Dat is de eeuwige discussie: wie is verantwoordelijk voor ne zatlap: de cafébaas of de zatlap zelf?tvx1 schreef:De Jens is ne goeie. "De volgende keer niet zoveel whiskey" zegt hij tegen Peter. Maar wie heeft men nu weer whiskey geschonken?
Jens De Belder (Jelle Cleymans)
-
- Nog geen rang
Re: Jens De Belder (Jelle Cleymans)
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
In de eerste plaats volgens mij is het degene die drinkt en tweede plaats de cafébaas die moet kunnen zeggen finito.
0 x
Potentia Principatum
-
- Nog geen rang
We wijken af, maar is er een verschil tussen 5 whisky's van cafébaas 1 en één "te veel" bij de volgende kroeg enerzijds, en anderzijds allen bij dezelfde cafébaas?Caligula schreef:In de eerste plaats volgens mij is het degene die drinkt en tweede plaats de cafébaas die moet kunnen zeggen finito.
Jens is daar in principe vrij principieel in, het was ook het eerste glas dat hij aanbood dacht ik.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Zulke dingen gebeuren omdat iedereen daar iedereen kent of bevriend is met iedereen. Als je dan een drankje weigert te schenken heb je gelijk ruzie voor het leven.
0 x
-
- Poster rang 5
Jens is blijven haperen aan z'n elleboog.Kwast schreef:Waarom heeft Peter Jens een blauw oog geslagen?

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Kwast
- Poster rang 5
Peter heeft dat toch gedaan? Waarom eigenlijk?lord F. schreef:Jens is blijven haperen aan z'n elleboog.Kwast schreef:Waarom heeft Peter Jens een blauw oog geslagen?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Caligula
- Poster rang 5
.Kwast schreef:Of gewoon fijngevoelig. Ik heb zelf rood haar en heb al zoveel gehoord. Mij boeit dat niet meer. Wel typisch, over Jens mag je geen kwaad woord spreken maar als je dat over Peter doet, dan hoor je geen haar er naar kraaien.
Ho,Kwast. Voor mij zijn Peter en Jens two of a kind. Het kan me echt geen barst schelen wat er met hen gebeurt.
Maar het is wel een feit dat beiden nog een beetje in Thuis gaan ronddraaien.
0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Jens mag toch wel eens begrijpen dat een jarenlang huwelijk geen papiertje is dat je zo plots in de vuilnisbak gooit. Als hij echt van Lena houdt, dan heeft hij genoeg geduld om op haar te wachten tot ze haar problemen oplost.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Alsof een huwelijk in Thuis zoveel voorstelt. Dat wordt daar regelmatig met aan euforie grenzend enthusiasme met de voeten getreden.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
hum, zo simpel is het toch niet. Als hij niet naar duidelijkheid vraagt blijft Lena maar van 2 walletjes eten en zou ze zich op de duur wel eens comfortabel durven te voelen in die situatie. Haar vent weet niet dat ze intussen een ander heeft hé.tvx1 schreef:Jens mag toch wel eens begrijpen dat een jarenlang huwelijk geen papiertje is dat je zo plots in de vuilnisbak gooit. Als hij echt van Lena houdt, dan heeft hij genoeg geduld om op haar te wachten tot ze haar problemen oplost.
En omwille van Olivia haar huwelijk proberen te redden >> met een beetje gezond verstand weet je dat je zoiets niet volhoud.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Ik vind net dat Jens veel respect heeft voor Lena en haar veel ruimte geeft.
Hij is toch niet degene die haar pusht om haar man te verlaten? Integendeel, hij contacteert haar zelfs niet en geeft haar alle tijd van de wereld.
Tot Paulien-moeial er een stokje kwam tussen steken.
Alle initiatief is tot hiertoe van Lena uit gegaan, tenzij hij haar gesmeekt heeft om naar Portugal te komen om hem te troosten, dat heb ik dan gemist.
En inderdaad, een relatie-therapie gaan volgen omdat je vindt dat je dat aan je (bijna) meerderjarige dochter verplicht bent?
Zo'n therapie volg je omdat je er zelf van overtuigd bent dat er toch nog iets van te maken valt.
Hij is toch niet degene die haar pusht om haar man te verlaten? Integendeel, hij contacteert haar zelfs niet en geeft haar alle tijd van de wereld.
Tot Paulien-moeial er een stokje kwam tussen steken.
Alle initiatief is tot hiertoe van Lena uit gegaan, tenzij hij haar gesmeekt heeft om naar Portugal te komen om hem te troosten, dat heb ik dan gemist.
En inderdaad, een relatie-therapie gaan volgen omdat je vindt dat je dat aan je (bijna) meerderjarige dochter verplicht bent?
Zo'n therapie volg je omdat je er zelf van overtuigd bent dat er toch nog iets van te maken valt.
0 x
-
- Nog geen rang
Van Lena uit is er bij mijn weten alleen maar initiatief geweest tot overspel. Niet tot een eerlijke en open relatie, noch met Jens, noch met haar eigen man.
Als ik Jens was, ik zou gaan lopen. Als ze 't met haar man doet, dat ook met hem.
Als ik Jens was, ik zou gaan lopen. Als ze 't met haar man doet, dat ook met hem.
0 x
- Amiche
- Poster rang 2
Ik was zo blij dat Jens weer terug was; hij stond altijd garant voor komische, verfrissende momenten in het Thuisdorp.
Na die hele affaire met Emma - en het feit dat iedereen hem meteen veroordeelde - en die, naar mijn idee onlogische, verhouding met een kompleet nieuw en onduidelijk personage, had ik het ff helemaal gehad met wat men met hem wilde. Het was goed dat ie er een tijdje niet was.
En dan laten ze die verhouding achter de schermen doorgaan??? En dan is ie terug, waar ik echt naar uitkeek, en dan is ie somber, chagrijnig en meteen weer onder de duim van juffrouw bemoeizucht nummer een en een of ander wazig vrouwspersoon waar ik dus helemaal niks mee heb, want we weten niets van haar, kunnen niet 'meegroeien', kennen niet eens haar man! De drama's rond Jens hebben nooit met hem te maken, maar wat allerlei 'wijven' hem aandoen, ofzo?
Goed gedaan hoor, over karaktermoord gesproken.
Na die hele affaire met Emma - en het feit dat iedereen hem meteen veroordeelde - en die, naar mijn idee onlogische, verhouding met een kompleet nieuw en onduidelijk personage, had ik het ff helemaal gehad met wat men met hem wilde. Het was goed dat ie er een tijdje niet was.
En dan laten ze die verhouding achter de schermen doorgaan??? En dan is ie terug, waar ik echt naar uitkeek, en dan is ie somber, chagrijnig en meteen weer onder de duim van juffrouw bemoeizucht nummer een en een of ander wazig vrouwspersoon waar ik dus helemaal niks mee heb, want we weten niets van haar, kunnen niet 'meegroeien', kennen niet eens haar man! De drama's rond Jens hebben nooit met hem te maken, maar wat allerlei 'wijven' hem aandoen, ofzo?
Goed gedaan hoor, over karaktermoord gesproken.

0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Helemaal met U eens ; wie vindt er nu zo'n verhaallijn uit voor Jens ? Die Leen past langs geen kanten bij hem en komt ook absoluut niet overtuigend over in haar rol als verliefde vrouw. Hadden ze daar nu een jong ding voor gekozen ....
0 x
-
- x 435
Ben het ook eens en vindt dat die Lena maar van hem profiteert. Jens verdient veel beter.
0 x