Katrien De Ruysscher zwanger...
-
Addict
- Nog geen rang
Re: Katrien De Ruysscher zwanger...
Heb het ook meteen gedacht!!Ik hoop dan dat het dan gaat zijn zoals Evaaa zegt.
0 x
- smurfin
- Poster rang 2

- annekeHU
- Poster rang 4

Weet er iemand wanneer Katrien moet bevallen? In de huidige afleveringen ( die dus ergens in mei-juni zullen opgenomen zijn?) is er -als je er echt op let- wel te zien dat ze zwanger is!
0 x
- GroteThuisfan!!!
- Poster rang 1

- x 2
- x 1
Eind oktober bevalt ze
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
- annekeHU
- Poster rang 4

Benieuwd hoe ze haar laatste maanden zwangerschap en bevallingsverlof gaan opvangen in het verhaal.. bij mijn weten is er daarover nog niks uitgelekt!
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
- annekeHU
- Poster rang 4

is dat kindje er al? De geboorte was voorzien voor einde oktober?
0 x
- Sasha
- Poster rang 1

Zou Judith niet (even) terug naar Australië gaan? Ik geloof dat de laatste paar maanden Australië af en toe nog eens vermeld werd. Stan die zei dat hij het miste en Emma die iets zei over surfen daar. En als ik mij niet vergis was er vrijdag in 'Volgende week in Thuis' te zien hoe Emma foto's van Australië liet zien en Judith en haar vroeg of ze het daar niet miste. Dus misschien dat ze voor de tijd van de actrice haar zwangerschapsverlof terug naar daar gaan.annekeHU schreef:Benieuwd hoe ze haar laatste maanden zwangerschap en bevallingsverlof gaan opvangen in het verhaal.. bij mijn weten is er daarover nog niks uitgelekt!
Ik zie het wel gebeuren dat ze voor Emma wilt gaan om te kunnen bekomen van heel dat gedoe met Danny en opnieuw te beginnen. Maar dat ze dan na een paar maanden toch terug komen ofzo.
Pure speculatie hé.
0 x
-
ikke
- x 435
Zou best kunnen....Sasha schreef:Zou Judith niet (even) terug naar Australië gaan? Ik geloof dat de laatste paar maanden Australië af en toe nog eens vermeld werd. Stan die zei dat hij het miste en Emma die iets zei over surfen daar. En als ik mij niet vergis was er vrijdag in 'Volgende week in Thuis' te zien hoe Emma foto's van Australië liet zien en Judith en haar vroeg of ze het daar niet miste. Dus misschien dat ze voor de tijd van de actrice haar zwangerschapsverlof terug naar daar gaan.annekeHU schreef:Benieuwd hoe ze haar laatste maanden zwangerschap en bevallingsverlof gaan opvangen in het verhaal.. bij mijn weten is er daarover nog niks uitgelekt!
Ik zie het wel gebeuren dat ze voor Emma wilt gaan om te kunnen bekomen van heel dat gedoe met Danny en opnieuw te beginnen. Maar dat ze dan na een paar maanden toch terug komen ofzo.
Pure speculatie hé.
0 x
-
Djenner
- Poster rang 2

en daarna komt ze terug en natuurlijk zal Tom intussen wel een avontuurtje hebben gehad. Zo iemand die dan zwanger blijkt en onwetend bij Judith langsgaat voor een onderzoek wanneer Judith terug is.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Katrien is gisteren bevallen van een zoontje - een zondagskindje dus.annekeHU schreef:is dat kindje er al? De geboorte was voorzien voor einde oktober?
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/cultu ... -ruysscher
0 x
-
tvx1
- x 435
En waarom zou Tom niet meegaan naar Australië??Djenner schreef:en daarna komt ze terug en natuurlijk zal Tom intussen wel een avontuurtje hebben gehad. Zo iemand die dan zwanger blijkt en onwetend bij Judith langsgaat voor een onderzoek wanneer Judith terug is.
0 x
-
Nele_
- Nog geen rang
-
Djenner
- Poster rang 2

Omdat Tom toch niet het slachtoffer moet worden van iemand die er door zwangerschap enkele maand uit moet.
0 x
-
ikke
- x 435
Ik vrees dat je personages en acteurs door mekaar haspelt.Djenner schreef:Omdat Tom toch niet het slachtoffer moet worden van iemand die er door zwangerschap enkele maand uit moet.
0 x