Geert Smeekens (Peter Rouffaer)
- Caligula
- Poster rang 5
Re: Geert Smeekens (Peter Rouffaer)
Ja dat kan wel zijn maar hij kan toch ook aan Helène vragen hoe het met Emma gaat?
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 4
Als Hélène die beschaafde meneer krijgt met altijd 't juiste antwoord op 't juiste moment weet je wel., is 't mij best.
Marianne met haar,temperament,doorzettend koppig karakter had 'n hogere dunk van hem dan hij werkelijk was. Ene die haar in de steek laat. Nu komt het halve Forum over mij maar David maakte haar echt blij en jong. Niet dat ik het voor die man had maar zij pasten bij elkaar.Ze liet hem gaan voor Geert " waar ze bij hoorde " en die ik nooit van moed zag getuigen. Bijvoorbeeld zoals Marianne kon opbrengen met zich te verontschuldigen bij Mayra en de opgestoken vinger kreeg. NOG liet Geert haar vallen. Deze ellende voorkomen geweest met tenminste 1 x met zijn GSM contact op te nemen of bereikbaar te blijven. Je weet toch nooit, nee gaan lopen en stil wegblijven is ook Geert. Koppiger dan Marianne.
Hij had deze afschuwelijke verdachtmaking niet moeten doorstaan. Dit gaat over zijn houding tegenover Marianne.
Marianne met haar,temperament,doorzettend koppig karakter had 'n hogere dunk van hem dan hij werkelijk was. Ene die haar in de steek laat. Nu komt het halve Forum over mij maar David maakte haar echt blij en jong. Niet dat ik het voor die man had maar zij pasten bij elkaar.Ze liet hem gaan voor Geert " waar ze bij hoorde " en die ik nooit van moed zag getuigen. Bijvoorbeeld zoals Marianne kon opbrengen met zich te verontschuldigen bij Mayra en de opgestoken vinger kreeg. NOG liet Geert haar vallen. Deze ellende voorkomen geweest met tenminste 1 x met zijn GSM contact op te nemen of bereikbaar te blijven. Je weet toch nooit, nee gaan lopen en stil wegblijven is ook Geert. Koppiger dan Marianne.
Hij had deze afschuwelijke verdachtmaking niet moeten doorstaan. Dit gaat over zijn houding tegenover Marianne.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Man,dat je Marianne verdedigt dat is mooi van je,vooral als je bedenkt wat die in haar 20-jarig Thuisbestaan allemaal heeft uitgespookt. Maar goed,zoveel mensen,zoveel meningen.
Wat mij betreft zou ik nooit met een vrouw kunnen leven die mij ook maar een ietsepietsje van zoiets verdenkt.
Ik kijk uit naar Helène's heu...luisterend oor.
Wat mij betreft zou ik nooit met een vrouw kunnen leven die mij ook maar een ietsepietsje van zoiets verdenkt.
Ik kijk uit naar Helène's heu...luisterend oor.
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Als Geert en Helène bij elkaar zouden komen, dan is hij in elk geval wel consequent qua type temperament, denk ik. Want ze heeft Judith en Tom nu wel echt fantastisch gesteund en is daardoor bijgedraaid, maar toen ze haar intrede deed in Thuis, kwam ze op mij ongeveer even bazig en onredelijk over als Marianne soms kan zijn.
Ik wens Geert dan ook veel succes!
En wat Geert en Marianne betreft; die speech van Geert tegen Nancy een paar dagen geleden is heel tekenend. Geert legt de schuld ineens weer volledig bij Marianne, net als de vorige keer. Niet alleen wat betreft haar twijfels aan zijn onschuld - waarvan ik me voor kan stellen dat dit hem enorm gekwetst heeft - maar ook wat betreft hun ruzie met Mayra en Ann, haar val van de trap: Alles.
Als hij zich daardoor beter voelt, prima, maar kloppen doet het niet en eerlijk is het nog veel minder.
Die koppige en bij tijden erg laffe houding van Geert, is ook niet bepaald makkelijk om mee te leven. Als partner heb je daar in elk geval niet veel aan...

En wat Geert en Marianne betreft; die speech van Geert tegen Nancy een paar dagen geleden is heel tekenend. Geert legt de schuld ineens weer volledig bij Marianne, net als de vorige keer. Niet alleen wat betreft haar twijfels aan zijn onschuld - waarvan ik me voor kan stellen dat dit hem enorm gekwetst heeft - maar ook wat betreft hun ruzie met Mayra en Ann, haar val van de trap: Alles.
Als hij zich daardoor beter voelt, prima, maar kloppen doet het niet en eerlijk is het nog veel minder.
Die koppige en bij tijden erg laffe houding van Geert, is ook niet bepaald makkelijk om mee te leven. Als partner heb je daar in elk geval niet veel aan...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
Maar als Geert en Hélène een koppel gaan worden, gaat dit wel de nodige problemen met zich meebrengen. Hij wordt dan immers de schoonvader van de zoon van zijn ex. Dus zal hij dan nog meermaals met Marianne geconfronteerd worden. En haar kennende is ze in staat om uit wraak Hélène het leven zuur te maken. 

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Niet echt hé. Judith en Tom zijn bij mijn weten niet getrouwd.
Maar over Marianne heb je wel gelijk.
0 x
Potentia Principatum
- Amiche
- Poster rang 2
EN de (ex)schoonvader van de vrouw (ex-schoondochter H. - oh la la wat kan het toch spannend zijn in het bijna incest durrep) waar hij zelf een tijdje achteraan heeft gezeten. Laat Helene het maar niet horentvx1 schreef:Maar als Geert en Hélène een koppel gaan worden, gaat dit wel de nodige problemen met zich meebrengen. Hij wordt dan immers de schoonvader van de zoon van zijn ex.

0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
-
- x 435
Wettelijk gezien niet nee. Maar daar gaat het hier niet om. Als hij met Hélène een relatie begint, zal hij dus nog een nauw contact behouden met Tom en Judith. Familiediner, Kertstfeest, verjaardag van de (klein)kinderen,... Steeds maar weer zal hij met Marianne blijven geconfronteerd worden. Dat gaat zeker de nodige problemen geven.Caligula schreef:Niet echt hé. Judith en Tom zijn bij mijn weten niet getrouwd.
0 x
-
- Poster rang 4
Problemen zal het geven.
De interacties van de Thuispersonages zijn een ingewikkeld kluwen maar zonder dat geen soap he.
De interacties van de Thuispersonages zijn een ingewikkeld kluwen maar zonder dat geen soap he.
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4
En als Geert deze keer echt scheidt van Marianne, dan moet hij op een of andere manier opnieuw in relatie gaan, met een ander Thuis-personage, omdat zonder relaties ( van welke aard dan ook) zijn rol in Thuis snel is uitgespeeld...
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Bij wie gaat de Geert nu gaan voor zijn hoestje? Toch maar Judith dan want dan is Heléne toch een beetje dichterbij terwijl met Ann...
0 x
Potentia Principatum
- Kwast
- Poster rang 5
Wel een hardnekkige hoest heeft die man. Eindelijk laat hij zich dan onderzoeken. Mannen zijn daarin zo eigenwijs, dat is niet te schatten.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Caligula
- Poster rang 5
Hmm...no comment.Kwast schreef:Wel een hardnekkige hoest heeft die man. Eindelijk laat hij zich dan onderzoeken. Mannen zijn daarin zo eigenwijs, dat is niet te schatten.
Nu voor een bronchitis duurt het toch al een tijdje. Ik kan me al indenken dat Marianne (in de rolstoel) en Helene hem samen gaan bezoeken in het hospitaal en als Rosa dan ook al te been is...
0 x
Potentia Principatum
- Caligula
- Poster rang 5
Ik was zo aan het denken: Peter-Femke is nu de 3de keer,en Geert-Marianne is maar 2 keer,zodus moet hij aan een inhaalrace beginnen.
0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Dat hij dan maar niet probeert om Frank-Simonne bij te benen.Caligula schreef:Ik was zo aan het denken: Peter-Femke is nu de 3de keer,en Geert-Marianne is maar 2 keer,zodus moet hij aan een inhaalrace beginnen.

0 x