Nancy De Grote (Ann Pira)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Re: Nancy De Grote (Ann Pira)
Dat laatste weet Eddy niet, want Waldeck heeft Nancy nu gedreigd dat tegen Eddy te zeggen als ze haar mond niet houdt.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Misschien vertelt Nancy alles aan Marianne in een vertrouwd moment, zo van "wij vriendinnen onder elkaar".
0 x
-
Blabsie
- Nog geen rang
Ojessie V. schreef:Dat laatste weet Eddy niet, want Waldeck heeft Nancy nu gedreigd dat tegen Eddy te zeggen als ze haar mond niet houdt.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
-
Blabsie
- Nog geen rang
Kan je uiteraard ook niet wetenjessie V. schreef:Wist ik niet.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ben je zeker dat de onenightstand Nancy-Waldek niet is uitgekomen? Den Eddy is in nogal erbarmelijk staat teruggekomen uit Wit Rusland,mss was het niet goed tot hem doorgedrongen. Enfin, vrij onbelangrijk zou ik zo zeggen ivg met wat er nu staat te gebeuren.
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Het is destijds echt niet uitgekomen. Zowel Waldek als Nancy waren er sowieso niet blij mee, en hebben het er dus eigenlijk nooit meer over gehad. Vond het dan ook wel apart dat Waldek dit nu aanhaalde om Nancy te overtuigen dat liegen volgens hem blijkbaar soms de beste oplossing is. Ik ben eens benieuwd of hij Nancy zo ver krijgt om te blijven zwijgen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5

Nancy gaat het volgens mij lossen,gewild of ongewild (want daar heeft ze een patent op).
0 x
Potentia Principatum
- Caligula
- Poster rang 5

Nu denk ik plots aan iets: Nancy heeft nooit aan Femke verteld dat ze niet Fierens' dochter was. Pas op het laatst toen ze de relatie Femke-Mike vernam wou ze iets zeggen en werd dan ei zo na vermoord door die lieve vader.
0 x
Potentia Principatum
-
tvx1
- x 435
Volgens wij was dat voor dat Eddy in Wit-Rusland in de gevangenis zat. Waldek heeft tijdelijk bij Nancy gelogeerd na zijn breuk met Rosa als gevolg van zijn slippertje met Kris. Het is toen dat Waldek en Nancy eens per ongeluk met elkaar in bed beland zijn. Eddy was toen regelmatig onderweg met zijne camion. Maar af en toe kwam hij wel eens terug en dan was hij ziekelijk jaloers om dat zijn Nancyke zoveel met Waldek begaan was. Hij is toen zelfs nog eens van zijn oren gaan maken in Taxi Ter Smissen. Dat was allemaal tijdens seizoen 15. Eddy zijn gevangenschap kwam pas in seizoen 16.Blabsie schreef:En weet Eddy eigenlijk wel dat Nancy is vreemdgegaan met Waldek toen hij in den bak zat (ergens, geen idee of 't witrusland was) ?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Kan best zijn tvx1, zo goed weet ik het ook niet meer.
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Ik vraag mij af of Nancy nu zwijgt omdat Waldek het haar gevraagd heeft, of omdat ze weet dat vertellen wat ze weet - in het bijzijn van Eddy - niet zo'n goed idee is.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja,hare Eddy,als die dat te weten komt over "zijn lucaske" dan hou ik echt mijn hart vast. Want Peter dat is een ding,maar Eddy...
0 x
Potentia Principatum
-
Evaaa
- x 435
-
tvx1
- x 435
Allebei denk ik.satine schreef:Ik vraag mij af of Nancy nu zwijgt omdat Waldek het haar gevraagd heeft, of omdat ze weet dat vertellen wat ze weet - in het bijzijn van Eddy - niet zo'n goed idee is.
0 x