Personage waar ik mij het meest aan erger

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
president hubert
Nog geen rang

Re: Personage waar ik mij het meest aan erger

Bericht door president hubert »

Allez , leo de sloef heeft zich nog maar eens laten commanderen door ons jennyke .
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Ik lijk hier wel de enige, maar ik erger me vooral aan Femke. Ok, Peggy haar stoppen zijn serieus doorgeslagen en die zelfmoord waarin ze Lucas wou meeslepen, toont niet haar meest sympathieke kant. En toch vind ik dat Femke het ook tot de spits aan't drijven was én is:

Ten eerste heeft ze haar beste vriendin bedrogen met Lucas tot gevolg. Daarna ging ze met dat kind nog es tot bij haar, hopend op vergiffenis. :crazy: Wat had ze nu verwacht? Dat Peggy dat kind in haar armen ging sluiten?
De babyborrel wordt georganiseerd, 1 jaar nadat Peter & Peggy (ondanks dat die twijfelde toch weer werd aangemoedigd door laffe Femke)

Peggy hoefde er van mij zeker niet te gemakkelijk mee weg te komen, maar nu werd ze bijna vermoord door Femke, waardoor ik eigenlijk al medelijden begin te krijgen. Femke is gewoon al even erg, én zelfs nog erger.

Ze zou beter met Peter en Lucas uit de buurt van Peggy blijven ipv haar zo uit te dagen.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Ikweetnix
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Ikweetnix »

hannanaske schreef:Ik lijk hier wel de enige, maar ik erger me vooral aan Femke. Ok, Peggy haar stoppen zijn serieus doorgeslagen en die zelfmoord waarin ze Lucas wou meeslepen, toont niet haar meest sympathieke kant. En toch vind ik dat Femke het ook tot de spits aan't drijven was én is:

Ten eerste heeft ze haar beste vriendin bedrogen met Lucas tot gevolg. Daarna ging ze met dat kind nog es tot bij haar, hopend op vergiffenis. :crazy: Wat had ze nu verwacht? Dat Peggy dat kind in haar armen ging sluiten?
De babyborrel wordt georganiseerd, 1 jaar nadat Peter & Peggy (ondanks dat die twijfelde toch weer werd aangemoedigd door laffe Femke)

Peggy hoefde er van mij zeker niet te gemakkelijk mee weg te komen, maar nu werd ze bijna vermoord door Femke, waardoor ik eigenlijk al medelijden begin te krijgen. Femke is gewoon al even erg, én zelfs nog erger.

Ze zou beter met Peter en Lucas uit de buurt van Peggy blijven ipv haar zo uit te dagen.

Ge bent zeker niet de enige hoor. Die vermoorde onschuld van Femke en Peter werkt mij enorm op de zenuwen.

Peggy uiteraard ook en ze mag gerust gestraft worden voor haar daden , maar ik zou het ook leuk vinden moesten Peter en Femke wat van dat bad karma terugkrijgen. Want nu krijgen zij eignelijk alles wat ze willen, terwijl de rest allemaal met de brokstukken van hun daden achterblijven.

En Femkes laatste stunt was er imo ook gewoon ver over. Efffe Anns kind gaan gebruiken in haar strijd met Peggy :
0 x
"You can call me Root"
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Peggy bij alles wat ze zegt en doet! Het komt mij de strot uit om haar zo bezig te zien. :angry-screaming: .
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja,Peggy ongetwijfeld! Maar natuurlijk wel gewild door de schrijverkes. Ik denk dat er toch een bom gaat barsten.
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:Ja,Peggy ongetwijfeld! Maar natuurlijk wel gewild door de schrijverkes. Ik denk dat er toch een bom gaat barsten.
Ja, het wordt interessant. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Voornamelijk Peggy, maar ook de situatie Peggy-Peter-Femke.
Dit mag nu stilaan stoppen.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Kiki_Dee schreef:Voornamelijk Peggy, maar ook de situatie Peggy-Peter-Femke.
Ik denk eerder dat dit een echte vete gaat worden zoals Rosa-Marianne. En bij seizoen 40 van Thuis (als Rosa-Marianne al lang verdwenen zijn) gaan we dan Peggy-Femke hebben. :whistle:
0 x
Potentia Principatum
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Caligula schreef:
Kiki_Dee schreef:Voornamelijk Peggy, maar ook de situatie Peggy-Peter-Femke.
Ik denk eerder dat dit een echte vete gaat worden zoals Rosa-Marianne. En bij seizoen 40 van Thuis (als Rosa-Marianne al lang verdwenen zijn) gaan we dan Peggy-Femke hebben. :whistle:
Ja dit zou wel goed kunnen, maar het is wat te overheersend. Ik heb er genoeg van.
Het kan zijn dat dat in de tijd met Marianne en Rosa ook zo overheersend was, maar dat het mij toen niet zo ergerde.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

De "zoete'" glimlachjes van Rosa :twisted:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

jessie V. schreef:De "zoete'" glimlachjes van Rosa :twisted:
+1. En de zoete glimlachjes van Peggy vind ik ook niet zo leuk. :mrgreen:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Peggy heeft van de andere kant toch niet lang moeten nadenken over Renzo,broer van Femke of niet, door Femke gestuurd of niet. Vrouwenwegen zijn echt ondoorgrondelijk of moet ik zeggen Thuiswegen?
0 x
Potentia Principatum
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

In de aflevering van deze avond zaten ze naast elkaar op de bank te glimlachen :lol:
0 x
president hubert
Nog geen rang

Bericht door president hubert »

Wij ergeren ons aan heel het klikske van de zus en zo , sinds ze allemaal partij trekken voor peggy moeten we daar niks meer van hebben .
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Het gaat er bij mij niet in dat tante Jenny, bazig, recht voor de raap, vriendin van Marianne tegen Rosa in en fel kan uitvliegen daar pal staat als rots van betrouwbaarheid, dat die ook liegt voor Peggy en Leo nog onderdrukken ook.
Ze is niets waard, hoe verontwaardigd ze ook kan kijken en met haar kop snokken en de wijze oudere wil zijn daar.
0 x
Plaats reactie