Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Caligula
- Poster rang 5

Re: Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)
Ja,ik vind toch ook dat Tim recht heeft op een paar antwoorden. Als Sam echt een serieuze relatie wil met hem moet ze dat wel beseffen. En wat ook haar probleem is,praten helpt echt wel en het werkt ook bevrijdend. Ik denk ook niet dat het voor Tim een no passaran zou zijn als hij weet waarom Sam geen kind wil of kan hebben. Tim is zo niet denk ik,maar hij mag van Sam weinig of niks doen,ook zijn financiële steun wordt afgewimpeld. Dit is echt niet goed hoor Sammeke.
0 x
Potentia Principatum
-
ranske
- Poster rang 4

Hoe serieus ook waar ze mee zit, ze treft het in dat geval toch met Tim, meneer begrip in het quadraat.
0 x
-
fazou
- Nog geen rang
Die jongen mag toch ook eens wat geluk krijgen met zijn madammen. Want Sam vind ik wel leuk passen bij hem, eerlijk gezegd. Veel beter dat hij met Femke in de tijd
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja,Femke-Tim dat was echt geen goeie zet (ze hadden wchl niemand anders) maar Tim-Sam ik weet het nog zo niet. Eerst en vooral gaat Sam toch over de brug moeten komen met haar verhaal.
0 x
Potentia Principatum
-
lord F.
- Poster rang 5

Vraag me nu toch af of een koppel dertigers het nu plezant vindt om samen te wonen met drie pubers. Allez, in hun plaats zou ik toch ervoor kiezen om wat meer privacy te hebben.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
ranske
- Poster rang 4

Kan me ook niet voorstellen dat het huis maar één keuken heeft. Het kan ook voorlopig zijn want had Sam met haar financiële problemen niet gezegd dat de keuken uitgesteld of afgezegd was ?
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ja, dat klopt. Sam had de keuken afgezegd om zo geld te besparen en haar schuld sneller af te kunnen betalen.ranske schreef:Kan me ook niet voorstellen dat het huis maar één keuken heeft. Het kan ook voorlopig zijn want had Sam met haar financiële problemen niet gezegd dat de keuken uitgesteld of afgezegd was ?
Ze zullen dus nog een tijdje met die pubers opgescheept zitten, maar ik vraag me toch ook af of dat wel zo optimaal is...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Soapseut
- x 435
Ik ben niet zo wild van het feit dat die allemaal onder één dak wonen. Ik vind dat een geforceerde verhaallijn, beetje ver gezocht. Soit... ik vrees dat ze dat gedaan hebben om Olivia en Sam met elkaar in contact te brengen. Sam kan goed de moeder zijn van Olivia... vroeg zwanger, in paniek en Olivia dan afgestaan... Bovendien is het mogelijk dat Sam niet geadopteerd is, maar dat zij Olivia in het bos heeft achtergelaten... en dat ze eigenlijk een serieuze vijs los heeft.
Tim zal er zijn peren nog mee zien :-s Ocharme, die valt altijd op types met kosten aan.
Tim zal er zijn peren nog mee zien :-s Ocharme, die valt altijd op types met kosten aan.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Maar nu Tim over de brug gekomen is met geld kunnen ze die keuken mss wel zetten?Christel schreef:Ja, dat klopt. Sam had de keuken afgezegd om zo geld te besparen en haar schuld sneller af te kunnen betalen.ranske schreef:Kan me ook niet voorstellen dat het huis maar één keuken heeft. Het kan ook voorlopig zijn want had Sam met haar financiële problemen niet gezegd dat de keuken uitgesteld of afgezegd was ?![]()
Ze zullen dus nog een tijdje met die pubers opgescheept zitten, maar ik vraag me toch ook af of dat wel zo optimaal is...
In ieder geval, als dat maar voor een tijdje is kan ik dat nog begrijpen, maar denk dat een rijper koppel toch geen nood heeft aan zoveel pubers rond zich.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

Volledig akkoord, vooral als daar om de haverklap nog andere pubers opduiken. Van de andere kant maakt het ook deel uit van de financiële overeenkomst tussen Sam en Lowie en daar zal voorlopig niet veel aan te veranderen zijn.lord F. schreef: maar denk dat een rijper koppel toch geen nood heeft aan zoveel pubers rond zich.
Maar Tim zijn geste is wel mooi, het bewijst ook dat hij echt voor zijn Sammeke wil gaan. Maar heeft Sam hem alles verteld?
0 x
Potentia Principatum
- annekeHU
- Poster rang 4

Ik ben zeker van niet! het feit dat ze daar met zijn allen samenwonen, zal zijn redenen wel hebben.. ik denk dat er " nog wat lijken uit de kast gaan vallen" ( voor wie de uitdrukking niet kent: geheimen of gebreken die nog naar boven komen)Caligula schreef:..... Maar heeft Sam hem alles verteld?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Ik zou - als ik Tim was - alles nu wat rustig zijn beloop laten gaan en nu niet elke dag opnieuw gaan vragen of Sam haar biologische ouders echt niet wil kennen.
Het zou hem wel eens zuur kunnen opbreken.
0 x
-
Evaaa
- x 435
Tim moet eens leren dat even geen vragen stellen ook goed is.
En gisteren zag je pas hoe volwassen hij is geworden tegenover Olivia en Co. Met Jens en Paulien is dat wat minder vind ik.
En gisteren zag je pas hoe volwassen hij is geworden tegenover Olivia en Co. Met Jens en Paulien is dat wat minder vind ik.
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Jens en Paulien zijn dan ook van zijn leeftijd ( ca 25) terwijl OLivia en co 18/19-jarigen zijn.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja,idd. Hij moet zijn rem (blokjes of schijfremmen) nu eens opzetten en het geschikte moment afwachten en vooral niet beginnen pushen,Sam heeft nu een stap gezet, en mss komen er nog wel meer. Tim,profiteer van het moment.satine schreef:Ik zou - als ik Tim was - alles nu wat rustig zijn beloop laten gaan en nu niet elke dag opnieuw gaan vragen of Sam haar biologische ouders echt niet wil kennen.
0 x
Potentia Principatum