Wat is het geheim van Lowie?
- Caligula
- Poster rang 5
-
- x 435
Re: Wat is het geheim van Lowie?
Ik heb meegedaan aan een wedstrijd, en als ik dat boek win, ga ik het lezen, anders niet. 

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Wat is het doel of de zin van dat boek? Gaat dat verhaal nog in Thuis verteld worden? Of is het een verzinsel buiten de soap om?
0 x
-
- x 435
Ik denk (zo zie ik het toch) dat het losstaat van de soap zelf. Voor mij zou het een aanvulling zijn van mijn "verzameling": ik heb al 2 boeken van "Thuis". Excellente lectuur voor op trein, bus, wachtzaal van de dokter enz...jessie V. schreef:Wat is het doel of de zin van dat boek? Gaat dat verhaal nog in Thuis verteld worden? Of is het een verzinsel buiten de soap om?

Die eerste boeken geven wel een beetje uitleg over de achtergrond van Marianne, Frank en Roza; Vond/vind ik wel leuk om te lezen en te hebben.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Het doel is: geld in het laatje brengen.
Ik ben ook benieuwd of dit ooit gaat uitgewerkt worden in de soap zelf.
Dat 1 en ander niet klopt... het zou de eerste keer niet zijn dat er een loopje genomen wordt 'het verleden'.

Dat 1 en ander niet klopt... het zou de eerste keer niet zijn dat er een loopje genomen wordt 'het verleden'.
0 x
-
- x 435
De vorige boeken werden niet verwerkt in de soap zelf, ik verwacht bijgevolg niet dat de geheimen van Louis wel in de soap aan bod zullen komen... Maar ja, met "Thuis" kun je af en toe wel bedrogen uit komen;hé?!satine schreef:Het doel is: geld in het laatje brengen.![]()
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Juist,vooral dan wat Lowie betreft!satine schreef:Dat 1 en ander niet klopt... het zou de eerste keer niet zijn dat er een loopje genomen wordt 'het verleden'.

0 x
Potentia Principatum
- annekeHU
- Poster rang 4
Inderdaad, want ook in het boek wordt met geen woord iets gezegd over het oog van Lowie! Wel eens benieuwd of en zo ja wanneer deze verhaallijn in de soap op de Tv verwerkt zal worden.
0 x
-
- x 435
Na 19 seizoenen thuis ken we Luc wel genoeg om te weten dat hij perfect in staat is "verrassing" te spelen. Maar wat vooral niet klopt in dit verhaal, is dat Luc in de periode voor de terugkeer van Lowie, en dus de dood van Leontien, niet uit Thuisdorp is weggeweest, dus hoe hij dan in Mexico zou moeten geweest zijn blijft mij een raadsel. Het enige dat ik kan bedenken is dat hij er niet zelf is geweest, maar er (weeral) een detective heeft achteraan gestuurd.Omega schreef:Een beetje een gezocht verhaal is dit. Zoals eerder door anderen gezegd heeft Luc nooit blijk gegeven te weten waar Leontien zit. Wordt in het boek ook gezegd hoe Luc dat te weten gekomen is?
Bovendien was Luc (inde serie) verrast toen Lowie opeens terug in België was. Als het waar is dat Leontien eigenlijk dood is door te vluchten van Luc dan moet Luc eigenlijk geweten hebben dat Lowie er zat aan te komen. Dan klopt dat eigenlijk niet meer.
0 x
-
- Nog geen rang
Op de kaft staat er wel Wat u (Nog) niet zag op Televisie. En op de Achterkant van het boek staat er het volgende.
Al heel zijn leven is Lowie samen met zijn moeder Leontien op de vlucht doorheen Mexico. Hij weet niet waarom...
Al heel zijn leven liegt Leontien tegen Lowie over zijn vader Luc Bomans. Ze weet dat haar zoon de waarheid ooit zal te weten komen.
Op het moment dat Leontien Lowie weer eens verplicht om midden in de nacht halsoverkop te vertrekken, is voor Lowie de maat vol.
De relatie tussen moeder en zoon wordt serieus op de proef gesteld. Wanneer er op op hun vlucht nieuwe romances ontstaan en er nog mer geheimen boven komen, ziet het ernaar uit dat dit wel eens hun laatste vlucht zou kunnen worden.
Naast de dagelijkse tv-afspraak met de kijker op Éen start met 'Doodgezwegen' nu ook een nieuwe verhalenreeks in boekvorm over de vertrouwde THUIS-personages. in deze THUIS-boeken zullen verhalen te lezen zijn die (nog) niet op tv te zien waren en zullen nog ongekende feiten en verborgen conflicten naar boven komen.
Kortom: Wie de THUIS-boeken leest, weet méér...
Ik ga er vanavond in beginnen maar zoals ik het er uit kan pikken komt het ook nog op tv.
Al heel zijn leven is Lowie samen met zijn moeder Leontien op de vlucht doorheen Mexico. Hij weet niet waarom...
Al heel zijn leven liegt Leontien tegen Lowie over zijn vader Luc Bomans. Ze weet dat haar zoon de waarheid ooit zal te weten komen.
Op het moment dat Leontien Lowie weer eens verplicht om midden in de nacht halsoverkop te vertrekken, is voor Lowie de maat vol.
De relatie tussen moeder en zoon wordt serieus op de proef gesteld. Wanneer er op op hun vlucht nieuwe romances ontstaan en er nog mer geheimen boven komen, ziet het ernaar uit dat dit wel eens hun laatste vlucht zou kunnen worden.
Naast de dagelijkse tv-afspraak met de kijker op Éen start met 'Doodgezwegen' nu ook een nieuwe verhalenreeks in boekvorm over de vertrouwde THUIS-personages. in deze THUIS-boeken zullen verhalen te lezen zijn die (nog) niet op tv te zien waren en zullen nog ongekende feiten en verborgen conflicten naar boven komen.
Kortom: Wie de THUIS-boeken leest, weet méér...
Ik ga er vanavond in beginnen maar zoals ik het er uit kan pikken komt het ook nog op tv.
0 x
Nergens beter dan Thuis
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
En dat wordt door de VRT toegestaan. Boeken schrijven over zaken die nog in de soap aan bod moeten komen. Lijkt me niet.
Dat soort boeken moet dan wel door een insider geschreven zijn.
Dat soort boeken moet dan wel door een insider geschreven zijn.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Dit is zo een dikke zever dat ik er geen woorden meer aan ga vuil maken. Dit ruikt naar dollars, sorry euros en wie zich daaraan laat vangen,wel tja...
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
Wist Luc trouwens dat Leontien in Mexico zat? Ik denk dat het verste dat hij gegaan was de ontvoering van Franky was, maar dat dat niks opgeleverd had.
Heb zo'n vermoeden dat het in het boek zo geschreven hebben omdat het paste voor dat verhaal. Enfin, heb er eens in gebladerd en het is niet bepaald het soort van boek dat ik rap zou lezen. Intussen ook al gezien dat de schrijfster van dat boek ook de Sara-boeken geschreven heeft (die telenovelle van VTM). Bandwerk wellicht dus. En als het goed verkocht wordt zullen er wel nog van die boeken verschijnen.
Heb zo'n vermoeden dat het in het boek zo geschreven hebben omdat het paste voor dat verhaal. Enfin, heb er eens in gebladerd en het is niet bepaald het soort van boek dat ik rap zou lezen. Intussen ook al gezien dat de schrijfster van dat boek ook de Sara-boeken geschreven heeft (die telenovelle van VTM). Bandwerk wellicht dus. En als het goed verkocht wordt zullen er wel nog van die boeken verschijnen.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
Hij heeft er idd een detective op af gestuurd, dat kwam wel in de soap aan bod.tvx1 schreef:Na 19 seizoenen thuis ken we Luc wel genoeg om te weten dat hij perfect in staat is "verrassing" te spelen. Maar wat vooral niet klopt in dit verhaal, is dat Luc in de periode voor de terugkeer van Lowie, en dus de dood van Leontien, niet uit Thuisdorp is weggeweest, dus hoe hij dan in Mexico zou moeten geweest zijn blijft mij een raadsel. Het enige dat ik kan bedenken is dat hij er niet zelf is geweest, maar er (weeral) een detective heeft achteraan gestuurd.Omega schreef:Een beetje een gezocht verhaal is dit. Zoals eerder door anderen gezegd heeft Luc nooit blijk gegeven te weten waar Leontien zit. Wordt in het boek ook gezegd hoe Luc dat te weten gekomen is?
Bovendien was Luc (inde serie) verrast toen Lowie opeens terug in België was. Als het waar is dat Leontien eigenlijk dood is door te vluchten van Luc dan moet Luc eigenlijk geweten hebben dat Lowie er zat aan te komen. Dan klopt dat eigenlijk niet meer.
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4
Als het werkelijk de bedoeling is om aan de verkoop van dat boek veel euro's te verdienen, zijn ze hier in de stad in de boekhandel toch verkeerd bezig..Caligula schreef:.... Dit ruikt naar dollars, sorry euros en wie zich daaraan laat vangen,wel tja...
Het boek was nog geen week uit, en ik kijk dus rond in de boekhandel bij de nieuwe boeken( die vooraan in de winkel netjes uitgestald zijn) Maar het thuisboek over Lowie niet te vinden. Dan maar gevraagd aan de verkoopster, en die moest het helemaal achteraan in de winkel uit het rek gaan halen, bij de literatuur?
De grotere krantenwinkel aan de overkant van de straat die gewoonlijk ook heel veel nieuwe boeken binnenkrijgt( al is het dan vaak maar 1 of 2 exemplaren) had nog altijd niets gehoord van de uitgevers!
0 x