Renzo Fierens (Frank Van Erum)

Gesloten
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: Renzo Fierens (Frank Van Erum)

Bericht door ranske »

jessie V. schreef:Peter doet ook niet direct enthousiast,
Omdat Peter het gehad heeft met halfbroers van Femke zeker. :boo:
Sorry, ik volg niet. Nancy haar (tot nu :shhh:) drie kinderen hebben 'n verschillende naam en genen.
Als dat klopt ,ben ik weer mee met deze doodeenvoudige situatie in Thuis :whistle:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Dries07 schreef:Moet die niet vragen of Sofie al afgekickt is?
Allé,ocharme. Als hij weet dat Tony dood is zal hij de rest ook wel weten zeker?
En voor Lazylady: Renzo is niet recent hé,dat is 8 jaar geleden.
0 x
Potentia Principatum
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

ranske schreef:Als dat klopt ,ben ik weer mee met deze doodeenvoudige situatie in Thuis :whistle:
Ja,dat klopt,het is toch eenvoudig niet? :lol:
0 x
Potentia Principatum
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Caligula schreef:
ranske schreef:Als dat klopt ,ben ik weer mee met deze doodeenvoudige situatie in Thuis :whistle:
't is maar wat je eenvoudig noemt... ik keek destijds ( ten tijde van Renzo dus) nog niet, en heb mijn info met stukjes en beetjes hier(thuisforum) en daar(oa Thuisboek-spel), en op Wikipedia bijeengeraapt en gepuzzeld, maar ik kan heel goed aannemen dat iemand die nog maar pas meekijkt, er gewoon geen kop of staart aankrijgt!
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

annekeHU schreef:
Caligula schreef:
't is maar wat je eenvoudig noemt... ik keek destijds ( ten tijde van Renzo dus) nog niet, en heb mijn info met stukjes en beetjes hier(thuisforum) en daar(oa Thuisboek-spel), en op Wikipedia bijeengeraapt en gepuzzeld, maar ik kan heel goed aannemen dat iemand die nog maar pas meekijkt, er gewoon geen kop of staart aankrijgt!
Je hoeft het ook niet te weten hé. Als het nodig is leggen ze het wel uit in Thuis. :)
De die hard-kijkers kennen bijvoorbeeld nog Tony, dus goed dat ze hem nog eens vernoemen. Voor diegene die Tony niet kennen is het ook simpel om te volgen gezien hij intussen dood is. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Caligula schreef:En voor Lazylady: Renzo is niet recent hé,dat is 8 jaar geleden.
Amai, da's een hele tijd. Zou hij veranderd zijn? Ik geloof dat precies niet, maar het kan natuurlijk.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

ranske schreef:
Sorry, ik volg niet. Nancy haar (tot nu :shhh:) drie kinderen hebben 'n verschillende naam en genen.
Als dat klopt ,ben ik weer mee met deze doodeenvoudige situatie in Thuis :whistle:
Dat is simpel. Ze hebben alledrie een andere vader. (Allé, toch niet zo simpel, aangezien twee van die vaders broers waren. Femke wilde echter absoluut niet Van Noteghem heten, een koos dus voor De Grote, de naam van haar mama)
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Twee kinderen van broers, ons Nanske presteerde hetzelfde als Frank en Tom !
Dan komt die Renzo ( voor mij dan ) uit het niets als derde kind. Nieuwe verhaallijn op komst :clap:
0 x
Omega
x 435

Bericht door Omega »

ranske schreef:
Het is nog iets ingewikkelder. Femke De Grote heette vroeger namelijk Femke Fierens. Maar ze heeft haar naam laten veranderen naar de achternaam van haar moeder. Toen ging men er trouwens nog vanuit dat Fierens de echte vader was, maar Femke wilde per se De Grote heten omdat de band met moeder sterker was dan met de vader. Pas later is die Mike-verhaallijn gekomen en bleek dat Fierens helemaal haar vader niet was maar Mike Van Notegem.

Renzo en Femke zijn technisch gezien dus halfbroer en halfzus van elkaar. Maar bijna hun hele leven droegen ze dezelfde achternaam Fierens en gingen ze er ook vanuit dat ze echt broer en zus waren.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Omega schreef:
ranske schreef:
Femke De Grote heette vroeger trouwens Femke Fierens. Maar ze heeft haar naam laten veranderen naar de achternaam van haar moeder. Toen ging men er trouwens nog vanuit dat Fierens de echte vader was, maar Femke wilde per se De Grote heten omdat de band met moeder sterker was dan met de vader. Pas later is die Mike-verhaallijn gekomen en bleek dat Fierens helemaal haar vader niet was maar Mike Van Notegem.
Niet helemaal juist > na de hele Mike-affaire heeft ze haar naam laten veranderen naar die van haar moeder.
0 x
Omega
x 435

Bericht door Omega »

^^Ik heb het nog even opgezocht en je hebt gelijk. Het is na de Mike-affaire dat ze haar achternaam heeft laten veranderen. Maar dat neemt niet weg dat ze het grootste gedeelte van haar leven er vanuit ging dat Renzo Fierens haar echte broer was (en niet haar halfbroer).
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Omega schreef:^^Ik heb het nog even opgezocht en je hebt gelijk. Het is na de Mike-affaire dat ze haar achternaam heeft laten veranderen. Maar dat neemt niet weg dat ze het grootste gedeelte van haar leven er vanuit ging dat Renzo Fierens haar echte broer was (en niet haar halfbroer).
Idd, en die hele Mike-affaire was daarmee een goeie reden om die naam te veranderen. :)
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

lord F. schreef:Idd, en die hele Mike-affaire was daarmee een goeie reden om die naam te veranderen. :)
Idd, dat Femke niet door het leven wou gaan als Van Notegem dat is toch wel begrijpelijk na al wat er gebeurd was en Peter heeft dat netjes voor haar gedaan (en nog voor ze een relatie hadden meen ik).
0 x
Potentia Principatum
Omega
x 435

Bericht door Omega »

^^Was dat ook niet de zaak die Femke en Peter bij elkaar bracht?
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Omega schreef:^^Was dat ook niet de zaak die Femke en Peter bij elkaar bracht?
Ja, Luc had voordien al eens geprobeerd om Femke aan een job te bezorgen bij Peter als secretaresse (in functie van z'n zoektocht naar Lowietje), maar dat was toen een afknapper.

En Renzo was toen al een tijdje gevlucht (om terug ontopic te gaan). ;)
0 x
Gesloten