Femke De Grote (Vanya Wellens)
					Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
	Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Caligula
 - Poster rang 5

Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)
Juist dus, op vrijdagavond storm,tsunami,donder en bliksem,en dan nog op de laatste minuutjes van de episode! Ik dacht echt dat het nooit ging komen. Maar Nancy hé. 
Wel een goed begin voor volgende week!

Wel een goed begin voor volgende week!
	0 x

Potentia Principatum

- 
				fazou
 - Nog geen rang

Dat leverde toch weer zalige tv op. Eerlijk gezegd vind ik dit nu spannender dan de seizoensfinale.

0 x

- Caligula
 - Poster rang 5

Wel mooi van Femke dat ze haar tijgerin-instinct bovenhaalde. Daar hou ik wel van! 

0 x

Potentia Principatum

- 
				Evaaa
 - x 435

Ik zat te supporteren  
 (niet dat ik wil dat Peggy doodgaat ofzo, maar gewoon, 't is zolang geleden dat we nog eens echte "wijvengevechten" hebben gehad)
Maar ik vind dat soort scènes heeuuuurlijk.
En tijgerin-Femke is altijd leuker dan "ik vergeef het u"-Femke.

Maar ik vind dat soort scènes heeuuuurlijk.
En tijgerin-Femke is altijd leuker dan "ik vergeef het u"-Femke.
	0 x

- Caligula
 - Poster rang 5

Ja,absoluut! Van de andere kant is het ook wel goed dat Peter op tijd tussenbeide kwam wan anders waren de gevolgen niet te overzien. En Adil die kwam daar wel aanlopen maar heeft eigelijk niks gezien,dus die gaat niet veel kunnen vertellen.
Daarbij,nu iedereen weet wat er nu eigelijk gebeurd is zal Femke wel safe zijn denk ik vooral met haar partner advocaat en diens vriend ook advocaat die nu toch wel uit zijn pijp zal moeten komen.

Daarbij,nu iedereen weet wat er nu eigelijk gebeurd is zal Femke wel safe zijn denk ik vooral met haar partner advocaat en diens vriend ook advocaat die nu toch wel uit zijn pijp zal moeten komen.
	0 x

Potentia Principatum

- 
				Evaaa
 - x 435

Ja, tom zal het nu ook wel niet kunnen voor zich houden. Wie weet vertelt hij het wel door aan An. Ziet Snuiteke Sandrinetje ook niet meer. Ah ah.

0 x

- 
				tvx1
 - x 435

Dat "iedereen" weet "wat er gebeurd" is geeft nog niet iemand wettelijk het recht om de dader te lijf te gaan. Dat zijn nog altijd slagen en verwondingen en, aangezien ze Peggy probeerde te wurgen, zelfs poging tot doodslag.Caligula schreef:Ja,absoluut! Van de andere kant is het ook wel goed dat Peter op tijd tussenbeide kwam wan anders waren de gevolgen niet te overzien. En Adil die kwam daar wel aanlopen maar heeft eigelijk niks gezien,dus die gaat niet veel kunnen vertellen.
	0 x

- Caligula
 - Poster rang 5

Niet overdrijven hé. Wat Peggy gedaan heeft is moordpoging op een baby. Dat is wel een andere categorie. En wie gaat Femke beschuldigen? Peggy? Komaan zeg.
Ik betwijfel of het ooit zover zal komen maar voor Femke kunnen ze altijd "onweerstaanbare dwang" pleiten.

Ik betwijfel of het ooit zover zal komen maar voor Femke kunnen ze altijd "onweerstaanbare dwang" pleiten.
	0 x

Potentia Principatum

- 
				tvx1
 - x 435

Dus poging tot doodslag op een volwassene is helemaal niet erg?Caligula schreef:Niet overdrijven hé. Wat Peggy gedaan heeft is moordpoging op een baby. Dat is wel een andere categorie. En wie gaat Femke beschuldigen? Peggy? Komaan zeg.
	0 x

- 
				fazou
 - Nog geen rang

't Zal wel zijn dat Peggy dat zal gebruiken. Er waren immers geen getuigen bij haar en Lucas. Het zal dus haar woord tegenover dat van Femke worden. Want ja, Frank die zal wel zijn mond houden. Hij heeft bovendien altijd gevonden dat dit in de doofpot moest.

0 x

- Kiki_Dee
 - Poster rang 4

- x 173
 - x 551

Dit zou inderdaad nog verkeerd kunnen uitdraaien voor Femke.
Ik vond het goed dat Nancy het verteld heeft aan Femke, maar Femke had beter onmiddellijk Peter verwittigd i.p.v. Peggy te lijf gaan.
Het leverde wel leuke beelden op!
Zo'n catfight tussen twee personages is wss geleden van Marianne - Rosa?

Ik vond het goed dat Nancy het verteld heeft aan Femke, maar Femke had beter onmiddellijk Peter verwittigd i.p.v. Peggy te lijf gaan.
	0 x

- 
				nounake
 - Poster rang 5

- x 2250
 - x 189

Nee 't was geleden van de finale: Marianne tegen mayra op de trap ....Kiki_Dee schreef:Dit zou inderdaad nog verkeerd kunnen uitdraaien voor Femke.
	0 x

- 
				ikke
 - x 435

welke vermetele durfde dat te schrijven?tvx1 schreef:Dus poging tot doodslag op een volwassene is helemaal niet erg?Caligula schreef:Niet overdrijven hé. Wat Peggy gedaan heeft is moordpoging op een baby. Dat is wel een andere categorie. En wie gaat Femke beschuldigen? Peggy? Komaan zeg.
Ik betwijfel of het ooit zover zal komen maar voor Femke kunnen ze altijd "onweerstaanbare dwang" pleiten..
	0 x

- 
				tvx1
 - x 435

Er staat letterlijk "moordpoging op een baby is een andere categorie." Dat komt over alsof moordpoging op een volwassene een niemendalletje is.ikke schreef:welke vermetele durfde dat te schrijven?tvx1 schreef:Dus poging tot doodslag op een volwassene is helemaal niet erg?Caligula schreef:Niet overdrijven hé. Wat Peggy gedaan heeft is moordpoging op een baby. Dat is wel een andere categorie. En wie gaat Femke beschuldigen? Peggy? Komaan zeg.
Ik betwijfel of het ooit zover zal komen maar voor Femke kunnen ze altijd "onweerstaanbare dwang" pleiten..
	0 x

- martha
 - Poster rang 5

- x 979
 - x 582

Femke had speciaal haar haar in een staart gedaan zodat Peggy er aan kon trekken  

0 x