Geert Smeekens (Peter Rouffaer)

Gesloten
ikke
x 435

Re: Geert Smeekens (Peter Rouffaer)

Bericht door ikke »

Caligula schreef:
ikke schreef:
Caligula schreef:
Evaaa schreef:Ik heb het wel een beetje gehad met het personage dokter Geert :oops: .
Hij rent meer weg van problemen dan dat hij er een constructieve oplossing voor probeert te vinden.
Het zijn wel geen problemen die hij gemaakt heeft hé. De problemen komen van zijn lieve eega en die 2 madonnas.
Heilige Geert, BVO?
Nee,helemaal niet,maar ik dan de man wel begrijpen.
En zeg nu zelf,het was toch een heerlijk moment toen hij zatte Marianne daar zag komen binnenrollen! :lol:
Ja, en direct daarna weer een vlucht naar...Flauw Geert, heel flauw! Dat vind ik beneden alle peil.
Ik begrijp hem helemaal niet. Hij wist toch wel met wie hij trouwde? We hebben het er al tot in den treure over gehad. Marianne was/is iemand die gewoon was/is haar zin te krijgen. Zo was ze ook toen hij haar leerde kennen en koos om met haar te trouwen. Nu is ze al een beetje veranderd; kan al eens een keertje haar ongelijk toegeven.... Wanneer zal Geert zo verstandig zijn?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Inderdaad, ikke - Geert heeft zelfs een tweede keer voor Marianne gekozen.
Hij wist toen toch goed met wie hij opnieuw in zee ging?

Dat hij er op een bepaald moment genoeg van had, kan ik ergens nog begrijpen.
Dat hij gewoon weggaat zonder uitleg en weken van zich niks laat horen, daar kan ik niet bij.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

satine schreef: Dat hij gewoon weggaat zonder uitleg en weken van zich niks laat horen, daar kan ik niet bij.
Ewel ik ook niet. Ik vind dat Geert "een pak slaag" verdient. Ik kijk verlangend uit naar 't moment dat hij weer smoorverliefd is op zijn Marianne en zij hem dan eens goed laat zweten. *grijns*
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik denk toch dat hij eerst een ommetje gaat maken via Helene, mss juist om Marianne een beetje te jennen.
Enne wat Marianne betreft,ineens het heilige boontje?
0 x
Potentia Principatum
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Caligula schreef:Enne wat Marianne betreft,ineens het heilige boontje?
Zeker niet, ik zou het geen week met haar uithouden denk ik :lol: hoe leuk ik haar ook vind als personage... ;)

Maar vermits hij een tweede keer voor haar gekozen heeft, neem ik toch aan dat hij wist waar hij aan toe was?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

satine schreef:Maar vermits hij een tweede keer voor haar gekozen heeft, neem ik toch aan dat hij wist waar hij aan toe was?
Een vreselijk cliché: liefde is blind.
Maar ik denk toch dat die nu een flinke deuk gekregen heeft.
0 x
Potentia Principatum
ikke
x 435

Bericht door ikke »

satine schreef:
Caligula schreef:Enne wat Marianne betreft,ineens het heilige boontje?
Zeker niet, ik zou het geen week met haar uithouden denk ik :lol: hoe leuk ik haar ook vind als personage... ;)

Maar vermits hij een tweede keer voor haar gekozen heeft, neem ik toch aan dat hij wist waar hij aan toe was?
Een ezel stoot zich geen 2 keer aan dezelfde steen! Conclusie= Geert is een steenezel! :lol:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Enne...Marianne dan? Wat is die? En die 2 madonnas die daar rondlopen of ze de madonna van Lourdes hebben gezien?
Echt wel zielig hoor.
Maar om bij Geert te blijven,na zijn houtakkerij vind ik wel dat hij wat rust verdient en dat gaat hij zeker niet vinden bij de nu voor een keer eens naar beneden gevallen dame.
0 x
Potentia Principatum
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Iedereen kan zien dat er wat gaat groeien tussen Geert en Helene ...
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja,hij zegt wel dat hij voor Emma komt en dat is wel zo denk ik maar toch...
0 x
Potentia Principatum
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Haaa... waar is de tijd dat Geert poker speelde in de Baranja :lol:

De Baranja was waarschijnlijk peanuts in vergelijking met Madam Marianne.

Voor mijn part begint Geert iets met Hélène, want ja Marianne... toch niet echt zijn stijl he.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

En de Geert die toch schoorvoetend terug in de praktijk stapt... Wel wel, en dan Marianne die met een scheve grijns zegt dat het haar niet kan schelen. Ik zie de Geert al een dezer dagen zeggen: Ik heb een afspraak met Helène...
0 x
Potentia Principatum
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Caligula schreef:En de Geert die toch schoorvoetend terug in de praktijk stapt... Wel wel, en dan Marianne die met een scheve grijns zegt dat het haar niet kan schelen. Ik zie de Geert al een dezer dagen zeggen: Ik heb een afspraak met Helène...
De blik die op haar grijns volgde gaf toch wel prijs dat de situatie met Geert haar wel degelijk pijn doet. Daarvoor hoeft Hélène niet eens te dienen... ;)

Ik vond het goed van Marianne dat ze haar verdriet verbeet en zich niet liet kennen wat dat betreft. Het zal wel ijdele hoop zijn, maar ik hoop dat ze haar trots volhoudt. :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Ze kunnen misschien nog een mouw passen aan Geert zijn vrees om Marianne tegen te komen. Als hij nu eens enkel huisbezoeken doet, en Ann doet de spreekuren. En als ze moeten overleggen doen ze dat ergens niet ten huize Bastiaens. :whistle:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

tvx1 schreef:Ze kunnen misschien nog een mouw passen aan Geert zijn vrees om Marianne tegen te komen. Als hij nu eens enkel huisbezoeken doet, en Ann doet de spreekuren. En als ze moeten overleggen doen ze dat ergens niet ten huize Bastiaens. :whistle:
Dat meen je niet. Als Geert daar komt werken GAAT hij Marianne vroeg of laat tegenkomen.
En waar zou hij met Ann kunnen overleggen? In de zus&zo mss... :lol:
0 x
Potentia Principatum
Gesloten