Of de ons welbekende postbode heeft ze op het verkeerde adres afgeleverd.Caligula schreef:Er zal toch niemand die aangetekende brieven hebben...achtergehouden zeker?

Of de ons welbekende postbode heeft ze op het verkeerde adres afgeleverd.Caligula schreef:Er zal toch niemand die aangetekende brieven hebben...achtergehouden zeker?
tvx1 schreef:Of de ons welbekende postbode heeft ze op het verkeerde adres afgeleverd.
Maar waarom is daar een duidelijke uitleg voor nodig. Niet alle vrouwen hebben behoefte aan kinderen. Is toch voldoende uitleg.annekeHU schreef:ik zag er ook iets van besef in dat ze Tim tekort deed door hem geen kinderen te willen geven .. ik hoop alleen snel op een duidelijke uitleg voor haar " ik wil geen kinderen" !martha schreef:Haar blik gisteren was één van complete angst
Ik weet het toch niet hoor. Haar blik in de Frens was er toch eerder één van pure angst en niet van gewoon weg geen interesse. En dat sprak toch boekdelen. Dat gezegd zijnde, van mij persoonlijk mogen ze het er ook bij laten dat ze gewoonweg daar geen interesse voor heeft. Maar ik stel ook alleen maar vast wat ik gezien heb en dat ze dit onderwerp maar blijven ter sprake brengen.Ikweetnix schreef:Maar waarom is daar een duidelijke uitleg voor nodig. Niet alle vrouwen hebben behoefte aan kinderen. Is toch voldoende uitleg.annekeHU schreef:ik zag er ook iets van besef in dat ze Tim tekort deed door hem geen kinderen te willen geven .. ik hoop alleen snel op een duidelijke uitleg voor haar " ik wil geen kinderen" !martha schreef:Haar blik gisteren was één van complete angst
Het is eigenlijk iets dat ik wel leuk aan haar vind en hoop dat zo blijft, want het is leuk om eens een vrouw op tv te zien dat geen interesse heeft in kinderen.
Al zou dit uiteraard wel het einde van Tim en Sam betekenen volgens mij.
Maar had zo'n wending ergens wel verwacht.satine schreef:Dàt is service, dààrvoor betaal je die man ook.
Dus deze verzekeringsagent geeft niet om zijn klanten, alleen om het aantal portefeuilles dat hij kan verkopen.![]()
Ok, Sam had het ook moeten bijhouden, of een domiciliëring nemen - maar haar agent is de naam 'agent' niet waard.
Kan ook die van Luc zijn natuurlijk.satine schreef:Is het niet vreemd dat de verzekering wel een expert heeft gestuurd, als haar polis geschorst was?
Waarom niet?Soapseut schreef:voor telefoon enzo zou ik dat nooit doen
Wel,domiciliëring is een tricky thing. Ik heb daar in het verleden grote problemen mee gehad en zal dat ook nooit meer doen. Ik hou veel liever mijn eigen zaken in mijn eigen handen. DIe zijn voor mij tot nader order nog altijd het veiligste.lord F. schreef:Waarom niet?