Ontopic: Overdrijven is ook een kunst - 't is niet omdat het voor mij niet hoeft en dat zij mij totaal niet interessant lijkt, dat het haar lukt mij de gordijnen in te jagen.

Tja, lord F.en dat weet je, een verdediger van Peter zal ik nooit worden.lord F. schreef:Hela, ik zit toch veel Peter te verdedigen in z'n topic.
Wie heeft het over smaak? Hebben we al een mening gegeven over Silke?satine schreef:Maar goed, smaken verschillen - zo blijkt alweer.
Heu, Satine dat over interesseren is voor mij hetzelfde hoor.satine schreef:Als een vrouw zegt dat iets of iemand haar niet interesseert, dan bedoelt ze dat die iets of iemand... haar niet interesseert![]()
Dat is niet hetzelfde als tegen iemand gekant zijn.
Je noemt haar zelf trouwens 'dat mens' - da's ook niet direct de meest flatterende benaming he.![]()
En wat haar leeftijd er mee te maken heeft, dat is mij ook een raadsel.
Maar goed, smaken verschillen - zo blijkt alweer.
Nee niet op Facebook. Gewoon in een van de mails die hij haar gestuurd had voor BomanseventsannekeHU schreef:Ze zocht de telefoonnummer van Toon, en blijkbaar heeft ze die heel snel gevonden op facebook!
Whatever! Ze heeft het heel rap gevonden!tvx1 schreef:Nee niet op Facebook. Gewoon in een van de mails die hij haar gestuurd had voor BomanseventsannekeHU schreef:Ze zocht de telefoonnummer van Toon, en blijkbaar heeft ze die heel snel gevonden op facebook!
lol, allerminst te vertrouwen.Caligula schreef:En toch zou ik die Silke niet helemaal vertrouwen. Dat is nu mijn "mannelijke intuitie" zie.