Renzo Fierens (Frank Van Erum)
-
- Nog geen rang
- Kwast
- Poster rang 5
Re: Renzo Fierens (Frank Van Erum)
Renzo kan toch beter krijgen dan zo een verwaand eigengereid nest. Hij komt er nog wel achter wat voor een loeder het is of het is van hem een list. Met de scenarioschrijvers weet je het maar nooit
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
- Poster rang 4
Renzo weet niet alles van Peggy en speelt zijn charmes uit en rijdt zo al gratis naar zee met de taxi.
Wat als hij achter de waarheid met Peggy komt ?:eek:
Het wordt steeds verwoord als Peggy wou zelfmoord plegen en dan de baby gelijk meenemen.
Het was Peggy wou de baby verdrinken en dan gelijk zelfmoord plegen.

Wat als hij achter de waarheid met Peggy komt ?:eek:
Het wordt steeds verwoord als Peggy wou zelfmoord plegen en dan de baby gelijk meenemen.
Het was Peggy wou de baby verdrinken en dan gelijk zelfmoord plegen.
0 x
-
- x 435
Dat werd nooit gesuggereerd, en ik geloof ook niet dat 't in die volgorde is. 't Is zo al erg genoeg!ranske schreef: Het was Peggy wou de baby verdrinken en dan gelijk zelfmoord plegen.

0 x
-
- x 435
En Renzo is, zoals al eerder geschreven van geen kleintje vervaard, volgens mij zal ie hoogstens zijn wenkbrauwen fronsen en blij zijn dat zowel Peggy als Lucas nog in leven zijn.ikke schreef:Dat werd nooit gesuggereerd, en ik geloof ook niet dat 't in die volgorde is. 't Is zo al erg genoeg!ranske schreef: Het was Peggy wou de baby verdrinken en dan gelijk zelfmoord plegen.

0 x
-
- Poster rang 4
Toch zie ik het zo. Peggy doorgedraaid van ellende, wou Lucas vermoorden om Femke en Peter ten diepste te raken.ikke schreef:Dat werd nooit gesuggereerd, en ik geloof ook niet dat 't in die volgorde is. 't Is zo al erg genoeg!ranske schreef: Het was Peggy wou de baby verdrinken en dan gelijk zelfmoord plegen.
Na dergelijke onnoemelijke daad pleegt men in 't echte leven soms zelfmoord zoals gescheiden ouders die hun kinderen
vermoorden. Iets wat ook mij ten diepste raakt om dat te lezen.Dikwijls vlucht die ouder tegelijk met de kinderen of erna in zelfmoord omdat die het leven erna niet aankan.
.
Renzo is nieuw voor me. Daarom zie ik een verfrissende gast in de Zus en Zo al speelt hij daar een charmerende manipulator. Maar als je hem beter kent, zou het wel kunnen dat hij hoogstens zijn wenkbrauwen zal fronsen.ikke schreef:En Renzo is, zoals al eerder geschreven van geen kleintje vervaard, volgens mij zal ie hoogstens zijn wenkbrauwen fronsen en blij zijn dat zowel Peggy als Lucas nog in leven zijn.
0 x
-
- Poster rang 5
Goh, ik zie het zo >> ze wou zelfmoord plegen samen met de baby die zij niet kon krijgen (waarmee ze tegelijk nog Peter en Femke kon treffen). Geen idee of ze die kleine eerst ging vermoorden. Denk dat ze gewoon samen met Lucas wou verdrinken.ranske schreef:Toch zie ik het zo. Peggy doorgedraaid van ellende, wou Lucas vermoorden om Femke en Peter ten diepste te raken.ikke schreef:Dat werd nooit gesuggereerd, en ik geloof ook niet dat 't in die volgorde is. 't Is zo al erg genoeg!ranske schreef: Het was Peggy wou de baby verdrinken en dan gelijk zelfmoord plegen.
Na dergelijke onnoemelijke daad pleegt men in 't echte leven soms zelfmoord zoals gescheiden ouders die hun kinderen
vermoorden. Iets wat ook mij ten diepste raakt om dat te lezen.Dikwijls vlucht die ouder tegelijk met de kinderen of erna in zelfmoord omdat die het leven erna niet aankan.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5
Ja,en dan nog zonder haar kapsel nat te maken.lord F. schreef:Goh, ik zie het zo >> ze wou zelfmoord plegen samen met de baby die zij niet kon krijgen (waarmee ze tegelijk nog Peter en Femke kon treffen). Geen idee of ze die kleine eerst ging vermoorden. Denk dat ze gewoon samen met Lucas wou verdrinken.

Maar,idd de Renzo weet dat allemaal niet of nauwelijks. Zijn zus heeft hem wat verteld maar ja,de Renzo...hij ziet dat vanop afstand en was er helemaal niet bij betrokken.
Maar om hem nu te vertrouwen, daar gaat hij toch nog flink zijn best voor moeten doen. Zijn verleden spreekt helemaal niet voor hem.
0 x
Potentia Principatum
-
- Nog geen rang
Dat wordt daar een mooie bermudadriehoek, familie De Groote - Bastiaens - Verbeek.
De één heeft het kind van de ander, nog een ander de vent van de één én het potentieel gewenste kind, dan weer een relatie tussen de broer van de nogander en de ander en daar zit Nancy dan nog tussen als kuisvrouw bij de één.
De één heeft het kind van de ander, nog een ander de vent van de één én het potentieel gewenste kind, dan weer een relatie tussen de broer van de nogander en de ander en daar zit Nancy dan nog tussen als kuisvrouw bij de één.
0 x
-
- Poster rang 4
Met een tekeningetje erbij zou het overzichtelijk zijn voor zover in Thuis iets overzichtelijk is natuurlijk.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Probeer het niet ranske.Je kan er gewoon niet uitgeraken en denk ik zo zelfs Sven de Leijer niet.
Maar dat de Renzo niet zuiver op de graat is,dat staat voor mij wel vast.
Maar dat de Renzo niet zuiver op de graat is,dat staat voor mij wel vast.
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Schitterend, hoe hij Lucas in slaap probeerde te zingen met David Guetta
Maarreh... Dat was een flinke koffer met fiches op zijn bed. Toch echt een gokker dus...

Maarreh... Dat was een flinke koffer met fiches op zijn bed. Toch echt een gokker dus...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5
Ja,de Renzo als babysit,nu hebben we wel alles gezien zeker?
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik was toch even bang dat hij Peggy op zou bellen en vragen of ze hem gezelschap kwam houden.
0 x
- zanacht
- Poster rang 2
Daar had ik ook even aan gedacht, spannend zal dit wel geweest zijn voor de kijkers dan.jessie V. schreef:Ik was toch even bang dat hij Peggy op zou bellen en vragen of ze hem gezelschap kwam houden.

0 x