Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Dat is een "plaats" waar ik nooit iets zal kopen. Nog niets gezien wat mij echt kon bekoren. En na een paar prijzen gezien te hebben... Meer dan 100 euro voor zilveren oorhangers!!! Geef mij maar wat in goud voor die prijs. En probeer mij niet wijs te maken dat ik dat niet zal vinden, hé?! Ik weet wel beter!
Dat is een "plaats" waar ik nooit iets zal kopen. Nog niets gezien wat mij echt kon bekoren. En na een paar prijzen gezien te hebben... Meer dan 100 euro voor zilveren oorhangers!!! Geef mij maar wat in goud voor die prijs. En probeer mij niet wijs te maken dat ik dat niet zal vinden, hé?! Ik weet wel beter!
Zullen wel geen ringen uit de "sjiekenbak" zijn zeker?
Zullen wel geen ringen uit de "sjiekenbak" zijn zeker?
Tegenwoordig wordt ook voor fantasiejuwelen(dus voor juwelen die niet uit één of ander edel metaal gemaakt zijn) ongelooflijk hoge prijzen gevraagd. Voor mij zijn die dingen die we bij Mayra al gezien hebben vooral dingen voor een sjieklettebak. Och ja, ik werk in de juwelenbranche, daarom dat ik hier wat verder doorboom.
lord F. schreef:Wel, het zal je wellicht niet verbazen dat het totaal mijn branche niet is. Ik denk dat ik even dom naar die ringen van Mayra zou kijken als Waldek.
Je kunt toch wel iets mooi vinden? Of helemaal niet. Als je zo twijfelt zoals Waldek, dan zit er wellicht niets bij dat in je/zijn/haar smaak valt. Ga dan elders een kijkje nemen!
misschien is er hier iemand die mij kan helpen. Iemand die ik ken is op zoek naar van waar Pauline (Tina Maerevoet) haar kleren zou halen of toch diegene die ze aanheeft in de serie.
Is er iemand die mij hiermee zou kunnen helpen?
Toen simonne van de week Sam uitnodigde voor te gaan fietsen , ze vroeg dat toen ze op haar opstap voor haar huis zat.
Sam had een prachtig simpel blauw kleedje aan , IK MOET DAT HEBBEN :p
iemand een specifiek idee?