Silke Dorade (Chadia Cambie)
-
- Poster rang 5
Silke Dorade (Chadia Cambie)
Nieuw personage dat intussen al een paar afleveringen meedraait. Tijd voor een eigen topic zeker?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5
Re: Silke Dorade (Chadia Cambie)
Zeker,nu het er op lijkt dat ze toch nog even gaat blijven.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
Het feit dat de vrouwen in Thuis haar zo graag zwart maken wil idd toch zeggen dat ze wel even zal meedraaien. 

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Dat heb je idd goed gezien!lord F. schreef:Het feit dat de vrouwen in Thuis haar zo graag zwart maken wil idd toch zeggen dat ze wel even zal meedraaien.

0 x
Potentia Principatum
- annekeHU
- Poster rang 4
Nu , voor mij mag ze snel weer vertrekken... ik vind ze niet echt sympathiek.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Dan ben je niet alleen...annekeHU schreef:Nu , voor mij mag ze snel weer vertrekken... ik vind ze niet echt sympathiek.

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Daar sluit ik me ook graag bij aan.satine schreef:Dan ben je niet alleen...annekeHU schreef:Nu , voor mij mag ze snel weer vertrekken... ik vind ze niet echt sympathiek.

Wat een opdringerig type is dat zeg... Ik snap Toon echt niet.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
lol, en toevallig reacties op een rij hier van vrouwen.Christel schreef:Daar sluit ik me ook graag bij aan.satine schreef:Dan ben je niet alleen...annekeHU schreef:Nu , voor mij mag ze snel weer vertrekken... ik vind ze niet echt sympathiek.![]()
Wat een opdringerig type is dat zeg... Ik snap Toon echt niet.

je zou haast gaan denken dat ze met een sociaal experiment bezig zijn.

Het interessantste is dat Toon er nog geen slecht woord over gezegd heeft ondanks alle commentaar. Ik zie het echt nog gebeuren dat hij er iets mee gaat beginnen omdat hij die aandacht wel leuk vind.

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ja,lord F. wat hadden wij ook alweer gezegd?lord F. schreef:lol, en toevallig reacties op een rij hier van vrouwen.Christel schreef:Daar sluit ik me ook graag bij aan.satine schreef:Dan ben je niet alleen...annekeHU schreef:Nu , voor mij mag ze snel weer vertrekken... ik vind ze niet echt sympathiek.![]()
Wat een opdringerig type is dat zeg... Ik snap Toon echt niet.![]()
Het interessantste is dat Toon er nog geen slecht woord over gezegd heeft ondanks alle commentaar. Ik zie het echt nog gebeuren dat hij er iets mee gaat beginnen omdat hij die aandacht wel leuk vind.

0 x
Potentia Principatum
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
En ik denk dat zij wel eens de echte moeder kan zijn van Olijfje
Of anders een geduchte concurrente voor Djoelia want onze goudvis zit blijkbaar op een berg poen 

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik sluit me bij de vrouwen aan: veel te opdringerig en te oud voor Toon 

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Dat is een interessante piste. Een berg poen? Dan wordt het helemaal interessant! Als ik Toon was...martha schreef:En ik denk dat zij wel eens de echte moeder kan zijn van OlijfjeOf anders een geduchte concurrente voor Djoelia want onze goudvis zit blijkbaar op een berg poen
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
En Toon valt blijkbaar goed in de smaak bij vrouwen van die leeftijdscategorie.Caligula schreef:Dat is een interessante piste. Een berg poen? Dan wordt het helemaal interessant! Als ik Toon was...martha schreef:En ik denk dat zij wel eens de echte moeder kan zijn van OlijfjeOf anders een geduchte concurrente voor Djoelia want onze goudvis zit blijkbaar op een berg poen

(Peggy zal wel ongeveer even oud zijn als die Silke)
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Effe offtopic:lord F. schreef:lol, en toevallig reacties op een rij hier van vrouwen.Christel schreef:Daar sluit ik me ook graag bij aan.satine schreef:Dan ben je niet alleen...annekeHU schreef:Nu , voor mij mag ze snel weer vertrekken... ik vind ze niet echt sympathiek.![]()
Wat een opdringerig type is dat zeg... Ik snap Toon echt niet.![]()
Gelukkig wordt er in de topics van de mannelijke personages niks dan goeds geschreven door de mannelijke forummers...

Ontopic:
Ze lijkt mij op het eerste zicht een even interessant personage als Ellen, de moeder van Jana.

0 x
-
- Poster rang 5
Hela, ik zit toch veel Peter te verdedigen in z'n topic.satine schreef: Effe offtopic:
Gelukkig wordt er in de topics van de mannelijke personages niks dan goeds geschreven door de mannelijke forummers...![]()

Fout! Fout!satine schreef:Ontopic:
Ze lijkt mij op het eerste zicht een even interessant personage als Ellen, de moeder van Jana.![]()

Silke jaagt direct alle vrouwen de gordijnen in (zowel in Thuis als hier). Da's wel een prestatie op zich.

(en maakt van haar een interessant studieobject

0 x