(die zich dan nog in Gent afspeelt)
De Recherche
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
-
lord F.
- Poster rang 5

De Recherche
Nieuw programma op Vier. Moet zeggen dat je precies nog goesting krijgt om bij de recherche te gaan werken na het zien van dit programma. 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Evaaa
- x 435
Re: De Recherche
Alleen het laatste stukje gezien.
Ik stel me toch vragen of dit effectief wel allemaal echt is, of niet gewoon gereconstrueerd...
Nu ze met hun hoofd op tv komen, genieten de rechercheurs niet echt meer van de anonimiteit van vroeger...
Beetje vreemd.
Ik stel me toch vragen of dit effectief wel allemaal echt is, of niet gewoon gereconstrueerd...
Nu ze met hun hoofd op tv komen, genieten de rechercheurs niet echt meer van de anonimiteit van vroeger...
Beetje vreemd.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Denk wel dat het 'echt' is, anders zouden ze de "criminelen" ook wel zichtbaar maken zeker?Evaaa schreef:Alleen het laatste stukje gezien.
Beetje vreemd.
En goh ja, die rechercheurs zijn ook geen undercover-agenten hé.
0 x
-
Evaaa
- x 435
I know, maar bijvoorbeeld bij een proces worden agenten op het journaal vaak geblurd. (met uitzondering van de woordvoerder natuurlijk) Daarom, ik stelde me er vragen bij, het houdt een zeker risico in voor de rechercheurs zelf. Maar goed, het is waarschijnlijk wel echt. Dat wordt tegenwoordig overal gezegd.lord F. schreef:Denk wel dat het 'echt' is, anders zouden ze de "criminelen" ook wel zichtbaar maken zeker?Evaaa schreef:Alleen het laatste stukje gezien.
Beetje vreemd.
En goh ja, die rechercheurs zijn ook geen undercover-agenten hé.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Maar volgens ik gelezen heb komen de verschillende teams van de recherche aan bod. Tegen de laatste aflevering zullen we de eerste al vergeten zijn wellicht. 
En de "crimineel" die al aan bod gekomen is zag er nu niet bepaald een "meesterbrein" uit van de georganiseerde misdaad dat hij er iets aan zou hebben dat hij een rechercheur die hem schaduwt zou herkennen van op tv.
En de "crimineel" die al aan bod gekomen is zag er nu niet bepaald een "meesterbrein" uit van de georganiseerde misdaad dat hij er iets aan zou hebben dat hij een rechercheur die hem schaduwt zou herkennen van op tv.
0 x