Geert Smeekens (Peter Rouffaer)
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Re: Geert Smeekens (Peter Rouffaer)
Allemaal leuk en aardig, maar wat krijgen we dan weer. Marianne die weer valse plannen maakt t.o.v. Helene. Ze zal heus niet gedeukt in een stoel gaan zitten als Nancy het haar vertelt. Gebed zonder einde.
0 x
-
- Nog geen rang
Ik vrees inderdaad ook dat we nu een dergelijke periode gaan krijgen en het feit dat Hélène al een paar keer de valse tik heeft zitten uithangen tegen Marianne zal er ook weinig goeds aan doen.
Ik kijk er ook niet echt naar uit. Laat Geert maar naar Hélène gaan en Marianne iemand nieuw leren kennen die veel beter bij haar past. Met die 2 nieuwe koppels zijn er ook nog genoeg mogelijkheden op verhalen voor thuis, dus die belachelijke vete tussen Geert en Marianne (en Hélène) is niet nodig.
Ik kijk er ook niet echt naar uit. Laat Geert maar naar Hélène gaan en Marianne iemand nieuw leren kennen die veel beter bij haar past. Met die 2 nieuwe koppels zijn er ook nog genoeg mogelijkheden op verhalen voor thuis, dus die belachelijke vete tussen Geert en Marianne (en Hélène) is niet nodig.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Stel u voor : de huisdokter die aan de kuisvrouw toegeeft en vertelt met wie hij uitgaat .....moest mijn werkvrouw zo'n vraag stellen op zo'n opdringerige en onhebbelijke manier , die vloog buiten !jessie V. schreef:Waarom zegt hij nou weer tegen Nancy met wie hij uit is geweest. Geeft allemaal weer onnodig drama.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
O, nounake die lag bij mij al lang buiten. Ik heb blijkbaar het ongelooflijk geluk van een kuisvrouw te hebben die...ja kuist hé. En dat doet ze goed moet ik zeggen. Ze spreekt nauwelijks tegen mij en ik tegen haar. Raar hé?
Maar Thuis is Thuis hé.

Maar Thuis is Thuis hé.
0 x
Potentia Principatum
- Kwast
- Poster rang 5
Als ik Geert was, ik had haar in het kanaal gedumpt.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Caligula
- Poster rang 5
Geert die Marianne gewoon terug buitenrolt,heerlijk moment!
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 4
Moest wel lachen met die scene, hoe praktisch voor Geert om Marianne LETTERLIJK buiten te bollen.
Ziet hij nu nog niet dat hij beter niet in dat huis was teruggekomen ?:doh:
Geert heeft het recht om bij Marianne weg te gaan. Maar eens besloten kon ze doodvallen. Fijne meneer, charmant, altijd vriendelijk. Hij is erg gekwetst maar hij moest haar één keer laten praten en dan echt weggaan, niet terug in dat huis.
Zij kon haar ei niet kwijt, die opgekropte frustratie vreet aan iemand. Marianne mocht van meetaf haar kant van de zaak nooit zeggen. Onfatsoenlijk om daar geen rekening mee te houden. Zij wordt daar knetter van natuurlijk met als gevolg deze potsierlijke escalaties. Geert had dit kunnen vermijden. Ijzeren kolonel is een eufemisme.

Ziet hij nu nog niet dat hij beter niet in dat huis was teruggekomen ?:doh:
Geert heeft het recht om bij Marianne weg te gaan. Maar eens besloten kon ze doodvallen. Fijne meneer, charmant, altijd vriendelijk. Hij is erg gekwetst maar hij moest haar één keer laten praten en dan echt weggaan, niet terug in dat huis.
Zij kon haar ei niet kwijt, die opgekropte frustratie vreet aan iemand. Marianne mocht van meetaf haar kant van de zaak nooit zeggen. Onfatsoenlijk om daar geen rekening mee te houden. Zij wordt daar knetter van natuurlijk met als gevolg deze potsierlijke escalaties. Geert had dit kunnen vermijden. Ijzeren kolonel is een eufemisme.

0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Ge bedoelt toch Nancy hé ?Kwast schreef:Als ik Geert was, ik had haar in het kanaal gedumpt.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ik dacht eerder Marianne...de rolstoel even of een hellinkje zetten en tja...nounake schreef:Ge bedoelt toch Nancy hé ?
Maar we moeten het aan Kwast vragen.
0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
- Caligula
- Poster rang 5
Ik vond Geert wel stralen met Helène, en wijselijk ergens anders iets gaan drinken dan in die vervelende zus en zo die ik nooit niet heb gemogen! 

0 x
Potentia Principatum
- zanacht
- Poster rang 2
Zijn inspiratie gaat dan ook niet verder dan de opera.Lazylady schreef:Geertje is afgezaagd aan het worden met z'n opera...![]()

0 x
-
- Poster rang 4
Opera hoort erbij als een principezanacht schreef:Zijn inspiratie gaat dan ook niet verder dan de opera.

0 x
-
- x 435
Heel slim Geert, Hélène kussen in de gang.
Alsof het er weer om gedaan is.

Alsof het er weer om gedaan is.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Hij zag ook dat Nancy de gang in kwam en at Hélène - expres - nog net niet op.
Je gaat je inderdaad toch wel afvragen of Geert haar wel echt zo leuk vindt, of dat er misschien toch ook wel een beetje wraak richting Marianne meespeelt. Anders kan ik me ook niet voorstellen dat hij haar meeneemt naar Nancy en Eddy trouwens. Dit is toch alleen maar olie op het vuur, en hij wou het toch discreet houden om niemand te kwetsen? Beetje kansloos wel...
Je gaat je inderdaad toch wel afvragen of Geert haar wel echt zo leuk vindt, of dat er misschien toch ook wel een beetje wraak richting Marianne meespeelt. Anders kan ik me ook niet voorstellen dat hij haar meeneemt naar Nancy en Eddy trouwens. Dit is toch alleen maar olie op het vuur, en hij wou het toch discreet houden om niemand te kwetsen? Beetje kansloos wel...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..