Nancy De Grote (Ann Pira)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
- Caligula
- Poster rang 5

Re: Nancy De Grote (Ann Pira)
Maak je geen zorgen, uitkomen gaat het toch hoelang ze het ook rekken
0 x
Potentia Principatum
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
- Caligula
- Poster rang 5

jessie V. dat zou dan wel de eerste keer in 20 jaar Thuis zijn dat iets niet uitkomt. Gaan we dat dan vieren? 
0 x
Potentia Principatum
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
- annekeHU
- Poster rang 4

Voor zover ik weet, is het nog steeds niet uitgekomen, dat Luc Freddy heeft vermoord ( Hij heeft hem geslagen, Freddy is toen met zijn hoofd op de grond terechtgekomen, en later verbrand in Ter Smisse )Caligula schreef:....dat zou dan wel de eerste keer in 20 jaar Thuis zijn dat iets niet uitkomt. Gaan we dat dan vieren?
Ook het feit dat de brand van Ter Smissen veroorzaakt werd door de brandstichting van Rafael, en niet door de kortsluiting in de koelkast van diens kamer, is niet geweten door anderen dan Femke!
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

ja, aan dat eerste zat ik ook al te denken en dat tweede is inderdaad ook waar.annekeHU schreef:Voor zover ik weet, is het nog steeds niet uitgekomen, dat Luc Freddy heeft vermoord ( Hij heeft hem geslagen, Freddy is toen met zijn hoofd op de grond terechtgekomen, en later verbrand in Ter Smisse )Caligula schreef:....dat zou dan wel de eerste keer in 20 jaar Thuis zijn dat iets niet uitkomt. Gaan we dat dan vieren?
Ook het feit dat de brand van Ter Smissen veroorzaakt werd door de brandstichting van Rafael, en niet door de kortsluiting in de koelkast van diens kamer, is niet geweten door anderen dan Femke!
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Frazer
- Nog geen rang
We wijken af, maar leuk nieuw topic, hoewel erg lang zal het lijstje niet worden?
En nu ik eraan denk: ik dacht dat het nooit was uitgekomen dat Luc geld had gestolen van Femke (???). Enfin, ken de context niet meer goed, wel dat hij het had verstopt in de holle buis van de tafelpoot in Sanitechnik.
Soit, Nancy dus: knap van haar. Ze is naïef en makkelijk manipuleerbaar, maar raak niet aan haar dierbaren want dat vergeeft of vergeet ze niet gauw.
En nu ik eraan denk: ik dacht dat het nooit was uitgekomen dat Luc geld had gestolen van Femke (???). Enfin, ken de context niet meer goed, wel dat hij het had verstopt in de holle buis van de tafelpoot in Sanitechnik.
Soit, Nancy dus: knap van haar. Ze is naïef en makkelijk manipuleerbaar, maar raak niet aan haar dierbaren want dat vergeeft of vergeet ze niet gauw.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Toch wel hoor, maar geen geld van Femke maar van Mike (waar Femke dan wel bijna voor vermoord werd).Frazer schreef:En nu ik eraan denk: ik dacht dat het nooit was uitgekomen dat Luc geld had gestolen van Femke (???).
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ho,ho. Wat Luc met Freddy gedaan heeft was niet echt moord hé. Als er geen brand was geweest...
Wat de brand betreft ik denk dat op zijn minst de Peter dat ook wist.
Het geld was eigelijk van Leo dat de Mike hem had laten betalen voor een niet bestaand appartement in Spanje. Luc heeft dat idd gestolen van de Mike en verstopt in de tafelpoot. Mike heeft daarvoor Femke willen vermoorden en dat is hem slecht bekomen. Femke is erachter gekomen dat de Luc het had en heeft het met hulp van Nancy gerecupereerd en teruggegeven aan Leo.
Wat de brand betreft ik denk dat op zijn minst de Peter dat ook wist.
Het geld was eigelijk van Leo dat de Mike hem had laten betalen voor een niet bestaand appartement in Spanje. Luc heeft dat idd gestolen van de Mike en verstopt in de tafelpoot. Mike heeft daarvoor Femke willen vermoorden en dat is hem slecht bekomen. Femke is erachter gekomen dat de Luc het had en heeft het met hulp van Nancy gerecupereerd en teruggegeven aan Leo.
0 x
Potentia Principatum
-
lord F.
- Poster rang 5

... was Freddy nog steeds dood.Caligula schreef:Ho,ho. Wat Luc met Freddy gedaan heeft was niet echt moord hé. Als er geen brand was geweest...
En Nancy was toen niet in de buurt (om toch weer ontopic te gaan).
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Dat gaan we nooit weten hé. En is Nanske toen niet gered geweest door de "brave" Guy?lord F. schreef:... was Freddy nog steeds dood.![]()
0 x
Potentia Principatum
-
lord F.
- Poster rang 5

Inderdaad, Nancy gered door de toen nog niet van z'n voetstuk gevallen held Guy De Hert!Caligula schreef:Dat gaan we nooit weten hé. En is Nanske toen niet gered geweest door de "brave" Guy?lord F. schreef:... was Freddy nog steeds dood.![]()
0 x
-
tvx1
- x 435
Zelfs dan nog is het geen moord. Daarvoor heb je opzettelijkheid en voorbedachten rade nodig. Geen van beide was bij de dood van Freddy het geval. Dat terzijde, nog iets dat nooit uitgekomen is: Eva weet nog steeds niet dat Mathilde haar meermaals vergiftigd heeft.lord F. schreef:... was Freddy nog steeds dood.Caligula schreef:Ho,ho. Wat Luc met Freddy gedaan heeft was niet echt moord hé. Als er geen brand was geweest...
En Nancy was toen niet in de buurt (om toch weer ontopic te gaan).
0 x
-
Blabsie
- Nog geen rang
En weet Eddy eigenlijk wel dat Nancy is vreemdgegaan met Waldek toen hij in den bak zat (ergens, geen idee of 't witrusland was) ? 
0 x