)

Bericht door Lazylady »

Vanwaar de nogal "aparte" reactie van Sam op haar moeder? Volgens mij heeft die vrouw haar niets misdaan (integendeel).
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Als die vrouw en Tim echt het goede willen voor Sam moeten ze respekteren dat zij het verleden wil laten rusten.

Met dat ' oud papier' zien we nu al wat Tim veroorzaakte en hij gaat de eerste zijn om er in te neuzen.
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Met het verleden laten rusten of te verdringen wil niet zeggen dat ze het kan verwerken. Blijkbaar zit het heel hoog bij haar en het zal beter zijn voor haar dat ze het toch probeert te verwerken. Maar dat is uiteraard niet aan Tim om die beslissing te nemen dat moet van haar zelf uit komen.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Voor mij is het duidelijk dat Sam nog niet alles verteld heeft,er is nog wat op komst. Het feit dat ze haar adoptiemoeder beleefd te woord staat,maar er wordt met geen woord gesproken over de adoptievader...
0 x
Potentia Principatum
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Caligula schreef:maar er wordt met geen woord gesproken over de adoptievader...
Die is toch overleden een paar jaar geleden?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja,maar die was er wel toen ze kind was.
0 x
Potentia Principatum
Omega
x 435

Bericht door Omega »

^^Er is eerder wel gesteld dat ze goed overeenkwam met haar adoptievader maar niet met haar adoptiemoeder. Haar vader was ook de vorige zaakvoerder van de Kabouters dacht ik.

In ieder geval, ik snap waar je op alludeert en ik denk dat het niet zo een zaak wordt. Dat hebben we nog maar pas gehad bij Emma.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Omega schreef:In ieder geval, ik snap waar je op alludeert en ik denk dat het niet zo een zaak wordt. Dat hebben we nog maar pas gehad bij Emma.
Ik hoop dat je gelijk hebt.
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Lazylady schreef:Vanwaar de nogal "aparte" reactie van Sam op haar moeder? Volgens mij heeft die vrouw haar niets misdaan (integendeel).
Nee dat niet. Maar ik denk dat ze als gevolg van achtergelaten te zijn door haar echte moeder een onbewuste afkeer heeft van "een moeder".
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Sam en Tim worden wel een echt probleem. Ze verwijt hem dat hij in haar verleden snuffelt en hij verwijt haar dat ze niks wil zeggen. Een koppel is wel wat meer dan 2 privé levens.
0 x
Potentia Principatum
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

Welk Thuispersonage heeft eigenlijk nog geen vertrapte ziel? Beetje jammer. Dat eindeloze gespin kan weer beginnen rond het adoptieverhaal van Sam (inclusief Olivia?)
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik zou zelf knettergek worden in zo'n studentenkot (ook al is het eigenlijk niet echt een kot) en heb het idee dat Sam en Tim het daar precies ook niet zullen volhouden op termijn. (Al kan de verstandhouding tussen Sam en Olivia het misschien verhelpen.)
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Lazylady schreef:Ik zou zelf knettergek worden in zo'n studentenkot (ook al is het eigenlijk niet echt een kot) en heb het idee dat Sam en Tim het daar precies ook niet zullen volhouden op termijn. (Al kan de verstandhouding tussen Sam en Olivia het misschien verhelpen.)
héhé, ja, dat heb ik me ook al afgevraagd waarom die geen eigen keuken hebben. :lol: Maar die bestelling had ze afgezegd toen haar bedrijf bijna overkop ging zeker? :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik vind het zo'n beetje een "rare" situatie daar. Ben ik de enige?

Het is trouwens goed dat Sam toch een beetje losser lijkt te komen wb haar verleden, maar natuurlijk weet ze nog steeds niet dat het door Tim is dat haar moeder voor de deur stond...
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Ik vraag me af waarom Sam Lena zo de pieren uit haar neus aan het vragen was, over het verleden van Olivia.. "Hoe lang is ze bij jullie?" " weet je iets over haar biologische moeder?" etc..
0 x
Gesloten