Renzo Fierens (Frank Van Erum)

Gesloten
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Renzo Fierens (Frank Van Erum)

Bericht door lord F. »

ikke schreef:
lord F. schreef:
Caligula schreef:Ik denk dat het nieuwe haantje Renzo eens in dat Thuis-kippenhok gaat rommelen... :whistle:
Dit zal wel niet meer ter sprake komen denk ik,maar had gangster Tony nog geen rekening openstaan bij Renzo?
Leeft die Tony nog?
Wie weet geeft Renzo ons binnenkort antwoord op die vraag. :whistle:
Dood dus. :whistle:
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:Ja,en zo lang zat de Fierens nu ook niet in de bak vooraleer Nancy het terug voelde kriebelen...
En niet vergeten Fierens en de Mike waren toen maten.
2-3 jaar zeg ik,meer niet.
Maar de laatste 8 jaar uitleggen dat krijgt Nancy nooit niet voor mekaar! Ik zou het in ieder geval nooit kunnen. :lol:
Maar weten toch helemaal niet hoe oud Renzo al was toen zijn vader naar de gevangenis ging. Dus de tijd dat er tussen Fierens zijn arrestatie en het overspel van Nancy voorbijging vertelt ons niets maar dan ook niets over het leeftijdsverschil tussen broer en zus. :whistle:
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Volgens mij kan het nooit echt veel zijn, dat leeftijdsverschil. Femke is nu ongeveer 30,en Nancy volgens mij toch geen 50! Dus ze moet Femke al hebben gekregen voor haar 20ste . Aangezien Renzo ouder is, moet dat dus nog vroeger zijn geweest.. Stel dat ze Renzo op haar 17de heeft gekregen, dan is er dus inderdaad een verschil van 2-3 jaar. Of raakt deze redenering kant noch wal? Thuis en consequentie naar leeftijden van personages, dat heeft altijd al moeilijk gelegen!
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

En wat maakt het eigenlijk uit. :lol:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

"Leuke"reacties op de terugkeer van Renzo. Nancy scheldt hem uit en valt dan flauw, Eddy begint over geld te zagen (van 8 jaar geleden) en Peter doet ook niet direct enthousiast, deed nogal vreemd eigenlijk Renzo moet nog een hoop uitleggen en goed maken, denk ik.
0 x
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

Peter kent Renzo ook helemaal niet, denk ik.
Sofie leerde Peter pas kennen toen Renzo al weg was.
Maar Nancy haar reactie was wel goddelijk :lol: *pets*
0 x
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

Vind het wel wat ongeloofwaardig dat Nancy in al die jaren nooit een woord over haar zoon heeft gerept, vooral niet bij belangrijke gebeurtenissen ( huwelijk, geboorte kind, kleinkind,...)
Alsof het realistisch is dat een moeder haar zoon gewoon vergeet en dan ineens zegt: je bent ruim acht jaar weg geweest.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

jessie V. schreef:"Leuke"reacties op de terugkeer van Renzo. Nancy scheldt hem uit en valt dan flauw, Eddy begint over geld te zagen (van 8 jaar geleden) en Peter doet ook niet direct enthousiast, deed nogal vreemd eigenlijk Renzo moet nog een hoop uitleggen en goed maken, denk ik.
Ok, dus 2-3 jaar tussen Renzo en Femke. Tony dood, opgeruimd staat netjes.
Maar dat Peter niet enthousiast is over een nieuwe halfbroer dat kan ik nu eens een keer (een keer hé) begrijpen. Stel u nu eens even in zijn plaats!
En dat de Renzo zomaar zijn 8-jarige verleden huur zonder boe of ba betaald, tja...Het is wel de Renzo hé.
En dan zat hij nog op Lanzarote, en wie zit daar nog?
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Djenner schreef:Vind het wel wat ongeloofwaardig dat Nancy in al die jaren nooit een woord over haar zoon heeft gerept, vooral niet bij belangrijke gebeurtenissen ( huwelijk, geboorte kind, kleinkind,...)
Alsof het realistisch is dat een moeder haar zoon gewoon vergeet en dan ineens zegt: je bent ruim acht jaar weg geweest.
Dat zijn de soap-regels hé. In het weekend terwijl we ze niet zien babbelen ze dan wellicht voortdurend over Renzo. Zoveel zelfs dat ze tijdens de week er even genoeg van hebben.
Laatst gewijzigd door lord F. op za 01 nov 2014, 01:06, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

lord F. schreef:Dat zijn de soap-regels hé. In het weekend terwijl ze niet zien babbelen ze dan wellicht voortdurend over Renzo. Zoveel zelfs dat ze tijdens de week er even genoeg van hebben.
:lol: :lol: :lol:
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:
jessie V. schreef:"Leuke"reacties op de terugkeer van Renzo. Nancy scheldt hem uit en valt dan flauw, Eddy begint over geld te zagen (van 8 jaar geleden) en Peter doet ook niet direct enthousiast, deed nogal vreemd eigenlijk Renzo moet nog een hoop uitleggen en goed maken, denk ik.
Ok, dus 2-3 jaar tussen Renzo en Femke. Tony dood, opgeruimd staat netjes.
Maar dat Peter niet enthousiast is over een nieuwe halfbroer dat kan ik nu eens een keer (een keer hé) begrijpen. Stel u nu eens even in zijn plaats!
En dat de Renzo zomaar zijn 8-jarige verleden huur zonder boe of ba betaald, tja...Het is wel de Renzo hé.
En dan zat hij nog op Lanzarote, en wie zit daar nog?
Ja dat was mij ook opgevallen. Net waar Sam en Dorien ook zitten. Dat kan toch geen toeval zijn.
0 x
Dries07
Nog geen rang

Bericht door Dries07 »

Moet die niet vragen of Sofie al afgekickt is?
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Doordat ik niet veel meer naar Thuis kijk de laatste tijd, heb ik dit blijkbaar gemist. Wie is Renzo? Heb er wel al veel over gehoord.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Lazylady schreef:Doordat ik niet veel meer naar Thuis kijk de laatste tijd, heb ik dit blijkbaar gemist. Wie is Renzo? Heb er wel al veel over gehoord.
Oei, niet alles gelezen hier ?
satine schreef:Een filmpje ter opfrissing van ons aller geheugen... ;)

http://www.een.be/programmas/thuis/renzo-een-terugblik
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

lord F. schreef:Oei, niet alles gelezen hier ?
Nee. :P Bedankt voor de quote!

Edit: amai, dat was geen engeltje en Femke is nogal veranderd zeg en wat had ze een pak meer haar op haar tanden dan nu!
Wat erg dat zo'n rotzakje als hij precies overal mee weg kwam...
0 x
Gesloten