Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Bericht door jessie V. »

Daar kreeg ze ook niet veel kans voor door dat geblaat van Peter.
Hij voelde wel goed aan dat er iets niet klopt.
0 x
Ikweetnix
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Ikweetnix »

Volgens mij wou hij van in het begin gewoon al niet ingaan erop en zat hij er gewoon bij om Femke wat te paaien.
Peggy kon toch ook gewoon met zijn eisen zijn akkoord gegaan, omdat ze dan van die kerel zijn gebleit af is.
0 x
"You can call me Root"
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ikweetnix schreef:Volgens mij wou hij van in het begin gewoon al niet ingaan erop en zat hij er gewoon bij om Femke wat te paaien.
Peggy kon toch ook gewoon met zijn eisen zijn akkoord gegaan, omdat ze dan van die kerel zijn gebleit af is.
Als Peggy normaal gesproken van het meegaande type was, dan zou dat inderdaad gekund hebben, maar dat is ze eigenlijk nog nooit geweest hè? Ik kan me voorstellen dat Peter het hele gebeuren nogal verdacht vond...
Maar de manier waarop hij het allemaal bracht, was wel weer ontzettend explosief. Hij moet nogal veel opgekropte woede in zich hebben... :-?
Dat belooft voor wanneer hij achter de volledige waarheid komt, en nu Nancy het allemaal weet, is dat volgens mij gewoon een kwestie van een beetje tijd.
Ik zou niet graag in Peggy's schoenen staan...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Peter heeft 'n trauma van Peggy haar "uitstapje". Geen creche, Femke moest bij Lucas blijven, Peggy vernietigen.
Later mocht de creche wel, ook de minnelijke schikking, maar hij heeft dit niet verwerkt.
Als hij weet dat Peggy zijn zoontje wou verdrinken wordt hij ronduit gevaarlijk maar kan er wel inkomen.
Ook dit :
'n Clan die zich buiten de wet stelt en verzwijgt als een van hen een baby wou verdrinken IS PAS ANGSTAANJAGEND.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Dat Peter super bezorgd is om zijn zoontje kunnen we allemaal begrijpen en dat hij daarbij over de schreef gaat ook nog (hé het is wel ik die het zeg). Mss wel een beetje TE bezorgd,maar goed hij heeft nu terug het geluk gevonden met zijn vrouwke en hun kind en dat wil hij natuurlijk niet opnieuw kwijt. Hij ziet Peggy als een gevaar,terecht of ten onrechte en wil dat ze zo ver mogelijk van zijn familietje blijft. Vandaar dat als hij bovendien te weten komt wat er nu juist gebeurd is gaan alle sluizen opengaan. Verdomme, zit ik hier nu toch wel de Peter te verdedigen zeker! :mrgreen:
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:Verdomme, zit ik hier nu toch wel de Peter te verdedigen zeker! :mrgreen:
Ja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. :whistle:
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja,ik zou eigelijk best een "rechtvaardige rechter" kunnen zijn. :lol:
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Dat is nu wel de omgekeerde wereld. Plots is Femke de agressieve en is Peter de afwachtende, kalmerende...
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Dat is wel grappig, nu verwijt hij haar hetzelfde als zij hem bij die verzoeningspoging.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Ja, maar ergens ook logisch. :)
Peter wist allang dat Peggy gans de tijd aan het liegen was terwijl Femke nog steeds uitging van de goedheid van de mens. ;)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
fazou
Nog geen rang

Bericht door fazou »

Zo zie je maar dat die mens echt wel vatbaar is voor rede. Opnieuw een kant van hem om hem op te eten... 8)
0 x
Ikweetnix
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Ikweetnix »

Heeft daar niets mee te maken volgens mij. Is gewoon geslepen genoeg om te weten dat Femke haar eigen ramen is aan het ingooien door haar gedrag.
0 x
"You can call me Root"
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Peter voelde van meetaf dat er meer was en stond alleen. Omwille van Femke ging hij akkoord met de minnelijke schikking
om dan te zien aan Peggy haar gedrag dat hij gelijk had. Nog razender nu want hij was ei zo na in de minnelijke schikking ingetrapt. Nu opgelucht daar het uitkwam en Peggy haar straf niet zal ontlopen. Femke mocht zeker niet teruggaan
stom, dat wel tot ze vroeg hoe Peggy de moord had willen plegen. Met die vragen in je hoofd kan je niet leven. Nu weet ze
niet eens dat Peggy haar baby wou verdrinken, een vreselijke dood. Wat Peggy deed is te erg voor woorden en dat maakt Peter zo razend. Dat krapuleus zooike van de Zus en Zo liegt niet alleen voor Peggy maar ook uit eigenbelang.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Voor het eerst sinds tijden zei hij eens iets zinvols. Who cares, een kapotte klok heeft ook twee maal per etmaal gelijk
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Uit het topic van Peggy:
fazou schreef:Komaan zeg, altijd maar alles in de schoenen van Peter schuiven. Die mens zag Femke nu eenmaal graag! Hij heeft haar proberen te overtuigen om weer samen met hem te gaan nog voor de trouw. Toen wilde Femke niet.

En mocht Peggy die 2 gerust gelaten hebben bij die babyborrel zou nu niet alles zo'n soep zijn.
Als Peter Femke (toen) zo graag zag, was hij nooit iets met Peggy begonnen, laat staan dat hij haar ten huwelijk had gevraagd. Maar nee, meneer kon niet alleen zijn en pikte er daarom maar Peggy uit omdat zij er net op het goede moment was voor hem. Hoe egoïstisch kun je zijn?

Feit blijft dat Peter met Peggy getrouwd is na zijn overspel omdat meneer te laf was om zijn daden meteen te bekennen en hij was nog laffer om de verantwoordelijk aan Femke door te geven. Zij zei niks (en wat had hij nu eigenlijk gedacht), dus kortom: hij was met Peggy getrouwd omdat Femke niets had gezegd, dus hij had zelf niets misdaan?!

By the way, het is niet omdat Femke toen nog niet voor Peter wou gaan, dat hij daarom alsnog moest trouwen met Peggy...?

Nu doet hij alsof Peggy de enige grote schuldige is (door dat voorval met Lucas). Ik vind het werkelijk ongelooflijk.
0 x
Plaats reactie