Inderdaad, maar Sam haar blik sprak boekdelen.nounake schreef:Tim was er in alle geval heel blij mee ; hij straalde gewoon .
Ik vraag mij af hoe dat zal aflopen. Of we snel te weten komen hoe het echt zit en zal hun relatie dit overleven.

Inderdaad, maar Sam haar blik sprak boekdelen.nounake schreef:Tim was er in alle geval heel blij mee ; hij straalde gewoon .

Ze lopen toch niet allemaal stuk. Frank en Simonne zijn toch ondanks enkele obstakels na 19,5 seizoenen nog altijd getrouwd. Ook Waldek en Rosa zijn ondanks grote moeilijkheden al lang een koppel. En als Walter niet was overleden, zouden hij een Marianne ook wel nog samen geweest zijn.reda schreef:Ik vind hen ook best een mooi koppel en wens hen het beste toe. Spijtig genoeg zou Thuis Thuis niet zijn als daar niet op één of andere manier ooit een einde aan komt, maar goed daar moeten we nu niet aan denken. Ze passen alleszins echt goed samen en inderdaad leuker om naar te kijken dan naar de Zus en Zo-clan.

Enkele obstakels? Dat moogt ge wel zeggen. Frank was enkele jaren geleden dood en begraven!tvx1 schreef:Ze lopen toch niet allemaal stuk. Frank en Simonne zijn toch ondanks enkele obstakels na 19,5 seizoenen nog altijd getrouwd. Ook Waldek en Rosa zijn ondanks grote moeilijkheden al lang een koppel. En als Walter niet was overleden, zouden hij een Marianne ook wel nog samen geweest zijn.