Geert Smeekens (Peter Rouffaer)
- Caligula
- Poster rang 5
Re: Geert Smeekens (Peter Rouffaer)
En wie gaat de rekening dan krijgen? Eddy? (amai Nancy) of Marianne? Amai!
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 4
En tegen een stom kieken : kieken zonder kop, zoiets als uilskuiken.lord F. schreef:Kwast schreef:Wat is dan een kiekn? Een kip?een kieken is idd een kip, of beter gezegd een onnozelaar.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Wat zat er precies in die doos? De trommel met verknipte foto's? Ik heb het gemist.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
- Poster rang 5
Nancy had nog een trommel met oude foto's gevonden in huize Bastiaens die ze wou teruggeven aan Geert. En Marianne kwam tss dat ze die zelf wel ging geven, met als resultaat dat Geert nu kan gaan puzzelen om die foto's weer te reconstrueren.Kwast schreef:Wat zat er precies in die doos? De trommel met verknipte foto's? Ik heb het gemist.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat wordt inderdaad een paar avondjes actief puzzelen als hij er nog wat van wil maken...
Maar goed, inderdaad erg voor Geert, die kapotte foto, en triest dat Marianne zich zo akelig opstelt en zo belachelijk laat kennen. Veel trots heeft ze blijkbaar niet.
Van de andere kant vind ik de "vermoorde onschuld" houding van Geert ook nogal achterbaks. Om over zijn "entrance" vanavond in de Zus&Zo nog maar te zwijgen...
Wat een triest stel mensen kunnen die 2 toch zijn als ze kwaad worden...

Maar goed, inderdaad erg voor Geert, die kapotte foto, en triest dat Marianne zich zo akelig opstelt en zo belachelijk laat kennen. Veel trots heeft ze blijkbaar niet.
Van de andere kant vind ik de "vermoorde onschuld" houding van Geert ook nogal achterbaks. Om over zijn "entrance" vanavond in de Zus&Zo nog maar te zwijgen...

Wat een triest stel mensen kunnen die 2 toch zijn als ze kwaad worden...

Laatst gewijzigd door Christel op vr 05 dec 2014, 21:15, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5
Wel,had Geert nu geen gelijk toen hij zei dat ze door en door slecht was? Maar dat hij idd al lang moeten weten.
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ik vind dat hij daar geen gelijk in had, nee... Zij is niet door en door slecht, net zomin als hij dat is, maar ze halen momenteel wel het slechtste in elkaar boven, zoveel is duidelijk... 

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5
Dat is om naar de fameuze climax te gaan hé. En gaan ze maandag net staken! 

0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
Zou eigenlijk nog grappig zijn moesten ze de aflevering van maandag gewoon de zondag erop uitzenden zodat we op dinsdag zelf moeten uitvissen wat er allemaal gebeurt is op maandag.Caligula schreef:Dat is om naar de fameuze climax te gaan hé. En gaan ze maandag net staken!

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Kwast
- Poster rang 5
Dat vond ik ook al een rare actie. Dat slaat dan toch nergens meer op? Je brengt op zaterdag toch ook niet de krant van de maandag ervoor uit.lord F. schreef:Zou eigenlijk nog grappig zijn moesten ze de aflevering van maandag gewoon de zondag erop uitzenden zodat we op dinsdag zelf moeten uitvissen wat er allemaal gebeurt is op maandag.Caligula schreef:Dat is om naar de fameuze climax te gaan hé. En gaan ze maandag net staken!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
- Caligula
- Poster rang 5
Tja, we zijn niet in Nederland maar in België...Kwast schreef:Dat vond ik ook al een rare actie. Dat slaat dan toch nergens meer op? Je brengt op zaterdag toch ook niet de krant van de maandag ervoor uit.
Van de andere kant wel goed want dan heeft Geert nog een dagje respijt voor de tsunami hit.
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Even offtopic: ben ik nu de enige die dit een vreselijk slecht geacteerde scène vond?
Ontopic: Ik ga helemaal akkoord met Christel: momenteel halen Marianne en Geert echt wel het slechtste in elkaar boven.
Je zou denken dat ze op die leeftijd toch iets 'bezadigder' zouden omgaan met een relatiebreuk. Het is ook niet hun eerste.
Ben toch wel benieuwd waar dit toe gaat leiden.
Ontopic: Ik ga helemaal akkoord met Christel: momenteel halen Marianne en Geert echt wel het slechtste in elkaar boven.
Je zou denken dat ze op die leeftijd toch iets 'bezadigder' zouden omgaan met een relatiebreuk. Het is ook niet hun eerste.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
- Caligula
- Poster rang 5
Mss wel een haastig in mekaar geflanste vrijdagscene?satine schreef:Even offtopic: ben ik nu de enige die dit een vreselijk slecht geacteerde scène vond?

Even uit eigen ervaring: leeftijd bij een relatiebreuk doet er evenmin aan toe als liefde. Ze hebben dezelfde kracht, alleen is het een + en het andere -. Maar de power die erachter zit is net hetzelfde. Het is als een spiegelbeeld,in de chemie zeggen ze een isomeer. Net hetzelfde, geen copie,geen kloon, juist omgekeerd tot de perfectie.
0 x
Potentia Principatum