Beste Vrienden
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
- annekeHU
- Poster rang 4

Beste Vrienden
Deze avond na Thuis: het programma "Beste Vrienden".. Het mannelijke duo zijn Bert Verbeke( Bram) en Jef Hoogmartens ( de laatste Franky). Het vrouwelijke duo : Veronique De Kock en Ellen Petri.
Dus wie "Bram " en " Franky" nog eens wil zien, moet vanavond TV-kijken!
Dus wie "Bram " en " Franky" nog eens wil zien, moet vanavond TV-kijken!
0 x
-
Lazylady
- x 435
Beste Vrienden
Ik weet niet goed waar dit programma over gaat, maar Bert Verbeke en Jef Hoogmartens doen deze week mee. Ze gaan samen met Veronique De Cock en Ellen Petri naar Portugal. Wie interesse heeft... 
(Niets slechts over het uiterlijk, maar ik vind Jef Hoogmartens er hier beter uitzien dan in Thuis. Echt een hele "andere"!
)
(Niets slechts over het uiterlijk, maar ik vind Jef Hoogmartens er hier beter uitzien dan in Thuis. Echt een hele "andere"!
0 x
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Re: Beste Vrienden
En vorige week deden Joy Anna Thielemans en Moora Vanderveken mee (alhoewel ik toch vooral heb gekeken omwille van Erik van Looy en Philippe Geubels).
En Jef ziet er inderdaad wel beter uit dan in Thuis.
En Jef ziet er inderdaad wel beter uit dan in Thuis.
0 x
-
nelleke
- Nog geen rang
-
Lazylady
- x 435
Enkel jammer dat Bruno Weyndaele presentator is. Ben niet zo'n fan van die man...
0 x
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Je bent niet alleen. Bovendien heb ik al meerdere verhalen gehoord waaruit blijkt dat hij een enorme eikel is.Lazylady schreef:Enkel jammer dat Bruno Weyndaele presentator is. Ben niet zo'n fan van die man...
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Goh, ik vind het een goeie presentator, maar dat programma boeit me voor geen meter.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
-
ikke
- x 435
Ik heb anders wel genoten van de aflevering met Joy en Moona en Geubels en Van Looy.
Maar ik kijk maar sporadisch.
Maar ik kijk maar sporadisch.
0 x
-
ikke
- x 435
- Crackers
- Poster rang 5

Vanavond begint een nieuw seizoen van Beste Vrienden. Ik vind dat best nog een mooi programma.
Deze avond is het met Mathias Vergels (koleriek Lowieke uit Thuis) en Nawfel huppeldepup (Ik ken zijn familienaam niet en kan ze niet onthouden, maar het is den Aldi uit Thuis).
Tegenstanders zijn Marc-Marie Huijbregts (de grappigste homo die ik ken) en nog een meisje waarvan ik de naam vergeten ben.
Een aanrader zou ik zeggen
Deze avond is het met Mathias Vergels (koleriek Lowieke uit Thuis) en Nawfel huppeldepup (Ik ken zijn familienaam niet en kan ze niet onthouden, maar het is den Aldi uit Thuis).
Tegenstanders zijn Marc-Marie Huijbregts (de grappigste homo die ik ken) en nog een meisje waarvan ik de naam vergeten ben.
Een aanrader zou ik zeggen
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Sarita Therror
- Poster rang 3

Mathias Vergels & Nawfel Bardad-Daidj en Daphne Bunskoek & Marc-Marie Huijbregts reizen naar Bohemen
om 20h30 op Een vanavond.
Crackers, ik stuur u nog m'n nummer van m'n bankrekening voor het opsnorren van aanvullende informatie.
om 20h30 op Een vanavond.
Crackers, ik stuur u nog m'n nummer van m'n bankrekening voor het opsnorren van aanvullende informatie.
0 x
Je suis la!
-
Lazylady
- x 435
"Huppeldepup"
Ik had graag gekeken als het niet met die Bruno Weyndaele was. Sorry, maar ik kan de houding van die man om de een of andere reden gewoon niet uitstaan.
EDIT: sorry, had ik hier blijkbaar al eens eerder gezegd.
Ik had graag gekeken als het niet met die Bruno Weyndaele was. Sorry, maar ik kan de houding van die man om de een of andere reden gewoon niet uitstaan.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Een foto van die Daphne (want die naam zegt mij niets) en een situering van waar de Bohemen liggen en het komt in orde.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Het is ook niet mijn favoriete presentator, maar welke presentator zou je in zijn plaats kunnen zetten die beter is? Ik vind het programma op zich goed, afhankelijk van de kandidaten. Ik ben benieuwd of Mathias Vergels in het echt ook zo'n koleriek ettertje is zoals in Thuis. Daarom ga ik kijken.Lazylady schreef:"Huppeldepup"![]()
0 x