Jens De Belder (Jelle Cleymans)

Gesloten
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Jens De Belder (Jelle Cleymans)

Bericht door Christel »

Jens verdient inderdaad veel beter. Maar daarbij vraag ik me ook serieus af wat hij in Lena ziet. Als kijkers kennen we haar personage totaal niet, dus voeling heb je er al niet echt mee. Ter daarbij op dat ze nogal wat ouder is dan Jens en nogal duidelijk op een heel ander punt in haar leven staat, dat ze haar man gewoon bedondert bij het leven, en dat de chemie tussen Jens en haar in mijn ogen ver te zoeken is, en ik kan alleen maar hopen dat die verhaallijn van vlug voorbij gaande aard is. Het kan mij in elk geval allemaal echt niet overtuigen, laat staan boeien...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ze kwam Jens vertellen dat ze voor haar man gekozen had, dan had ze direct daarna op moeten stappen. Klaar :mrgreen:
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

De schrijvertjes zagen het licht en voilà : wijze, oudere vrouw/jongere man. De enige achtergrond is dat ze het tegen haar man nog niet zegde, zij thuis veel ruziemaken en Olivia adopteerden. Ze doen maar, het matcht toch niet.
0 x
Blabsie
Nog geen rang

Bericht door Blabsie »

Die verhaallijn is er volgens mij alleen maar om Olijfje verhaallijn te geven, namelijk de nakende scheiding van haar ouders, ruzie thuis, hoe moeilijk/zwaar dat op een kind kan vallen, ... .

Want idd, ze is Jens zijn type niet, de chemie is zwaar ver te zoeken, Jens lijkt in de verste verste niet eens verliefd, ... Nu kunnen ze een scheidingsverhaal brengen, het enige beschikbare kind met niet gescheiden ouders was Olijf. Dus moest 't een oudere vrouw zijn. En de enige beschikbare man, was Jens.
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Ik vind dat Jens er sinds de moord op zijn vriendin (ben haar naam kwijt) triestig bij loopt. En OK, in de echte wereld zou dat ook zo zijn, maar andere personnages laten ze probleemloos de gekste dingen verwerken op enkele weken tijd. En Jens loopt er al jaren als een triestige potplant bij. Ik snap wel dat hij regelmatig een pauze neemt voor zijn musicalwerk (in het echt dan), maar op de momenten dat hij in de reeks zit, zouden ze hem wel een verhaallijn mogen geven die op iets trekt.

Wat is dat nu ineens met al die 'cougars'. Jens met zijn vlam, Tim met die Sam (die ook ouder is), Toon met die Dorade... Ze mogen er toch mee gaan ophouden ze.

Vergeet ook niet dat Jens, Paulien en Tim personnages vertolken van 22/23 jaar oud. Als Jens 23 voorstelt en die Lena 43 (give or take) dan vind ik dat er wel over. En om dan te eisen dat ze haar man verlaat, voor een gastje van 20 jaar jonger... kweenie ze. Dat ze maar bij die man blijft en hier en daar een beetje naast de pot gaat. Dan zijn we meteen ook van die verhaallijn verlost.
0 x
president hubert
Nog geen rang

Bericht door president hubert »

Onze puber heeft ook eens een lief , hij zal eens gauw uitleggen aan tim hoe hij moet omgaan met sam . Zielig .
0 x
president hubert
Nog geen rang

Bericht door president hubert »

Soapseut schreef:Ik vind dat Jens er sinds de moord op zijn vriendin (ben haar naam kwijt) triestig bij loopt. En OK, in de echte wereld zou dat ook zo zijn, maar andere personnages laten ze probleemloos de gekste dingen verwerken op enkele weken tijd. En Jens loopt er al jaren als een triestige potplant bij. Ik snap wel dat hij regelmatig een pauze neemt voor zijn musicalwerk (in het echt dan), maar op de momenten dat hij in de reeks zit, zouden ze hem wel een verhaallijn mogen geven die op iets trekt.

Wat is dat nu ineens met al die 'cougars'. Jens met zijn vlam, Tim met die Sam (die ook ouder is), Toon met die Dorade... Ze mogen er toch mee gaan ophouden ze.

Vergeet ook niet dat Jens, Paulien en Tim personnages vertolken van 22/23 jaar oud. Als Jens 23 voorstelt en die Lena 43 (give or take) dan vind ik dat er wel over. En om dan te eisen dat ze haar man verlaat, voor een gastje van 20 jaar jonger... kweenie ze. Dat ze maar bij die man blijft en hier en daar een beetje naast de pot gaat. Dan zijn we meteen ook van die verhaallijn verlost.
Tja wat moeten ze nog verzinnen , wij vinden het tegenwoordig heeeeeel flauw en ongeloofwaardig .
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

president hubert schreef:Onze puber heeft ook eens een lief , hij zal eens gauw uitleggen aan tim hoe hij moet omgaan met sam . Zielig .
Ik denk niet dat Tim zoveel ouder is dan Jens, dus dan zijn het twee pubers bij elkaar... :razz:
En wat moet hij anders zeggen: 'Tim, we zijn al jaren bevriend, maar trek hier uwe plan maar mee' :?:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

satine schreef:
president hubert schreef:Onze puber heeft ook eens een lief , hij zal eens gauw uitleggen aan tim hoe hij moet omgaan met sam . Zielig .
Ik denk niet dat Tim zoveel ouder is dan Jens, dus dan zijn het twee pubers bij elkaar... :razz:
En wat moet hij anders zeggen: 'Tim, we zijn al jaren bevriend, maar trek hier uwe plan maar mee' :?:
Denk dat ze even oud zijn. En dan nog, t is nu niet dat Jens zijn eerste liefje heeft. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Dat denk ik ook, dat ze ongeveer even oud zijn.
Alleen ziet Jens er jonger uit - blijkbaar wordt hem dat kwalijk genomen... :mrgreen:
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Raar om Jens en Lena als koppel te zien. Leeftijdsverschil speelt geen rol, 't is meer 'n verhaallijn die niet op dreef komt.
En dat altijd beladen air van " Hare Wanhopigheid " altijd past ook niet bij Jens.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Dus na dat gezwets over sprookjes veranderde Jens opeens van gedacht?

:doh:
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Vaag, afijn het duo gaat dus echt samen op pad. Benieuwd wat daar van gaat komen.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik denk toch dat Femke de laatste push heeft gegeven en dat de Jens ingezien heeft dat hij Lena dat plezier moet geven.
En dat is toch wel goed van hem.
0 x
Potentia Principatum
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Deze jonge prins was net gelukkig dat de koningin inzag dat hij zich op dat bal niet goed zou voelen en zag er van af.

Tot Femke zich bemoeide. Misschien wou Thuis extra in de verf zetten dat Jens geen verweer heeft tegen Lena.
0 x
Gesloten